"Artık bana abi demiyorsun."
Gözlerini gözlerime sabitledi.
"Bir nedeni var mı?"
Yutkunmaya çalıştım .O endişeyle abi demek aklıma bile gelmemişti.
Şimdi ona ne diyebilirdim ki ?Hiçbirşey
Başımı kaldırdım ve bana beklentiyle bakan gözlerine baktım.
Benden bir cevap bekliyordu tabii.
Hafif bir tebessüm ettim.
"Ben ,yani o an öyle çıktı ağzımdan "
Yutkundum ve onun daha fazla gözlerine bakamayıp ellerimde olan ellerine çevirdim."E yani bundan sonra dikkat ed-
"Bana abi demeni istemiyorum."
Şaşkın bir şekilde gözlerim tekrar onun gözlerini bulurken o da hafif çattığı kaşlarıyla bana bakıyordu.
"Anlamadım neden ?""Buna gerek yok çünkü ben senden o kadar da büyük değilim .Aramızda sadece 2 yaş var .Sen bana abi dedikçe ben kendimi fazla yaşlı hissediyorum. "
"Haklısın ama sonuçta sana abi demem gerekiyor yani ailemizde ki herkese göre .Bu her zaman böyleydi."
Hafifçe yutkundum ve devam ettim.
"Böylede devam etmeli bence."
"Şu sargı bezini verir misin?" Sözlerimin üzerine birşey demedi ve
Sargı bezini verdi.Ellerimde yaralı olan ve zaten temizlediğim ellerini hemen sargı bezi ile sardım.
"Eline pansuman yaptım ama sen dikkat et yinede ."dedim .Gözlerine bakamıyordum bile biraz sakinleşmem gerekiyordu.Kalbim göğüs kafesinin glfazla zorluyordu. Bu yüzden ellerimi yıkamak için ayağa kalktım fakat bir adım atamadan beni bileğimden tuttu ve kendine çekti.
Beni kendine çekmesiyle burun buruna geldik.Aramızda ki boy farkından hafifçe eğilmiş gözlerime bakıyordu.Eli bileğimdeydi
Gözlerime baktı ,ben hala ona şaşkın şaşkın bakarken o bana biraz daha yaklaştı .
"Bana abi demeni istemiyorum.
Hiçbir zaman istemedim ."
Derin bir nefes aldı ve devam etti"Bana bir daha abi deme .Ben senin abin yerinde olmadım hiçbir zaman olmakta istemiyorum. "
Bu da ikinci tanıtımımız .Artık birinci bölümde görüşürüz. Kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYIN MEHTABI
General Fictionİnsan sevdiği için suçlu olur mu? Ya da insan sevdiği kişi onu sevmiyor diye onu suçlayabilir mi? İnsan ne sevdi diye suçlanır ne de onu seven kişiyi sevemedi diye. Ben de ne onu seviyorum diye suçlayabildim kendimi ne de onu suçlayabildim . Tek y...