Uplakánek

444 31 5
                                    

[z pohledu Ruska]

Blížil se večer a my s Kanadou jsme začali připravovat dříví na táborák.
Když už byla tma, zapálil jsem táborák a všichni jsme usedli. Vedoucí a my praktikanti (Kanada, já a Peru) jsme se klasicky představili, Mexiko potom vzal kytaru a začal hrát.

Seděl jsem vedle Itálie a ta seděla vedle Ameriky.
Trošku jsem se zadíval na tu maličkou, která seděla naproti a přestal jsem na chvíli vnímat okolí.
Byla opravdu hezká, ale já u ní neměl šanci.. Byl jsem si tím jistej.

Ale později jsem si všiml, že Itálie trošku zvýšila hlas na Ameriku.

🇮🇹: Nemůžeš se takhle chovat, jestli si myslíš, že když se budeš chovat jako deb*l, že tě někdo bude mít rád, jsi na omylu!

🇺🇸: Dej mi už pokoj! Chováš se jak kdybys byla moje matka! Co si jako o sobě myslíš?! Táhni do haj**u ty kr**o!!!

🇨🇦: Brácha, uklidni se. Ona to s tebou myslí dobře! Nemusíš na ni hned vyjíždět! Jsi chlap!

🇺🇸: Ještě TY se k ní přidej, vy oba jste úplně stejný dementi!

Jelikož na moji pravé straně seděl Mexiko s kytarou, už jsem čekal na chvíli, kdy mu tu kytaru vezmu z ruky a vrazím Americe tou kytarou, aby se probral.
Vedoucí nakonec táborák zrušili a všichni jsme museli jít spát. Ještě požádali Kanadu, aby Americe domluvil ale jinak ostatní museli jít spát.

Já jsem tedy ještě došel pro kýbl s vodou, abych uhasil oheň. Ani jsem nebyl překvapenej, že se táborák zrušil. Tohle se děje už nějakou dobu a většinou je to kvůli Americe... I kvůli mě...

Druhý den jsem zašel za Itálií a zeptal se, jestli je v pořádku. Řekla mi, že je na tohle už od něj zvyklá.

🇮🇹: Nevim, jestli jeho chování zavinil náš rozchod, ale já fakt nehodlám chodit s egoistou, kterej nemyslí na nic jiného, než jen na sebe 🙄

Měla pravdu, dříve s ním chodila, myslela si že je to fajn kluk, ale po pár letech zjistila, že je to hroznej egoista, co utíkal z domova atd. Proto se s ním rozešla. Možná že právě ten rozchod z něj udělal takovýho násilníka.

Divím se, že ho tu vedoucí ještě pořád nechají. Že ho nepošlou domů, když je tak problémovej... I když.. To samý by se dalo říct i o mě.. Já a on jsme snad nejhorší na tomhle táboře a pořád sem jezdíme..

Později nás vedoucí svolali na svačinu. Když jsme si šli sednout a sníst svačinu, mohl jsem vidět, jak je Amerika celkem unavený a skleslý.

🇲🇽: Copak? Nevyspali, nevyspali?

🇺🇸: Dej mi pokoj, trotle...

Mexiko do něj lehce šťouchl, ale Amerika nijak nereagoval.

Později už jsme si začali brát batohy a vyrazili na výlet.. Amerika byl ale dneska vážně nějaký skleslý, obvykle je plnej energie a vůbec neřeší, co se stalo minulý den. Ale dneska byl tichej a šel jako poslední. Obvykle se vždycky cpe dopředu a přivolává pozornost... Zvláštní..

Změna Dvou Životů |Countryhumans CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat