L si aktualizoval svoj stav: Môžete mi vysvetliť prečo je v podsvetí také pozdviženie?
Yagami Light: Ticho, práve losujú kto bude bojovať proti komu?
L: O čom to hovoríš?
Mado Kureo: Psst. Nebudú bojovať! Práve sa odvádzajú stávky!
Jiraiya: Losujú sa aj bojovníci! Chcem vedieť aká cena v tom je!
Yagami Light: Choď odo mňa ďalej ty starý úchyl. Mňa zaujímajú tie súboje.
Jiraiya: Aký úchyl? To si nepočul o mojej slávnej knihe? Aj v podsvetí o nej kolujú drby!
Yagami Light: Veď práve! Ňou si uplatnil Háda aby si sa poistil týmto vysielaním.
Kaminari Rize: Buďte už ticho. Toto nikoho netrápi, kým bol uplatený! Dôležité je to vysielanie! Ak nechcete zažiť mučenie storočia, zmĺknete!Vysielateľ: Vitajte na zahájení bojov medzi rôznymi krajmi. Prvou dvojicou bojujúcou za Konohu sa stáva....
Hoshikage Kisame: To si snáď robí srandu! Iba Konoha sa účasní? A čo ostatný?
Uchiha Itachi: Sasuke, bude to Sasuke. Nikto iný to nemôže byť. Bude v tej dvojici. Určite. Verím ti Sasuke.
Deidara: Fuj, Itachi, prestaň s tým! Je to desivé!
Hidan: Tá transvestita má pravdu. Buď už ku*** ticho, nikoho tvoj ***** brat nezaujíma!
Pein: To vy nikoho nezaujímate! Ticho tu bude!Vysielateľ: Uchiha Sasuke a Uzumaki Naruto. Ich dedina dala do stávky nie len ich životy, no i prežitie Uchiha klanu a Hyugu Hinatu. Podla ich výrazov súdim, že ich to motivovalo. Sú dvaja z rovnakého kraju ale rozdielnych okresov, respektíve z Hueco Munda a Karakuri, sú to....
Jiruga Nnoitra: Kto iný ako Neliel? Tá krava sa pletie všade.
Inoue Orihime: Nemôžeš takto hovoriť o každom. Halibel-san je milá mladá žena.
Vega Ggio: Skôr nepodarené decko.
Ishida Uryu: Prosím, a sme pri urážkach. To tu nikto nemôže byť na chvíľu slušný?
Hidan: Ja som ku*** slušný! Prečo si to do **** nemyslíš?
Ishida Uryu: Presne na teba som mieril.
Urahara Kisuke: Deti, pokoj.
Soi Fon: Prečo z Hueco Munda? Tam je ten zradca Aizen!Vysielateľ: Kurosaki Ichigo a Grimmjow Jearquez. Tu do stávky anonymný pán Sousuke Aizen dal do stávky Inoue Orihime a Grimmovu ruku- Počkať? Ruku? To je veľmi.... neobvyklé.
Kirishima Ayato: Pche, že neobvyklé! Je to nechutné! Kto je tak zvrátený?
Phantomhive Ciel: Hovorí Ghoul.
Kirishima Ayato: Ja ľudí jem, nevychutnávam ako ten šialenec s fetišom.
Yoshimura Eto: S tým plne súhlasím. Vraj gurmán. On sa s jedlom musí najprv pohrať.
Kaneki Ken: Poznáte ho celkom pekne, nemyslíte?
Kirishima Ayato: Ani nie, je tým známy.Vysielateľ: Na dnes sa vysielanie ruší, účastníci spolu začali bojovať mimo arény, čož je prekvapivé. V spisoch sa nič také neuvádzalo. Zničili celú vysielaciu miestnosť a opravy potrvajú určitý čas, takže si musíte na pokračovanie počkať. Lúči sa s Vami Váš milovaný Vysielateľ Izumu Hoshino.
YOU ARE READING
Anime Chat
FanfictionO čom môžu rozprávať anime postavy na facebooku? Ak to chcete vedieť, prečítajte si knihu.