Kto dostal na lopatky Naruta?

172 9 2
                                    

Kurosaki Ichigo si aktualizoval/a svoj stav: Nevideli ste niekde náhodou takú blonďavú hyperaktívnu osobu? Rád by som jej dal cez hubu.

Kuchiki Rukia: Ichigo, buď tej lásky a nerieš si svoje problémy cez internet.
Grimmjow Jearqez: Tá ťa dostala Jahoda.
Uchiha Sasuke: Ak hľadáte Naruta, pred chvíľou ho naháňala Sakura. Myslím, že vbehol ku Kakashimu-sensei.
Kurosaki Ichigo: Aký milý chalan. Arigatou gozaimasu.

Kurosaki Ichigo sa odhlásil/a.

Kuchiki Rukia: Sasuke alebo ako to bolo, si pekný idiot. Prečo si mu to hovoril?
Uchiha Sasuke: Bude pokoj. Obaja sa zabijú.
Uryu Ishida: Kto bude upokojovať Orihime? Na to si pomyslel? Ten chalan nerozmýšla.
Uchiha Sasuke: Jasné, všetci to hoďte na mňa.

Haruno Sakura si aktualizoval/a svoj stav: Neviete kde je čiernovlasý krásavec?

Uchiha Sasuke sa odhlásil/a.

Uryu Ishida: Uchihu? Utiekol.
Haruno Sakura: Vážne? Kam, náhodou nevieš?
Kurosaki Ichigo: Prevzal si odo mňa Naruta.
Haruno Sakura: Ďakujem.

Haruno Sakura sa odhlásil/a.

Grimmjow Jearqez: Prizabil si ho?
Hitsugaya Toshiro: Dobre počujem, že Kurosaki robí paseku vo svete ľudí?
Kurosaki Ichigo: Toshiro, kedy si sem prišiel?
Hitsugaya Toshiro: Pre teba Hitsugaya-taicho, Kurosaki.
Abarai Renji: Videl som výsledok práce Ichiga. Jedným slovom, výborne.
Urahara Kisuke: Prevzala si ho do opatery Orihime. Kto to s ním bojoval?
Kurosaki Ichigo: Renji Abarai. Pred chvíľou mi to hlásil.

Abarai Renji sa odhlásil/a.

Tsunade Senju: Ak nájdete vyníka za Narutov stav, dám Vám bohatú odmenu.
Shizune: Tsunade-sama!
Sarutobi Hiruzen: Tsunade nerozhadzuj peniaze, ktoré ti zverili predošlí Hokage.
Yamamoto Genryuusai: Hitsugaya-taicho už nahlásil viníka, za chvíľu ho budete mať v kancelárii.
Kurosaki Isshin: Ichigo niečo vyviedol? Inak, nevidím dôvod, aby mi stáli pred prahom traja kapitáni zo Seireitei. Len pre Vašu informáciu, mám mať rande. Takto ho budem musieť zrušiť.
Urahara Kisuke: Chceš sa z toho vyhovoriť, však?

Kurosaki Isshin sa odhlásil/a.

Urahara Kisuke: Yoruichi, urobíš mi láskavosť. Sleduj Isshinove kroky.
Shihoin Yoruichi: Rozkaz.

Anime ChatWhere stories live. Discover now