Michaelis Sebastian: Išiel som s Bocchan na nákupy a po ceste stretnem mačku na vodítku, slušne ju pozdravím a ona na mňa hľadí ako by som jej zjedol večeru! Aké barbarské!
Phantomhive Ciel: Bol to pes ty idiot! Moja alergia sa neprejavila!
Kurama: ....
Michaelis Sebastian: Bola to mačka! Len iný druh, na ktorý nie ste alergický! To je zázrak!
Phantomhive Ciel: Taká mačka neexistuje, zmier sa s tým, ty pošahaný démon! Rysy to malo psie!
Kurama: Grrrr
Uzumaki Naruto: Chlapci, pokoj prosím! Nemôžem sa sústrediť na prácu!
Phantomhive Ciel: Je mi jedno tvoja práca, ako to súvisí s našou debatou!?
Uzumaki Naruto: Nemôžem sa sústrediť, keď ho tu štvete!
Michaelis Sebastian: Takže kocúrik, aké zlaté!
Phantomhive Ciel: Pes! Podobalo sa to na psa! Až na farbu a počet chvostov!
Kurama: Grrrr! Vrrrrr!
Uzumaki Naruto: Do zajtra mám pripraviť chunninské skúšky! Ako sa na to mám sústrediť, keď mi vrčí u ucha?
Haruno Sakura: Zase sa ulievaš Naruto!?
Uzumaki Naruto: S-Sakura-chan... Neulievam... Len, je ťažké sa sústrediť.
Akashi Seijuro: Vy myslíte tú líšku?
Sebastian Michaelis: Líšku? Zo všetkých zvierat prečo je to prechytračená líška!?
Kurama: Komu hovoríš prechytračená? Ešte ťa nikto nezjedol!?
Michaelis Sebastian: Ghoulovia démonov nejedia a titánov nerád navštevujem, takže nie. Prečo?
Kurama: Okj, nerád jem niečo zožuté!
Uzumaki Naruto: Kurama! Na tom sme sa nedohodli, pred hodinou si naháňal chudáka Kanekiho! A to iba preto, že ťa premenoval na urážlivú líšku!
Kurama: Máš niečo proti? Mám sa Hinate pochváliť?
Uzumaki Naruto: Neušpiň podlahu. A neruš ma pri práci!
Kurama: Nebyť ich komentárov... Odkedy vlastne pracuješ? Čo si pamätám, minule si sa skryl u Kakashiho pred prácou.
Uzumaki Naruto: Iba preto, že chcel nové knižky.
Kurama: Ty ma využívaš ako prepravný prostriedok pre knihy z podsvetia?
Uzumaki Naruto: Samozrejme, že nie. To by som si pred veľkým Kyubim nedovolil.
Kurama: Veď preto.
Uzumaki Naruto: Prečo ma vychovávaš?
Kurama: Niekto musí.
Hatake Kakashi: Kedy mi prinesieš ďalšie knihy?Uzumaki Naruto sa odhlásil/a.
Kurama: Nevravel si, že ma nepoužívaš!? NARUTO!
YOU ARE READING
Anime Chat
FanfictionO čom môžu rozprávať anime postavy na facebooku? Ak to chcete vedieť, prečítajte si knihu.