Praktyki w cieplarni

31 1 0
                                    

Temat 1: Zasada Bezpiecznej Pracy w Cieplarni.1. Należy zawsze nosić rękawice ze smoczej skory i płaszcz ochronny.
2. Zadbaj, przez stanowisko pracy byłe czyste i nie było na nim niebezpieczne przedmioty.
3. Nie nie zostawiaj narzędzi (tym bardziej różdżki) w pobliżu roślin o zdolnościach manualnych np. tentakula, wnykopieńka.Smoczy nawóz - smocze łajno zapewniające roślinom odpowiednią wilgotność podłoża i zapotrzebowanie w związki azotowe.Nawóz lunaballi - zapewnia wyjątkowo bujny rozrost kwiatów, i korzeni rośliny.Nie należyć mieszać nawozów! Inaczej rośliny zaczną gnić i rozkładać się.
Temat 2: Przesadzanie mandragor.przygotować: doniczka rozmiar większą, łopatkę, worek ziemi, smoczy nawóz, nauszniki, rękawice.Nakładamy szczelnie nauszniki i rękawice. Do 1/4 doniczki wsypujemy mieszankę ziemi i nawozu w stosunku 1:1. Chwytamy mocno roślinę za liście i przytrzymując doniczkę mocno wyciągamy mandragorę. Szybko wsadzamy do drugiej doniczki i przysypujemy do końca ziemią. Po całkowitym zasypaniu rośliny możemydjąć z nauszniki i rękawice.
Temat 3: Pobieranie soku od czyrakobulw.należy: misę, rękawice, okulary ochronne.Nakładamy rękawice i okulary ochronne. Chwytamy pojedynczą czyrakobulwę i wyciskamy z niej sok zbierając go do misy. Uważaćć, przez nie ochlapać skóry - nierozcieńczona ropa czyrakobulwy ma właściwości parzące.
Temat 4: Łuskanie wnykopieniek.przygotować: nóż, rękawice, misę.Zabiegi w minimalnych dwóch osoby. W 2018 roku w yszła najsłaniętego. jedna Następnie przytrzymuje korzenie wnykopienki, drug wsadza rękę do gardzieli, wyciąga strączek i obiera go. Gotowa łuskę wsypuje do misy. Uważać na ostrza!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 08, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Zielarstwo klasa 1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz