15

5.6K 335 75
                                    

Ağlamam arttı bir anda öğrendiklerim ve kafasına silah dayamış Kadir beni bitiriyordu . Babası bir adım atınca silahı indirdi,  emniyetini açıp tekrar kafasına dayadı.

" Kadir oğlum yapma "
" Üzgünüm baba sakın arkamdan ağlama onu çok sevdiğimi biliyorsun üstüne gidip onu üzme . Hatta ona iyi bak göz kulak ol " Sanki ben yokmuşum gibi konuşuyordu Yiğitler de dağılmıştı bu olanlar herkesi sarsmıştı.

" Kardeşim hadi bırak silahı saçmalıyorsun " kafasını iki yana salladı " Yiğit kardeşim yemin ederim çok yordum.  Artık yapamıyorum bu tek kurtuluşum, ölmekten korkmuyorum merak etmeyin "

Kendime gelmeye çalıştım Yiğiti itip karşısına geçtim aramız da 2 mertreye yakın mesafe vardı. Ne demek gerektiğini bilmiyordum

" Berkan... 2 yıldır seni seviyorum o gün okul çıkışı arabayla az kalsın kediyi ezecektim diye beni azarladığın zaman sanki dilim tutulmuştu . O küçük burnun havada kucağında ki kediyle bana bağırıyordun , küçük boyunla karşıma geçip dakikalarda bağırdın. Ben gözlerinden  kendimi alınca kızmamak için gitmeye karar verince arkamdan . Zaten sana mafya diyorlardı sen kedi katilisin diye bağırmıştın , sinirlenmem gerekiyordu sinirlenmedim.  Eve gidince saatlerce seni düşündüm okula gelince izlemeye başladım. Aynı sınıfa düşünce benden aylarca kaçmıştın o zamandan beri seviyorum . Kalbime yer edindin atamadım " ağzımdan hıçkırık kaçtı o zamanı hayal meyal hatırlıyordum küçük kedi  için çok ağlamıştım .

" Seni korkuttum biliyorum arkamdan sakın ağlama" kaşlarımı çattım

" Yeter Kadir kendine gel " bağırıyordum o da avazı çıktığı kadar bağırmaya başladı.

" Canım acıyor yeter lan yeter mutluluk haram olmuş .  Nefesim kesiliyor artık ölmek istiyorum arkanı dön " kafamı iki yana salladım

" Oğlum "

" Arkanı dön " bağırıyordu ağlayıp kafamı sallamaya devam ettim "Berkan sana arkanı dön dedim " bağırmaya devam ediyor kafasına silahı daha da bastırıyordu . Parmağını tetiğe getirince çığlık attım.

" Dur dur yapma bize bir sans ver deneyelim , birlikte çabalayalım " kahkaha attı.

" Benim için yaşam yok anla bugün olmazsa yarın  geberip gideceğim. Tekrar uyuştucu aldım az da olsa aldım tamam mı ? Şimdi arkanı dön görmeni istemiyorum "

" Arkandan gelirim " kaşlarını çattı devam ettim
" Kendimi gebertirim duydun mu ? Bu acıyla yaşayamam arkandan gelirim"

" Babam izin vermez " ağlamaktan perişan olmuş adama baktım elimde olan son  kozu kullandım bayılmış gibi kendimi yere attım,  gözlerimi kapattım.

Beklediğim  gibi oldu yere atılan silah sesi kulaklarıma doldu biri beni kucağına almaya hazırlanıyordu ki gözlerimi açtım  . Bana korkuyla bakan Kadir'e bakıp sırıttım geri çekildi kaşlarını çattı.  Hemen ayağa kalktım

" Tutun şunu " Babası anlayınca korumalarla onu tuttu herkes  bir  anda olanlara şaşırmıştı.  " Sen oyun mu oynadın "  iki koruma onu tutuyordu gülümseyip yumruğumu gözüne geçirdim. 

Tahmin edildiği gibi hiç sert olmamıştı
" Bu mal mal hareketlerin içindi salak"

Herkes kendine gelince Kadirlere geçmiştik,  bütün silahlar ve kesici aletler evden çıkarıldı . O kadar çok vardı ki oturup toplamasını  izledim her odadan en az 2 tane çıkıyordu.  Bazı odalardan 20 taneye yakın çıkmıştı,  değişik değişik bıçaklar bile  vardı. 

