Lekár si aktualizoval/a stav: Ste v povinnej karanténe na 10 dní. Ak ju nebudete dodržiavať, budeme nútený vás uzavrieť do budovy a ohlásiť to za kontaminovanú zónu.
Kirishima Ayato: Akoby ma to zaujímalo! Choďte s tým do prdele! Kto nám bude chodiť nakupovať?!
Ackerman Levi: A kto to s nimi vydrží pod jednou strechou?! Prečo som v karanténe?! Veď je tu čisto!
Uchiha Sasuke: Pusťte ma von! Skončím otrávený! Ackerman bude zase dezinfikovať!
Yeager Eren: Ja tu nevydržím! Prosím, prosím, pusťte ma von!
Kaneki Ken: Kde je Naruto?
Uchiha Sasuke: ...Práve ho zasiahli basebalkou do hlavy.
Ackerman Levi: ...A plnia ho elektrickými voltami.
Lekár: Vezmite si tú krysu!
Kaneki Ken: ...
Tsukiyama Shuu: Viete, že by ste tak o svojich pacientoch nemali hovoriť, že?
Lekár: To by sa nesmela pokúšať o útek. Krysa je krysa ak zdrhne.Lekár sa odhlásil/a.
Uchiha Sasuke: Ayato mám pre teba večeru!
Kirishima Ayato: Nechcem to, daj to Shuovi. Je to špinavé a blbé. Naviac nás to zavrelo do karantény!
Kaneki Ken: Ty si ho zviazal a hodil nám do špajze?
Uchiha Sasuke: Zbil Naruta.
Hatake Kakashi: Sakura to robí bežne a ty zavrieš iba lekára. Prečo je popálený?
Uchiha Sasuke: ...Snažil sa zdrhnúť.
Osamu Dazai: Ty si ho upiekol Katonom?
Nakahara Chuuya: To nie je problém...
Kaneki Ken: A čo je náš problém?
Nakahara Chuuya: Mieri sem dav ľudí v bielych plášťoch.
Osamu Dazai: A?
Nakahara Chuuya: Držia v rukách injekčné striekačky a vyzerajú ako astronauti.
Osamu Dazai: ...
Uchiha Sasuke: Strategický útek! Idú nás očkovať!Uchiha Sasuke sa odhlásil/a.
Kirishima Ayato: Nechceš sa najprv zbaviť tej krysy čo máme v špajzy?!
YOU ARE READING
Anime Chat
FanfictionO čom môžu rozprávať anime postavy na facebooku? Ak to chcete vedieť, prečítajte si knihu.