🇺🇸: A-ahoj?
🇨🇿: Ahoj, kdepa jsi prosimtě?
🇺🇸: Am.... Doma, kde bych byl..
🇨🇿: No Kanada mi tvrdil, že tě rodiče vykopli z baráku. Tak kde jsi?
🇺🇸: Tak si vymejšlí.. Já jsem doma..
🇨🇿: Ameriko nelži.. Kde jsi?
🇺🇸:.....
🇨🇿: Ameriko..
🇺🇸: Proč to vůbec chceš vědět..?
🇨🇿: Protože o tebe mám strach
🇺🇸:...
🇨🇿: Hele řekni kde jsi a já za tebou zajdu a necháme tě u nás aspoň na noc přespat.
🇺🇸: Nechci tě otravovat..
🇨🇿: Neotravuješ, Ameriko chci ti pomoct.
🇺🇸: Proč bys mi pomáhala..
🇨🇿: Protože jsi můj kamarád a kamarádi si pomáhaj. Kde jsi?
V tu chvíli jsem se odmlčel a myslel na to, co mi malá řekla. U mě to s kamarády vždycky bylo tak, že když už jsem si nějakýho kamaráda našel a pomohl mu, nikdy mi to neoplatil. A navíc, jí jsem před rokem málem zabil bráchu a ona i tak se se mnou baví a chce mi pomoct?
🇨🇿: Halo
🇺🇸:.... Jsem... Jsem na tom nádraží na kterým jsme spolu byli dneska..
🇨🇿: Ok tak tam na nás počkej
Zavěsila a já čekal..
Asi za 20 minut za mnou přiběhla malá a s ní i nejspíš její mamka.
Malá za mnou přišla a objala mě.
🇺🇸: Nemusela jsi sem chodit. Mohla jsi klidně spát.. Mě je tu stejně nejlíp..
🇨🇿: Ale jdi, přece tě tu nenecháme trčet přes noc. Ještě by se ti něco stalo. Pojď, půjdeme k nám domů, necháme tě u nás přes noc a pak se uvidí.
ČSR: Chlapče, aby ses k nám vešel tyjo, jak seš vysokej. No.. Uvidíme.
🇺🇸: Právě proto jsem nechtěl, abyste sem chodili. Stejně se k vám ani nevejdu. Nevadí mi spát venku..
ČSR: No, k nám do místnosti se určitě nevejdeš. Jediné holt někde venku pod pergolou, jestli nevadí.
🇺🇸: Ne neva..
Šli jsme tedy k malé domů.
Když jsme dorazili, její máma mi nakonec nabídla, že bych spal pod pergolou. Bohatě mi to postačilo. Stejně jsem radši spal na čerstvém vzduchu, než se dusil pod peřinou.Vzal jsem si deku a šel si lehnout.
Malá ještě za mnou přišla a přinesla mi polštář.
🇨🇿: Tady máš něco pod hlavu.
🇺🇸:.... Dík.. Ale.. Nemusíš se mnou ztrácet čas jestli nechceš..
🇨🇿: Já ho neztrácím, chci ti pomoct
🇺🇸: málem jsem ti zabil bráchu..
🇨🇿: Ale to bylo před rokem a navíc, nezabil jsi ho. Je živý, zdravý a to je to nejdůležitější
🇺🇸: To cos.. Říkala.. Před tím.. Jsi myslela vážně?..
🇨🇿: Co?
🇺🇸: No to že.. Že si kamarádi pomáhají..
🇨🇿: Jasně!
Chvíli jsem na ni koukal a pak ji objal.
Byla maličká, takže jsem musel mírně abych ji neublížil. Objala mě zpátky.
🇺🇸:.... Děkuju..
🇨🇿: Mhm☺️
Pustili jsme se, popřáli si dobrou noc a šli spát.
Pohladila mě po tváři a odešla dovnitř. Lehl jsem si a pomalu usnul.Po dlouhé době jsem měl pocit štěstí a byl jsem rád, že aspoň někomu na mě záleží.. Narozdíl od mýho.. "bratra" 🙄.
ČTEŠ
Změna Dvou Životů |Countryhumans CZ|
FanfictionRusko a Amerika jsou velcí nepřátelé a díky tomu na dětském táboře způsobují problémy už 10 let. Jednou ale poznají někoho, kdo se z nich bude snažit udělat přátele. Podaří se to?