12

6.1K 361 68
                                    

Sezen'e kantinde oturuyorduk , ağzıma durmadan kraker verip duruyor . Eline vurup yeter diye bağırmak istiyorum ama yapamıyorum .

Ben rezil olmayalım insanlara daha çok rahatsızlık vermeyelim diye uğraşırken kız kuduruyor . Yanımda ki sandalye çekildi , gelen kişinin kokusundan anladım . Kahve kokusu ımm bu Kadir ..

Alıştım onun ani gelmelerine alışamadığım o gelmeden gelen kahve kokusu ...

Bakışlarım gözlerini buldu yine gözleri kızarmıştı . Göz altları da kızarmış hatta morarmaya doğru gidiyordu . Gözlerim bu sefer de dağınık saçlarını buldu , kendime gelmeye çalıştım . Bakışlarımı kaçırdım .

"Okul çıkışı bizim eve geçeceğiz "

Kafam direk ona döndü hadi ama ben vazgeçti sanıyordum .

" Gelmeme şansın yok çıkışta bizi bekliyorsun "

"nuz" Sezen ekleme yapınca alayla güldü " Seni çağıran kim ?" Sezen de onun gibi güldü .

"Sevgilim geliyorsa ben de geliyorum "

"Sezen-" konuşmama izin vermediler 

"kes"

İkisi de aynı anda konuşunca derin bir nefes aldım , bunların  derdi ne ?

"Tamam ikiniz de gelin ama olacaklar sizin için iyi olmaz . Sen küçük hanım umarım gelirsin gece güzel ve kanlı geçer "

Ayağa kalktım ben kalkınca Sezen de kalktı , koluma girdi .

"Konu uzamadan gidelim akşam görüşürüz "

Konuşmalarına izin vermeden masadan ayrıldık .  sezen gülmemek için kendini zor tutuyor bunu kolaylıkla anlıya biliyorum . Sınıfa doğru yürümeye başladık bu gün zor olacak hissediyorum .

Parmaklarımı hızlı hızlı klavyede gezdiriyordum , kahvemden bir yudum alıp işime devam ettim . Kavga çıkmadan gitsek daha iyi olur . Sezen sabahtan beri başım da Kadir'le oturuyor ikisi de çok gergin . Sezen artık inada bindirdi Kadir'i delirtmek için her şeyi yapıyor.

"Aşkım hadi hızlı ol uykum geldi " Sezen bana söylese de çaktırmadan Kadirlere bakıyordu . Onun bu çocuksu hallerine içten içe güldüm . 

"Aşkım az kaldı "

Sezen kahkaha attı eliyle saçlarımı karıştırdı şuan çok eğlendiğini parlayan gözlerinden anlaya biliyorum. Son verileri de yükleyip bilgisiyardan uzaklaştım .

"Tamam bitti " 

"İyi  bir şeyler yiyelim gidersiniz . Yiğit'in kardeşi geldi tanışmış olursunuz . " 

Kafa sallamakla yetindim ayağa kalktım odadan çıktık . Sezen durmadan bana dokunuyor Kadir'e kötü kötü bakıyordu . Hizmetli yemek hazırlamıştı onları yedik daha sonra sohbet etmek için oturduk 

Yiğit'in kardeşinin ismi Edaydı ilk başlarda tatlı dursa da sonradan içinde ki deliyi ortaya çıkarttı . Sezen yanımda oturuyor ya elimi tutuyor ya da saçlarımla oynuyordu . Diğerleri sohbet ederken Kadir'in gözleri üstümüzdeydi .

"İlk defa sevgilin oluyor herhalde çocuğu rahat bıraksana " bunu diyen Eda ' ydı Sezen küçük bir kahkaha attı elimi daha sıkı tuttu . "İlk defa sevgilim olmuyor ama ilk defa bu kadar şirin ve yakışıklı sevgilim oluyor . Sevmelere doyamıyorum . "

Kadir kahkaha attı "Canımı sıkıyorsunuz yeter uzaklaşın "

" nedenmiş " Sonunda  konuşmayı becerdim , hepsinin gözleri beni buldu . Sezen'in oyununu devam ettirdim "Uzak olursa özlerim" yanağım öpüldü silmemek için kendimi zor tuttum . Islak ıslak öptü  şerefsiz nefret ettiğimi biliyor .