Kadir karşımda sakin sakin beni izliyordu diğerleri de benim gibi dağılmıştı " Kendinizi hazırlayın ölümüme" Kadir kafayı takmıştı belliydi . Babası o koca adam ağlamaktan helak olmuştu, ayağa kalktım.

" Gitsem iyi olacak " Kadir de  ayağa kalktı " Burada kalırsın sanmıştım" kaşlarımı çattım sonra da alayla kahkaha attım.

" Cenazene böyle mi geleyim ? Eve gidip hazırlık yapmam lazım" dudağı hafif kıvrılır gibi oldu , hemen kendine geldi " Burada kalsana şu yelloz gitsin sen kal" Sezen ayağa kalktı

" Evet gidelim sonuçta aynı odada kalıyoruz bende sana kıyafet seçmen de yardım  ederim  " aynı derken bastırmış Kadir 'in gözüne gözüne bakmıştı.

Şuan Kadir' i kıskandırmaya mı çalışıyor?  Adam az önce kendini öldürmeye çalıştı umarım  farkındadır.

" Sıktır lan ımm Berkan  lütfen ya lütfen" geri adım attı bizden iyice uzaklaştı,  babası hemen ayaklandı.  Cebinden şeffaf bir şey çıkardı.

Uyuşturucu...

Paketin içinde yoktu ofladı gözleri evde dolandı , çekmece de durdu ikimiz de  aynı anda oraya koştuk . Bana yakın olduğu için ilk ben geçip çekmece deki paketi aldım. Babasının arkasına koştum

" Berkan ver şunu "
" Oğlum doktorla konuştum  sakin ol bağımlı olmadın sadece vücudundan atılmasını bekleyeceğiz " saçını çekmeye başladı " Dayanamam daha 3 4 saat var"

" Uyu "

" Tabi çok güzel rüyalar görürüm " alay ediyordu gerizekalı bir  şey hatırlamış gibi durdu sonra konuşmaya devam etti.

" Ama seni çizersem zaman geçmiş olur ve saat  baya geç olacağı için bizde kalırsın " tatlı tatlı gülümsüyordu  sanki intihar etmeye çalışan,  uyuştucu kavgası yapam o değilmiş gibi ...

Sadece kafa salladım odasına doğru yürüdük güçlü durmaya , belli etmemeye çalışsam  da dinlenmeye ve bol  bol ağlamaya ihtiyacım var .
Bugün olanlar beni fazlasıyla yaraladı çabuk etkilenen biriyim günlerce olanların etkisinden çıkamayacağım.  Odasına geçince yüzsüz gibi kendimi onun rahat yatağına attım.

" Buradan çiz " bir şey söylemeden bana bakmaya başladı bende onu izliyordum .

" Sonda çizerim zaten  cok resmin var , benim yüzümden ağladın bu hâlini çizmek istemiyorum "

Yataktan kalktım " O zaman gitsem iyi olacak " kafasını iki yana salladı,  yatağı ayarladı. Kendimi benim gibi yatağa attı,  üstünü örtüp bana yanını gösterdi. Üstüme baktım o da kendine baktı soyunmaya başladı,  gözlerimi kaçırdım.

" Dolaptan istediğini giyin " gözlerim gözlerini buldu

" Hee sen rahat rahat çıplak yat ben kendime 10 beden büyük kıyafetlerle boğuşayım oldu "

Üstümü çıkartıp kendimi yanına attım şaşırmışti " Sezen var diye böyle yatamıyorum "

" He bir de yat saçma sapan konuşma"
" Ay kız aşağıda kaldı " kalkmaya çalışınca kolumu tuttu " Babam hâlleder " bir şey demeden sırt üstü yatmaya devam ettim . Kafasını çıplak göğsüme koydu

" saçmalarımı sever misin ?"
Ağlaya ağlaya saçlarını sevdim o da ağlaya ağlaya saçlarını sevdirdi .

" Seni  kayıp edeceğim diye çok korktum " 

" Şşt uyuyalım " saçlarını severken kendimi uykuya bıraktım onunda bıraktığını biliyordum...

Lan baya olmuş atmayalı biri de demiyor ki yeni bölüm nerede ? Yazdım atarım diye bırakmıştım attım sanıyorum

Neyse umarım beğenirsiniz yorum atmayı da unutmayın hepinizi öpüyorum... 

HACKER (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin