1. Évad 4. Rész

304 16 0
                                    

Sziasztok!
Nagyon sajnálom, hogy este nem érkezett rész, de elhúzódott a munka és őszintén szólva, amint haza értem és a fejem hozzá ért a párnához, már el is aludtam. Ezen az eseten elgondolkodva, úgy döntöttem, hogy a részek posztolását átrakom délelőttre, így biztosan nem lesz kimaradás.
Érkezzen tehát a mai napon 2 rész.
Jó szórakozást hozzá!


Amint betettem a lábamat a lakásba, rá kellett jönnöm, hogy hatalmas, viszont nagyon igényes és gyönyörű. A fehér, néhol szűkre falakon képek és emlékek díszelegnek. Levettem a cipőmet és tovább gyönyörködtem. Gondolatmenetemből Charles zökkentett  ki: Gyere, mutatom a szobákat.- és elindult a bőröndömmel az emeletre.
Az enyém egyel arrébb van, ha bármi probléma lenne valamikor. Bent találsz egy fürdőt és egy gardrób szobát is. Remélem tetszeni fog.-mosolygott rám és kinyitotta előttem a szobám ajtaját. Eszméletlenül tetszett. Hatalmas francia ágy, íróasztal, komód, falra szerelt hatalmas LCD tv és miegymás. A fürdő és a gardrób hasonló ámulatot váltott ki belőlem.
Figyelj. Sokat gondolkoztam, hogy hogyan legyen, mert én jövő héten megyek már a felkészülésekre és nagyon ritkán jövök haza, így úgy gondoltam, hogy ma menjünk el neked csináltatni bankkártyát és vegyük meg amire szükség lehet, tisztítószer, élelem, vagy ami a mindennapi élethez szükséges. És ha hazajöttünk, körbe vezetlek és hagylak pakolni.-mosolygott rám.
Nekem tökéletes. Beléptem a telefonomért és pénztárcámért és már mentem is le az emeletről. Felvettem a cipőmet és követtem Charles-t a kocsihoz.
Ez a város lenyűgöző. Betértünk pár boltba,  és megvette Charles amire úgy éreztem szükségem lesz majd bementünk egy bankba és hamar meg is igényeltük a kártyákat amire Charles rá is rakta az első havi fizetésem felét a másik felét pedig készpénzben kaptam meg.
Mielőtt haza mentünk volna, betértünk egy közeli kávézóba és megettünk egy sütit meg ittunk egy isteni finom kávét. Szerintem ez lesz a kedvenc helyem.
Luna, ha van kedved megmutatom az egyetemedet is, nagyon közel van.-nézett rám a fiú miután bekapta a villája tartalmát.
Rendben, benne vagyok.-pár perccel később már ismét az autóban ültünk, körülbelül 5 perc múlva egy hatalmas épület tárult elénk.
Azta. Ez hatalmas.-néztem úgy mint aki meg sosem látott ekkor épületet.
Ne aggódj. Nagyon rendesek az emberek. Segíteni fognak, hogy hova kell menned. Egyébként milyen szakra is mész?-kerdezte
Vendéglátás és esemény menedzsment.-mosolyogtam büszkén. Hatalmas álmom volt a szak.
Az nagyon jó. Azzal akar a forma 1-Ben is dolgozhatsz, ha vége az egyetemnek és meg el bírod viselni a képem. Na meg persze ha meg kellek nekik.-nevetett fel kínosan.
Hogy ne kellenék Charles Leclerc. Mindenkinél jobb vagy és én hiszek benned. Büszke vagyok rad és tudom, hogy ez az év jobb lesz mint a többi.- mosolyogtam rá biztatóan.
Nagyon koszonom Luna. Tudtam én hogy jól döntöttem melletted.-nagyon jól estek szavai.
A nap további részében, korbemutogatta a hazát és hagyott pakolni. Majd este amikor már elfáradtam, a nappaliba egy tál kukoricával a kezünkben néztünk meg egy "Üdv Luna" filmet.
A másnap reggelre viszont nem számítottam...

Munka a Leclerc rezidencián Where stories live. Discover now