Hafif Sezen'in boynuna yaklaştım şuan öpüyormuş gibi durduğuma eminim "Öpme şerefsiz " Sezen birden geri çekildi "Aşkım yapmasana" gözlerimi sonuna kadar açtım . Yanaklarımın kızardığına eminim . 

Kadir yanıma geldi kolumu tutup çekiştirmeye başladı uzatmadan ayağa kalktım beni sürüklemesine izin verdim . Doğru söylemek gerekirse ne diyeceğini merak ediyordum , odasının önüne gelince beklemeden içeri girdi . Bende peşinden girdim .

Beni duvara itti kapıp kapattı "Canını yakmamı istiyorsun eminim senin derdin ne lan "

"Bir şey yapmadım"

"Lan kızı öptün sen bizi kandırdın eşcinselim yalanını uydurdun ama merak etme seni öldürmekten beter edeceğim . Bana ölmek için yalvaracaksın sevgiline sahip çık derim Eda sinirli ve güçlüdür ."

Aşağıdan çığlık sesi gelince odadan çıktım koşarak merdivenleri inmeye başladım . Kadir arkamdan gülüyordu şuan onu umursayacak durumda değilim  . Oturma odasına girdim Sezen sinirden kızarmış alayla gülüyordu , gözlerinden beli ağlamak üzereydi .

Hemen yanına yürüdüm . Elimi tuttu "Aşkım bunlar seni kullandığımı düşünüyor" 

Gülümsemeye çalıştım bu aptal oyun fazla büyüdü Sezen elimi sıktı "Gidelim mi ?" dedi "Gidelim bebeğim " onların konuşmasına izin vermeden evden kaçar gibi çıktık .

Evden uzaklaşınca elimi çektim Sezen de ağlamaya başladı hemen ona döndüm "ne oluyor" 

"Biliyor lezbiyen olduğumu biliyor bir tane fake hesabım vardı onun kullanıcı ismini söyledi imalar da bulundu . Kesin o da lezbiyen alayla gülüp durdu kaşar " 

"Doğru konuş "

"Biliyor diyorum anlamazdan geldim ama çok akıllı okul öğrenirse biterim " 

"Söylemez merak etme " 

"Siz ne konuştunuz ? Gördün mü nasıl sinirliydi kesin seni seviyor." 

Ona olanları anlattım konuşa konuşa yürüdük Kadir'in beni sevdiğini düşünüyordu ama yanılıyor . Kadir yalan söylediğim için sinirli o kadar  beni sevdiği filan yok . Sezen de zamanla bunu anlayacak , bana hak verecek . Hayat her zaman istediğimiz gibi ilerlemiyor . Beni sevmesini ister miyim bilmiyorum ama sevmemesi gerekiyor onu biliyorum .

Bunun aşk kitabı olmadığını söylemiştim öyle olsa da herkes kendini mutsuz sona hazırlasın . Aşk bir lanet eğer gerçekten sevmezsen kötülük veren bir lanet . Ben sevemem ,  sevgi kavramı için de aşk yokken daha iyi bunun için herkes kendini hazırlasın .

Sorun gülü sevmekte değil dikene katlanmakta ben o gülü severim de dikenine katlanamam . Kendime kızıyorum belki de azıcık dayanıp dikenlerini kesebilirim . Dikenleri kesmiyorsam ya ben korkağım ya da yazar fazla salak ...

Sonunda beklenen an geldi umarım beğenirsiniz . Yorum yapıp beğenmeyi unutmayın yazım yanlışları için kusura bakmayın hepinizi öpüyorum yorumlarda buluşalım..





HACKER (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin