Ako pripraviť ninju na obed

65 4 0
                                    

Tsukiyama Shuu: Pozná niekto recept na prípravu Ninji? Niekto mi spomínal, že sú dobrý na trávenie, dobre vycvičený a čerstvý.
Kaneki Ken: Zase...?

Kaneki Ken sa odhlásil/a.

Kirishima Ayato: Poznám dobrý recept.
Tsukiyama Shuu: Výborne, čo potrebujeme?
Kirishima Ayato: Návnadu, typickú pre lovenú zver. V našom prípade je to ninja. Preto potrebujeme: Rámen, knihu, saké, Uchihu....
                              Po chytení zvere ju zviažeme, zbavíme zbraní, odložíme do špajzy. Pripravíme si korenie, olej, náčinie.
Tsukiyama Shuu: Čo nasleduje po nachystaní prísad?
Kirishima Ayato: Zapálime oheň na šporáku, dáme na ňu panvičku, nalejeme do nej olej. Vojdeme do špajze. Odtrhneme končatinu, na linke ju upravíme podľa našich predstáv. Vložíme na panvičku a smažíme než získa správny odtieň a vôňu. V ďalšom hrnci uvaríme omáčku do ktorej vhodíme zvyšky z úpravy končatiny. Varíme a primiešame korenie. Všetko urobené vložíme na tanier a je hotovo.
Tsukiyama Shuu: Aaaah, znie to tak lákavo. Idem to okamžite urobiť.

Tsukiyama Shuu sa odhlásil/a.
Kirishima Ayato sa odhlásil/a.

Uchiha Sasuke: Nevidel niekto Naruta?
Maito Gai: Kde máš senseia?
Shizune: Kde je Tsunade-sama?
Haruno Sakura: Všetkých troch som videla ako naháňali pohybujúce sa veci.
Uchiha Sasuke: Aké veci?
Uzumaki Naruto: Guhuuzg
Hyuuga Hinata: N-Naruto-kun si v poriadku?
Uzumaki Naruto: V úplnom. Nemusíte sa obávať.

Uzumaki Naruto sa odhlásil/a.

Uchiha Sasuke: Kto to bol?
Haruno Sakura: Naruto...?
Uchiha Sasuke: Odkedy je Naruto taký inteligent?
Haruno Sakura: Nemôže byť?
Uchiha Sasuke: Sakura ty niekoho kryješ?

Haruno Sakuru sa odhlásil/a.

Uchiha Sasuke: Koho kryla?
Kaneki Ken: Ayato? Prečo je kuchyňa v tak hroznom stave? Čo robí ten blonďatý ninja v špajzy?
Uchiha Sasuke: Jeho?!


Anime ChatWhere stories live. Discover now