Szia. A nevem Luna Elizabeth Parker. 1998.12.26-án születtem, Londonban. Magyarul és angolul is anyanyelvi szinten beszélek. Viszont beszélek franciául és olaszul is.
Édesanyám, Molnár Katalin. Édesapám pedig, Adam Parker. Van egy húgom, Jessica Parker, 3 éves.
Az érettségi után Monacóba jelentkeztem egyetemre. Anyuék támogattak és biztattak. Miután kiderült, hogy felvételt nyertem, el kellett kezdenem munkát keresni.Anyu, semmit nem találok. Nem tudok Monacóban költözni, ha nem találok munkát.-rettenetesen szomorú voltam. Ez volt az álmom és úgy néz ki nem fog össze jönni.
Én találtam valamit, bár nem tudom akarsz e takarítani, de nagyon jó a fizetés és ott lakást is biztosít. Én a helyedben felhívnám-anyu egy megmentő. Bepötyögtem a telefonszámot a telefonomba és a szobámba mentem. Hívás indítása...
Igen tessék?-Kedves 50-60 körüli hölgy vette fel.
Jó napot kívánok! Luna Parker vagyok. Az interneten láttam egy állás lehetőséget, Azzal kapcsolatban érdeklődöm.-lényegretörő vagyok.
Szervusz kedvesem, elérhető meg a munka. A fiam lakását kellene takarítani. Nagyon ritkán van otthon, de én már nem tudok mindig átmenni rendet tartani így keresünk valakit. Monacóban laksz?-aranyos néni.
Szeptembertől Monacóban fogok egyetemre járni, de tudok előbb kezdeni.-válaszoltam neki
Mit szólnál hozzá ha megadnám a fiam Skype elérhetőséget és beszélnétek?! Elvégre ő fog alkalmazni téged. Nekem szimpatikus vagy.-mondta kedvesen
Rendben azt nagyon megköszönném.-Lediktálta a Skype nevet és elköszöntünk.
Párat csörgött majd felvette a fiú.
Szia. Biztosan te vagy az új takarítónő jelölt.
Charles Leclerc vagyok.-azok a szemek. Az a mosoly. Istenem ez a fiú egy csoda.
Szia. Luna Elizabeth Parker vagyok és igen, én szeretném betölteni az állást.-mosolyogtam.
Mesélj kicsit magadról kérlek.-megbabonázott és rájöttem honnan volt ismerős. Forma 1-es pilóta.
Renden. 22 éves vagyok. Londonban születtem. Anyukám magyar, apukám angol. Beszélek magyarul, angolul, franciául és olaszul. Van egy húgom és Monacoba fogok egyetemre járni, ezért kerestem munkát amit csinálhatok akar az egyetem végéig ami 6 félév lesz, azaz 3 év.-ezt körülbelül egy szuszra mondtam el.
Jó. Tetszik. Figyelj ha tényleg érdekel akkor elmondom az én részem és elküldöm a címet. Akar a jövő héten már tudsz jönni, akkor meg otthon leszek.
A munkaidő nagyon szabad, a lényeg, hogy tisztaság legyen de te döntöd el mikor csinálod a dolgod. 2000 eurót tudok adni havonta. Lesz egy szobád, fürdőszobával amiért nyilván nem kel fizetned. Szeretnek olyan embert aki egyben a barátom is lehet, hogy mikor otthon vagyok ne legyen görcsös, hogy idegen van a házamban.
Van kérdésed?-kerdezte kisfiúsan.
Nincsen. Értettem mindent.-mosolyogtam vissza.
Okes. Akkor küldöm a címet és jövő héten varlak. Majd jelezz mikor érkezel és lehet éled tudok menni.
Vigyázz addig is magadra Luna. Szia.-integetett a kamerába.
Szia Charles.-viszonoztam gesztusát
ESTÁS LEYENDO
Munka a Leclerc rezidencián
FanficLuna Elizabeth Parker vagyok. Anyám magyar, apám angol és én is Angliában láttam meg a napvilágot. Monacóba kezdem idén az egyetemet, így munkát kellett találnom. Így ismertem meg a sokak által ismert Forma 1-és pilótát... Charles Leclerct.