Kamishiro Rize si aktualizoval/a svoj stav: Cítila som úžasné mäsko, Kaneki poďme ho zjesť.
Kaneki Ken: Nič také sa nekoná. Hneď si to vyhoď z hlavy Rize.
Kirishima Ayato: Prečo nie? Ak to tvrdí Rize, musí byť úžasné.
Yoshimura Eto: Ayato, spravil si svoju úlohu?Kirishima Ayato sa odhlásil/a.
Aomine Daiki: Čo máte všetci s tými úlohami? Chudáci ľudia sú obeťou týrania.
Kuroko Tetsuya: Aomine-kun, ak sa nechceš stať sám obeťou, hneď sa odhlásiš.
Kaneki Ken: Si jeho mama? Nemôžeš mu rozkazovať. Nie je pes.
Kuroko Tetsuya: Je to pre jeho dobro. Akashi-kun sa tvári dosť desivo.
Kirishima Touka: Keď už je reč o desivých tvárach, Kaneki zastavil sa tu Tsukiyama.Kaneki Ken sa odhlásil/a.
Mado Akira: Aký účel to malo splniť?
Nara Shikamaru: Mal sa odhlásiť, samozrejme.
Tsukiyama Shu: Mám taký dojem, že mi niekto uniesol Kanekiho.
Aomine Daiki: Ani sa nedivím, že utiekol. Ostatne mám to rovnaké u Akashiho.
Tsukiyama Shu: Čo sa mi snažíš naznačiť Daiki?Aomine Daiki sa odhlásil/a.
Tsukiyama Shu: Čo som povedal zle?
Akashi Seijuro: Nič Tsukiyama-san. On vycúval kvôli niečomu inému.
Hyakuya Yuichiro: Ten dôvod si ty, však.
Hyakuya Mikaela: Yu-chan! Vyhlás to jemnejšie.
Kirishima Touka: Ak je Akashi ako Ayato, tak nemusí. Obaja sú rovnako protivní.
Kise Ryota: Touka-san, prosím váž slová. Akashicchi je nebezpečný sám za seba.
Nagachika Hideyoshi: Pochybujem, že ten Váš Akashi je nebezpečnejší ako Touka, Kaneki, či väčšina Ghoulov tu.
Kamishiro Rize: Radila som Kanekimu nech ťa zje. Moc šíriš informácie.
Midorima Shintaro: V Tokyu sú veci zvané Ghoulovia?
Murasakibara Atsushi: Mido-chin, oni sú skôr osoby ako veci.Midorima Shintaro sa odhlásil/a.
Kamishiro Rize: Atsushi máš úplnú pravdu. Za to ťa nechám žiť.
Kirishima Touka: Ehm, Rize? Si mŕtva.
Kamishiro Rize: Prezradím to Kanekimu. Rád si to vypočuje.
Nagachika Hideyoshi: Keď mu nedáš pokoj.....
Kamishiro Rize: Je vyhladovaný.
Eren Yeager: To má všetko vysvetliť?
Yoshimura Eto: No, nám to vysvetľuje všetko.
Eren Yeager: Stále nechápem.
Hyakuya Mikaela: To je akoby si týždeň nedostal jedlo. Len vodu. Osobne chápem čo tým myslí.
Eren Yeager: Ďakujem za vysvetlenie.Eren Yeager sa odhlásil/a.
Armin Arlet: Ty si ten fialový titán?
Nura Rikuo: Fialový?
Mikasa Ackerman: Armin, nie fialový, fialovlasý.
Kuroko Tetsuya: Armin-san, po niekoľkých pokusoch Vám to vtĺc do hlavy, Murasakibara-kun nie je titán.
Armin Arlet: Ach, to si zas ty? Nemám dôvod o tom pochybovať. Samotný Murasakibara Atsushi mi to nevyvrátil.Kuroko Tetsuya sa odhlásil/a.
Akashi Seijuro: Ryota, vysvetľuj.
Kise Ryota: Odmietol načúvať argumentom Kurokocchiho.
Akashi Seijuro: Arlet-san, že? Zajtra Vás očakávam u mňa v kancelárii.Akashi Seijuro sa odhlásil/a.
Kise Ryota: Akashicchi ty nemáš kanceláriu.
Nurarihyon Rikuo: Nestihol si to.
Murasakibara Atsushi: Kise-chin to nestíha vždy.
Kise Ryota: Tak to počkať. Stíham to, väčšinou.
Armin Arlet: Vidím.
ESTÁS LEYENDO
Anime Chat
FanficO čom môžu rozprávať anime postavy na facebooku? Ak to chcete vedieť, prečítajte si knihu.