Rantaro anlatıyor,
"Hey!"
Onun öfkesi gözlerinden okunuyordu. Kimseden tık çıkmıyordu. Tüylerim diken diken onları izliyordum. Shuichi kaşları çatık bir şekilde Kokichi'ye bakıyordu. Sanki kendinde değildi. Önemli olan o değildi. Kokichi idi. O, o çok garip davranıyordu. "Emin misin? Birdaha düşün. Sence ben kendi ayaklarımla senin o leş odana gelir miyim?" dedi. Hey bu Kokichi değil. O olamaz. O böyle davranmaz. Yavaşça müdüre doğru yürüdü. Sınıfta sadece ayakkabısından çıkan topuk sesi geliyordu. Tak, tak, tak....
Dün gece ne olduğunu bilmiyorum ama kesinlikle ters giden birşeyler var. Durdu. Tam önünde durdu. Hemen yanındaki sıraya oturdu. Gülüyordu. Müdüre bakmıyordu. Bize bakıyordu. Kafasını çevirerek bütün sınıfa bakmıştı. Shuichi'ye baktı. Shuichi hemen kafasını kaldırdı. Gözleri büyüdü ve korkunç bir gülüş ile ortadan kayboldu. Bir anda müdürün önünde belirdi. O... O... Onun kafasında boynuz vardı. Gözleri kıpkırmızıydı. Yavaşça eğildi. Yüzünde kırmızı lekeler belli oluyordu. Korkunç bir gülümseme ile ağzından şu kelimeler döküldü. "Hey moruk. Hala anlayamadın mı? Ona gücün yetmez. O TANRININ OĞLU!"Kimsedem çıt çıkmıyordu. Tanrının oğlu? Şeytan. Onlar dünyada mı? Devam etti... "bir hata yüzünden yanlışlıkla dünya'ya gönderilmek? Hah... Çok saçma değil mi?" Müdürden ses çıkmıyordu. "Ayağını denk al Moruk!" diyerek ikiside ortadan kayboldular. Herkes müdüre bakıyordu. Müdür belliki korkuyordu. Tık çıkmıyordu. Ama bu kadarını beklemiyordum. Ters giden birşeyler vardı biliyordum ama onlar Diğer Dünya'dan yanlışlıkla Dünya'ya gönderilmişlerdi. ~hey köleler, buradan gideceğiz merak etmeyin~
Shuichi'nin sesiydi. Tüm sınıfta ses yankılandı. Onlar İNSAN DEĞİL! Bu çok korkutucu.~sadecemiraa anlatıyor,
Shuichi koridorda yürüyordu. Gucağında Kokichi vardı. Birşey söylenip duruyordu. "gücünü kontrol etmeyi öğrenmeli!" Sınıfta müdür'den ses çıkmıyordu. Sıraların arasında dolaşıp öğrencilere dik dik bakıyordu. Sonra bir kara büyü ile herkesin kulağına fısıldadı. "Burada olanlar burada kalacak!"dedi. Sesi ne kadar komik olsada ciddi bir şekilde konuşunca insanın tüyleri diken diken oluyordu. Kokichi, hala Shuichi'nin gucağında baygındı. Shuichi hala kendinde değildi. Hala Vega tarafından kontrol ediliyordu. Kokichi'nin odasına geldiler. Shuichi, Kokichi'yi yatağına yatırdı. Yanına oturdu. Eğildi ve saçıyla oynamaya başladı.
-Güçlerin uyandıkça herşeyi hatırlayacaksın. Daha sonra bu dünyadan gideceğiz. Kendi dünyamıza....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOU'RE SCARING US!
FanfictionDünya'ya Bir Hata Sonucu Gönderilmiş Olan Tanrı'nın Oğlu Ve Uşağı Şeytan