18

4.5K 282 36
                                    

Mehmet abi son defa gör deyince hemen gelmiştim. Odada yiğitlerin olmasını umursamadan hareketsiz yatan bedene sıkı sıkı sarıldım. Kokusunu bitirmek istermiş gibi içme çektim,  yanaklarına küçük küçük öpücükler kondurdum .

Saçlarını uzun uzun sevip,  bıkmadan kokusunu içime çektim. Ellerini tutup sevdim . Elini tutunca kalbim hızlandı , ağlamam arttı.  Eskiden sıcacık olan eller şimdi soğumuştu.  Parmak uçlarını sevip öptüm. 

" Özür dilerim seni sevmeyi ve mutlu etmeye beceremedim . Özür dilerim sevdiğimi bir kere olsun  yüzüne karşı söylemediğim.  Özür dilerim korkaklık yapıp seni sevmekten korktum. Seni seviyorum beni duyuyor musun bilmiyorum ama sana aşığım. Bebeğim şimdi senden vazgeçmek kalbimden vazgeçmek gibi korkunç ve acı veriyor. Ellerini özlemişim sevgilim her zerreni özlemişim . Kadir lütfen uyan lütfen kalk. Bana kızgınsın biliyorum ama yeter ne olur kalk "

Kolumu tutan eli ittim . " Berkan sakin ol " kafamı iki yana sallayıp sarsıla sarsıla ağlamaya devam ettim. 

" lütfen kalk çok özledim " hem ağlıyor hemde bağırıyordum.  Sanki kendimden geçmiş gibiydim . Mehmet abi yanıma geldi

" Keşke daha önce görmene izin verseydim " kafamı iki yana salladım.

" Mehmet abi ben çok seviyorum . Yalvarırım kalksın artık dayanamıyorum.  Kalbim çok acıyor,  nefes alamıyorum. Ne olur kalk Kadir , sevgilim lütfen kalk . Yalvarırım uyan artık seni çok seviyorum duy beni , bir kere bile yüzüne karşı seni seviyorum diyemedim ne olur duy beni . Seni çok seviyorum sevgilim kalk . "

" Oğlum sakin ol " ağlamaktan yorulunca yanına oturtup saçlarını sevmeye başladım.
Derin bir nefes alıp bana onu anlatan şarkıyı mırıldanmaya başladım  .

Belki bir şarkının her sesinde
Belki bir sahil meyhanesinde
Belki de içtiğim sigaranın dumanısın

Bir yıldız gökte kayıp giderken
Islak bir yolda yalnız yürürken
Bambaşka bir şeyi düşünürken, aklımdasın

Evet hiç çıkmadın aklımdan.  Her zaman yanımda her zaman kalbimin içindeydin. Yıldızları izliyorum uzun uzun içime korku doluyor . Ruhunı yıldızlarda arayacağım günlerden korkuyorum . 

Geçmiş değil bugün gibi
Yaşıyorum hala seni
Sen hep benim yanımdasın

Gündüzümde gecemdesin
Çalınmasın, söylenmesin
Sen benim şarkılarımsın

Evet sevgilim gündüzüm de gecemde senin . Kimse çalmasın,  söylemesin istiyorum.  Biliyorum bu düşünce çok saçma seni ben kaybettim . Seni ben bitirdim olmayacak acılara sürükledim .

Geçmiş değil bugün gibi
Yaşıyorum hala seni
Sen hep benim yanımdasın

Gündüzümde gecemdesin
Çalınmasın, söylenmesin
Sen benim şarkılarımsın

Sanki hiç gitmemiş hep var gibi
Bir sırrı herkesten saklar gibi
Sessizce sokulup ağlar gibi yanımdasın

Bu şarkı bedenimi ve kalbimi yıkıp geçiyor sevgilim.  Keşke  hiç gitmeseydin keşke hep güzel şarkılar olarak kalsaydın.

Beni bir şeylerden aklar gibi
Koparmadan çiçek koklar gibi
Hiç bozulmamış yasaklar gibi aklımdasın

Geçmiş değil bugün gibi
Yaşıyorum hala seni
Sen hep benim yanımdasın

Gündüzümde gecemdesin
Çalınmasın söylenmesin
Sen benim şarkılarımsın

Geçmiş değil bugün gibi
Yaşıyorum hala seni
Sen hep benim yanımdasın

Gündüzümde gecemdesin
Çalınmasın söylenmesin
Sen benim şarkılarımsın

Geçmiş değil bugün gibi
Yaşıyorum hala seni
Sen hep benim yanımdasın

Gündüzümde gecemdesin
Çalınmasın söylenmesin
Sen benim şarkılarımsın


" Olurda uyanırsan oralarda gözlerini açarsan sakin geri gelme . Mutlu ol olur mu ? Yaşadığını bileyim yeter , sen sakın  üzülme ..."

"Olurda oralarda gözlerini sonsuza dek kapalı kalırsa işte o zaman benim yanıma geleceğim günü bekle sevgilim.  Keşke kokunu bir kavanoza hapsedebilsem . O zaman uzun uzun koklardım  . Keşke gülme seslerini kaydetseydim gün geçtikçe sesin beynimi terk ediyor . Özür dilerim  sevgilim kokunu ve gülüşünü unutsamda sen her zaman kalbimde kalacaksın . Seni çok seviyorum bebeğim  çok seviyorum "

Son  kez kokusunu içime çekerek boyununu öpüp geri  çekildim.  Mehmet abilerin de ağladığını görünce arkamı dönüp yürümeye başladım.  Bedenim sarsılıyor,  ayaklarım beni taşıması reddediyordu. O an kulaklarıma bir sesi doldu

" Berkan "

Hayır hayır hayır sadece duyduğumu düşündüm . Yürümeye devam edince sesi yine beynimde yankılandı.

" Gitme "

Hızlı bir şekille arkamı döndüm gözleri  hafif açık bana bakıyordu. Bedenim ve beynim olanları taşıyamadı.  Beni karanlığa çekti bende izin verdim...

Canımın içleri 20. bölüm final yapmayı istiyorum.  Eğer ileri zamanlarda istenilirse final 2 , final 3 diye bölüm atabilirim. Hepinizi öpüyorum yorum ve beğeni atmayı unutmayınnn

HACKER (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin