Ben Vera Jacob .19 yaşında,tıp fakültesi öğrencisiyim.Biri kız biri erkek olan ikiz kardeşlerim,annem ve babam ile birlikte 2 katlı evimizde yaşıyoruz.En büyük tutkum olan dansı çok seviyorum.Babaannemden bana kalan yüzüğü eski okulumda kaybettiğim zamandan beri haftada 3 kez okula,en yakın arkadaşım Olivia ile gitmemize rağmen hâlâ yüzüğü bulamadık.Bu yüzden nedensizce birilerinin beni izlediğini düşünüyorum.Sadece bir yanılgı olduğunu bilsem de içimdeki korkuya son veremiyorum.Sanırım yakın zamanda psikoloğu gitsem iyi olacak.
Babam James Jacob,45 yaşında bir okul müdürü.Yaşını asla göstermeyen babamın en büyük tutkusu basketbol oynamak.Hatta lise yıllarında ödül bile kazanmışlar.Ama sorarsan hiç güzel oynamaz.Aramızdan en çok bana düşkündür.
Annem Jessica Jacob,39 yaşında babamın müdür olduğu okulda öğretmen.Bizden daha çok öğrencilerine düşkündür.Ve çok otoriterdir.Her şeyin mükemmel olmasını ister.Sanırım en büyük tutkusu mükemmelliyetçilik...
Küçük kız kardeşim Isabella Jacob,14 yaşında bir öğrencidir.Annem ve babamın olduğu okula gider.İkizi ile hiç anlaşamazlar.Benim gibi dansa ilgisi vardır ama notlarının düşüklüğü nedeni ile ebeveynlerimiz onu hiç bir zaman dansa göndermemiştir.En çok annemizin otoritesinden yakınır.Hatta okulun psikoloğuna bile bu konudan bahsetmiştir.
Erkek kardeşim Thomas Jacob,14 yaşında rap düşkünü bir çocuktur.Aynı zamanda metal sever.Isabella ile olan kavgalarında onu sinir etmeye bayılır.Bu yüzden hep azar işitir.Ama pek dikkate aldığı söylenemez.O da Isabella ile aynı okula gider.Liseyi bitirdiği gibi arkadaşlarıyla başka bir ev tutup,konserler vermek en büyük hayalidir.
En yakın arkadaşım Olivia Smith,benim gibi 19 yaşında ve hukuk okumaktadır.Erkeklerden nefret eder.Bu yüzden hukuk okuyup cinayete kurban giden kadınların hakkını savunmak istiyor.Birbirimize her şeyimiz anlatırız.Onunda tutkularından biri danstır.Babası,Olivia daha 10 yaşındayken annesini bıçaklayarak öldürmüştür ve ardından kendini öldürmüştür.Yetimhaneden 11 yaşında alınan Olivia,bizim yan komşumuzdur.
________________________
Yeni ve bomba bir hikaye geldi.Başladığınız tarihi ve saati bunun altına yazabilirsiniz.
Uzun zamandır yazmak istediğim bir kurguydu İstila.Sizinde beğeneceğinizi düşünüyorum.
Yukarıda olan yıldız tuşuna basmayı ve her karakterin paragrafına yorum yapmayı unutmayın.İyi okumalar.
Başlangıç tarihi:7 Şubat Pazar 2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstila
Mystery / ThrillerVera,yıkılma aşamasında olan okulunda ona babaannesinden kalan yüzüğü arıyordur.Birçok defa arkadaşı Olivia ile birlikte gitmesine rağmen yüzüğü bulamamıştır.Okulun yıkılmasına 1 gün kala son bir defa okula tek başına gider. Okula yapılan İstila'ya...