Jia'nın sevgilisinin doğum günü partisine çoktan gelmişlerdi ve saat çoktan ilerlemeye başlamıştı. Herkes eğleniyordu ama Jaehyun ve Chaeyoung put gibi oturmuş, bir şeyler bile konuşmadan öylece etrafı izliyorlardı.
"Elini biraz çek." Jaehyun'un belini sıkıca kavrayan elinden rahatsız hissederek oturduğu yerde biraz kıpırdandı.
Jaehyun'un pek umursadığım söylenemezdi. "Sevgilicilik oynamayı kabul eden sendin. Bırakta biraz inandırıcı olalım."
"İnandırıcı olmak istiyorsan şu tişört yerine başka bir şey giyebilirdin. Ben soğuktan donmayı göze alarak bu elbiseyi giyiyorum, sen gelmişsin bir siyah tişört altına klasik bir pantolonla, paşalar gibi oturuyorsun." söylenerek elbisesinin eteğini çekiştirdi.
Jaehyun garip garip onun elbisesini çekiştirmesini izlerken derin bir nefes aldı. "Ben mi dedim sana yarısı olmayan bir elbise giy gel diye? Sanki düğüne gidiyorsun, süslenmişsin."
"Etrafımızda dans edenlere bak biraz, hepsi ne güzel elbise giyinmişler. Ben sade bile kaldım." Jaehyun'un elindeki plastik bardağı çekti. "Hem sen çok konuşma, önce modaya uymayı öğren."
Jaehyun onun içkiyi tek dikişte bitirmesini izlerken alayla güldü. "Yavaş ol."
"Siktir, tadı çok garip bunun. Meyve suyu sanmıştım." dedi yüzünü buruşturup bardağı Jaehyun'a uzatırken.
"Yani?" Daha önce içki içmemiş gibi davranması garibine gitmişti.
Aydınlanma yaşamış gibi kendi kendine kafasını aşağı yukarı salladı. "Aşırı hoşuma gitti, biraz daha getir."
Jaehyun, onun ilk yüz ifadesinden sonra böyle bir tepki almayı beklemiyordu. Daha çok bağırıp bir şeyler zırvalamasını bekliyordu.
Şaşırarak kaşlarını kaldırdı. "İlk içişin mi yoksa?"
"Evet ve kesinlikle son olmayacak."
"O zaman sana başka şeyler getireyim mi?"
Heyecanla kafasını aşağı yukarı salladı. "Tadı güzelse getir, hepsini denemek istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soulmate | jaerosé ✔
FanfictionSadece ruh eşlerinin birbirini renkli gördüğü bir dünyada ruh eşini bulduğunu düşünen Park Chaeyoung, Jung Jaehyun'un peşine takılır. jaerosé. © liliumiya | 2021, january