[z pohledu Ruska]
Už jsme se vraceli z výletu zpátky do tábora. Já osobně si to neužil, vždyť jsem ten hrad viděl snad už po desátý v životě..
Když jsme dorazili, kluci začali připravovat dříví na táborák a pár lidí (hlavně holek) si sedlo k Mexiku, který na lavičce hrál na kytaru.
Vedoucí mi řekl, ať jdu pro vodu z řeky, ale než jsem došel pro konve, najednou jako kdyby Americe bliklo na majáku...🇺🇸: Tak co? Stýská se ti po tvojí sestřičce? Pročpak nepřijela? To má ze mě takovej strach? 😂
Nebo jenom nechtěla vidět ten tvůj odpornej ksicht, co? 😂 Nebo snad měla pocit, že je až moc hnusná na to, aby sem vůbec přijela ukazovat tu svoji žlutou a$$? 🤣Já ty jeho hlášky ohledně mojí sestry už nedokázal poslouchat, běžel jsem k Mexiku, vytrhl mu kytaru z ruky a praštil Ameriku po hlavě..
A kdo měl potom malér? Jasně že já...
Nejenom protože jsem rozbil Mexika kytaru, ale taky protože jsem málem zabil Ameriku.Přiběhl ke mě vedoucí a seřval mě...
🇵🇰: Vy 2 jste ta nejhorší dvojice tohole tábora! Není den ani rok kdy byste se vy 2 neprali a neskončilo to zraněním Ameriky! Tak pánové, tohle bylo naposled! Už to nehodlám tolerovat! Ještě jednou se něco takového stane a pojedete oba domu a už se sem nemusíte vracet! Obzvláště TY! Rusko! Rozumíš?! Nesmíš napadnout každýho kdo tě urazí!
Já jsem tam jenom tak stál a pozoroval, jak se na mě ostatní koukají jak kdybych Ameriku opravdu zabil, i když jsem ho jenom omráčil...
🇵🇰: Rusko tohle bylo naposled! Ještě jednou něco takovýho uděláš a už sem nemusíš jezdit!
Byl jsem tak naštvaný a zároveň se mi chtělo brečet... Nakonec, když vedoucí skončil s buzerováním, jsem šel trucovat ke břehu řeky...
Ten hajzl si to zasloužil! Naváží se mi do rodiny, uráží mě a je to MOJE vina, že mu dávám za vyučenou? Tohle je tak nefér!
Říkal jsem si v mysli... Ukrajina se sice se mnou pořád hádá, ale pořád je to moje sestra.. Moje rodina.. Chci ji jen chránit! Proč vždycky cokoliv udělám, je špatně?!
Má můj život vůbec cenu?...
Vzal jsem si svůj kapesní nůž, co jsem měl v mikině, vyhrnul si rukáv na levé ruce a začal se řezat.. Ani bolest jsem už necítil..
🇨🇿: Já bych na tvém místě udělala to samý..
Ozval se za mnou hlas maličké.
Rychle jsem si zakryl levou ruku aby ji neviděla.🇷🇺: Co tu děláš?...
🇨🇿: Chtěla bych tu být s tebou. Přijde mi dost nefér, že ty máš problém místo Ameriky. Já bych na tvém místě udělala to samý co ty
🇷🇺: Jdi pryč...
🇨🇿: Nepůjdu
🇷🇺: Mohl bych ti ublížit.. Všichni to přece o mě říkají....
🇨🇿: Jenže já se napřed chci přesvědčit na vlastní kůži
🇷🇺: ....jdi pryč.. Prosím.. Chci bejt sám..
🇨🇿: Nechci odejít a neodejdu dokud ti nebude líp!
Sedla si vedle mě.
🇷🇺: ... Proč tohle děláš...
🇨🇿: Protože ti chci pomoct.
🇷🇺: S čím? Mě není pomoci. Já ani žádnou pomoc nepotřebuji...
ČTEŠ
Změna Dvou Životů |Countryhumans CZ|
FanfictionRusko a Amerika jsou velcí nepřátelé a díky tomu na dětském táboře způsobují problémy už 10 let. Jednou ale poznají někoho, kdo se z nich bude snažit udělat přátele. Podaří se to?