Alig bírtam aludni az éjszaka. Nagyon izgatott vagyok. 2 hónappal az egyetem kezdete előtt utazom Monacóba, így lesz időm felfedezni és megszokni a helyet.
4 óra múlva indul a gépem így kimásztam az ágyból és elkezdtem a napi rutinom.
Zuhanyzás, öltözés, arc-fogmosás, laza konyt és smink készítés.
A töltőmet a macimat és a tegnap kapott Macbookomat a táskámba tettem és lementem a lépcsőn.
Jó reggelt!-koszontem anyunak aki a konyhában készítette a reggelit és a kávét.
Jó reggelt kincsem! Egy darabig nem tudom majd mondani neked.-szomorodott el.
Ne szomorkodj anyu. Nagyon jó helyen leszek. És mindenről mesélek majd úgyis. Tudod hogy nagyon szeretlek-öleltem meg anyukámat.
Én is nagyon szeretlek kislányom-ölelt vissza
Megittam a kávém, el köszöntem a családtól, felvettem a cipőm és apuval betettük a cuccaimat az autóba.
Indulás!-nagyon izgatott vagyok.
Hamar a reptéren voltunk és el köszöntem apától is.
Borondomet magam után húzva hátizsákkal és egy kis táskával mentem a beszállási lehetőség fele"Szia Charles! Most ültem le a gépen, 3 óra és ott leszek. L"
Nem sokkal később jött is a válasz.
"Szia. Okes, ott leszek érted. C"3 órával később le is szállt a gépem.
Minden út után rá kell jönnöm, hogy imádom repülni. Fantasztikus élmény.Végre kijutottam az ember tömegből és nálam volt minden holmim, elindultam a táblákat tartó emberek fele.
Nézelődtem, de sehol nem láttam Charlest vagy a nevemet."Szia. Itt állok, de nem látlak. L"
"Szia. Jaj bocsi, elfelejtettem írni, hogy a parkolóban foglak várni. Szerintem a Ferrarimat meg fogod látni. C"
Elindultam a kijárat fele és amint kiléptem egyből megláttam a tűzpiros Ferrarit.
Szia Luna-ölelt meg mosolyogva Charles, mintha ezer éve barátok lennénk.
Szia Charles-viszonoztam gesztusát, ami meglehetősen kellemes volt.
Segített betenni az autóba a cuccaim és már indultunk is.
20 perc múlva megálltunk egy gyönyörű ház előtt.
Charles kiszedte a borondom és a kezembe nyomta a kocsi kulcsot.
Vigyázni rá- mondta mosolyogva. Látva a bamba fejem meg hozza tette- Valamivel el kell jutnod majd a suliba.-Naneeee. Kölcsön kapom Charles Leclerc kocsiját?!!
Ezt nem lehet, egy méregdrága Ferrarival nem maszkalhatok. Van busz is.-mondtam sokkolódva
Dehogyis. Tényleg járj vele nyugodtan.-mosolygott biztatóan és betessékelt a lakásba.
KAMU SEDANG MEMBACA
Munka a Leclerc rezidencián
Fiksi PenggemarLuna Elizabeth Parker vagyok. Anyám magyar, apám angol és én is Angliában láttam meg a napvilágot. Monacóba kezdem idén az egyetemet, így munkát kellett találnom. Így ismertem meg a sokak által ismert Forma 1-és pilótát... Charles Leclerct.