I. évad 8. rész

367 27 0
                                    

Egy ismeretlen szobában ébredtem fel, úgy hogy valaki ölelt. Nem igazán értettem mi történik, de amúgy sem lett volna időm felfogni, mert Daniel rontott be a szobába.
Gerlicééék. Ébresztő. Charles neked akadt egy kis problémád, de amúgy hihetetlenül cukik vagytok.-vigyorgott azzal az 1000 wattos mosolyával.
Charles csak morgott egyet és közelebb húzott magához, majd eltert pár másodperc és kipattant a szeme..
Mi történt?-nezett rám majd Danielre.
Hát miután elrohantal, Luna nagyon maga alatt volt és gondoltam az alkohol majd megvihasztalja. Na de Pierre is ezt gondolta veled kapcsolatban...
És hát mindenki ivott és amikor haza jöttünk te úgy döntöttél, hogy Lunaval akarsz aludni meg akkor is ha baj lesz belőle. És hát Lando drága megoldotta, hogy baj legyen belőle. Fordította felénk a telefont ahol az Instagram volt megnyitva Lando profilján és egy kép volt feltöltve, ezzel a szöveggel.
'Charlotte drága, bármit is gondolsz magadról Luna 100x jobb nálad és Charles is őt szereti. Kopj le ribaaaaaanc"

Lando meg alszik és nem lehet felkelteni, szóval körülbelül már mindneki is látta

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Lando meg alszik és nem lehet felkelteni, szóval körülbelül már mindneki is látta. Charlotte az ajtóban ordibal George-al, hogy engedje fel mert megöl titeket, szóval kapd össze magad.
Ezzel Daniel kiment a szobából.
Annyira sajnálom, Charles, ez az én hibám.-masztam ki az ágyból, de Char vissza húzott.
Luna. Muszáj mondanom valamit. 3 napja vagy itt, de több szeretet kaptam tőled mint Charlotte-tol 1,5 év alatt. Veled szeretnék lenni és nem érdekel, ha a cég miattam teljesít rosszabbul és ezt neki is el fogom mondani.-mondta Charles és megcsokolt.
Illetve hát a fejemben ez történt, de a valóság nem volt ilyen szép...
Charles kimászott az ágyból, felkapott egy pólót és mielőtt elment volna annyit mondott, hogy csomagoljak össze mert nem tud alkalmazni, majd becsukta az ajtót és ezzel összetörte a szivemet.

Nagy nehezen össze szedtem magam és hallgattam az ajtón beszűrődő veszekedést. Charles elmondta Charlotte-nak, hogy nagyon sajnálja, reszeg volt. Őt szereti és engem kirúgott..
Egyszercsak kopogtattak az ajtón.
Gyere-mondtam letört hangon.
Daniel jött be és leült az ágyra.
Mi lesz most veled?-nezett rám.
Haza megyek és nehéz valami egyetemet ahol lehet pótfelvételizni. Mást nem tudok. Nincs pénzem itt maradni.-nagyon magam alatt voltam hisz 3 nap alatt tettem tönkre az álmom.
Van egy ajánlatom.-nezett rám komolyan.
Veszek neked egy kis házat az egyetem közelébe, van egy ismerősömnek egy kávézója és kapsz nála munkát, olyan beosztassal, hogy jarhass egyetemre. Te pedig szépen osszeszeded magad és elfelejted ezt az egeszet.-nezett ram.
Nem Dan. Ez hihetetlenül kedves, de nagyon sok. Nem lehet.-mondtam könnyes szemmel.
Rendben. De fogadd el ezt kérlek.-átnyújtott egy kis dobozt és kiment.
Kinyitottam és egy levelet láttam meg először.
Luna. Nagyon fontos lettél a számomra és nem hagyhatom hogy elmenj és lemondj az almaidrol egy apró hiba miatt. A lakást előbb vettem meg mint, hogy megbeszéltem volna veled. Ne haragudj rám. Matteo holnap várni fog a címen szereplő kávézóban és kapsz egy pultos munkát ami mindent fedez. Itt a telefonszámom és a lakás kulcsa. Bármi van szólj és repülők hozzád. Most biztosan furcsa lesz ezt olvasni, de szeretlek hugocskám...
Hogy micsoda??

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 02, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Munka a Leclerc rezidencián Donde viven las historias. Descúbrelo ahora