14

6.1K 348 148
                                    

Sabahtan beri Kadirler den kaçıyorduk , onlar da bizden kaçıyordu . Kadir arada uzun uzun bana bakıyor sonra da dolan gözlerini  çekiyordu . Kendime  gelmeye çalıştım her seferinde olmadı , başaramadım .

İnsanlar anlamış gibi gözlerini üstümüzden çekmiyordu . Sınıftakilere de kuzen olduğumuzu söyledik erkeklerde gözle görülür rahatlama vardı . Sezen'le konuşmaya çalışıyorlardı Sezen de onlarla sadece dalga geçiyor durmadan alay ediyordu . Anlayanlar uzak dururken anlamayanlar Sezen 'in alay etme kaynağı oluyordu .

Sezen'i izlemeyi bırakıp çaktırmadan Kadir' e bakmaya çalıştım . Dağılmış siyah saçları alnını kapatıyordu , dolgun dudakları dişlenmekten kızarsa da o dişlemeye devam ediyordu . Eliyle şaçlarını düzeltmeye çalıştı ama daha da dağılmıştı .

Baktığımı anlamış olmalı ki kızarık gözlerini , gözlerimle buluşturdu . Dudakları hafif kıvrıldı , gözlerinden hafif bir parlama geçti . Sonumuzu yavaş yavaş hazırlıyordu gözlerimi kitabıma çevirdim . Sonumuzdan uzaklaşmaya çalıştım sadece çalıştığımı gözümün önüne gelen dudaklarla anladım .

Çalan teneffüs zili kendime gelmemi sağladı hemen ayağa kalktım erkeklerle konuşan Sezen'in yanına gittim . Konuşmasına izin vermeden çekiştirmeye başladım o da anlamış olamlı ki çekiştirmeme izin verdi . Sınıftan çıkınca kolunu bıraktım derin derin nefesler almaya başladım . Koridorun köşesine geçtik , gözlerimin dolmasına izin verdim .

Sezen sadece bakıyordu dokunsa yaşlarımın akacağını biliyordu kendimi toparlamaya çalıştım . Biraz düzelince bakışlarımı yerden Sezen'e çevirdim .

"Kendime gelemiyorum içim de bir şeyler var beni korkutuyor , geriyor , canımı yakıyor . İçimde ki o korkunç duyguya engel olamıyordum . Ben kendime , kalbime , beynime engel olamıyordum . Sadece ağlamak istiyorum . Nefesim kesilene kadar , canım çıkana kadar ağlamak istiyorum . Çok yoruldum Sezen bilinmezlik beni çok yoruyor "

Sezen gözlerini yine doldurmuştu o da anlamaya çalışıyordu . İlk defa beni çözmeye çalışıyordu biliyorum o da benim bilinmezliklerimde boğulacak . Yazar bize bir yol çizdi hayat her şeyi belirledi buradan çıkış yok. O da anlayacak onun da gülen yüzü solacak ...

Beni böyle düşündüren hayat mı ? Hiç tatmadığım aşk mı bilemiyorum ne kadar düşünsem de çıkış bulamıyorum .

"Böyle yapma lütfen o seni çok seviyor sende hoşlanıyorsun bunu kendine yapma "

"Anlamıyorsun , anlamıyorsunuz .Beni mutsuzluğa sürüklemeyin bırakın kendi halimde yaşayıp öleyim bırakın kendi düşüncelerimde boğulayım ."

"Ya mutsuz olacağını nereden biliyorsun ? Sanki geleceği görüyorsun ."

"Mutsuz olacağımı bilmek için geleceği görmek gerekmiyor biraz düşünmem yetiyor ."

kafasını iki yana salladı " Sadece saçmalıyorsun çocuk seni seviyor kaç gündür darmadağın olmuş bir şekilde okula geliyor . Gözünü kapatıp düşünüp kafanda kuracağına gözünü aç ve olanlara bak . Senin için daha ne yapması gerekiyor ? Yada senin hoşlandığını anlaman için senden vazgeçmesi mi gerekiyor ?

Zil sesi gelince konuşmadan sınıfa yürüdüm konuşsam yine ağlamaya giderim kendimi tanıyorum . Ah balık burcu olmaakk

O konuşmadan sonra Sezenle aram daha da açılmış kendimi dünyadan daha da soyutlamıştım . Kendimi derslere ve kitaplara bıraktım . Çıkış zili  çalınca çantamı hazırlayıp çıktık . Çıkmamla kolumun tutulması bir oldu bu Kadir'in babasıydı .

"Bizimle geliyorsunuz"

Konuşmamıza izin vermeden yanında ki Edayla önden yürümeye başladılar . Bizde şaşırmış öylece duruyorduk bu adam nereden çıktı sanki başımda yeterince sorun yok . Onlar merdivenlerden inmeye başladı arkamda nefes hissettim . Refleks olarak arkamı döndüm Kadir'le yüz yüze geldik hemen geri çekildim .

HACKER (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin