Sziasztok!
Elnézést kérek, hogy eltűntem csak túl vagyok egy szakításon, egy költözésen és nem igazán vagyok a toppon mostanában, de a történet nem áll meg és hozom az izgalmas dolgokat. Jó olvasást!Charles barátai nagyon rendesek voltak velem. Egész este hülyeségeket csináltunk és mindenki dőlt a nevetéstől. A legjobb az volt mikor Lando kitalált, hogy palacsintát fog sütni... De a fiú már eléggé ittas állapotban volt így egy égett szèndarabot rágcsált el nutellával.
Szerencsére Charlotte sem jött vissza és Charles is el tudta engedni magát.
Felelsz vagy meszezzünk.-Szólalt fel boldogan Daniel.
Jóó. Én kezdek.-ugrált? össze vissza Lando
Luna. Felelsz vagy mersz?-nezett rám
Felelek.-valaszoltam mosolyogva.
Miért pont Monacoba költöztél?-jott a kérdés a brittől.
Nagyon szeretem ezt a helyet. Gyönyörű és kifinomult. Nagyon jó iskolákkal és lehetőségekkel. Szerencsére felvettek az álom egyetememre és ez a kedves fiú (kocoltam bele Charles hajába) megszánt és mostmár teljesülhet az álmom.-mosolyogtam mint egy idiota.
De illenétek basszus.-Pierre kissé már alkoholmámorban úszott.
Ja, és nekem mégis el kell viselnem Charlottet.-szomorodott el Charles.
Ezt hogy erted?-kerdeztem zavartan.
Charlotte az egyik nagyon nagy szponzorunk lány. Ha szakitok vele oda a támogatásom és ebben a sportban nagyon kell a pénz.-mondta
Szóval te nem is szereted? Kényszerből vagy vele?-kerdeztem kikerekedett szemekkel.
Mondhatjuk igy is. De elég a depibol. Mit szolnatok hozzá ha bulizni mennénk?-ugrott fel Chalres.
Okeeeee.-jott a válasz mindenkitől.
Luna?-nezett rám kiskutya szemekkel Charles.
Menjünk. Csak előbb átöltözök. 30 perc múlva itt tali.-es ezzel felmentem a szobámba.Magamra kaptam a kiválasztott szettet. Gyors smink, haj és már mentem is le a fiukhoz.
Aztakurvaaaaa.-Latom Lando már ivott rendesen..
Nagyon dögös vagy kislany-folytatta Pierre.
Elég bomba.-szalltak be a többiek is.
Egyedül Charles nem mondott semmit sem csak nézett rám.
Induljunk.-szolalt végre meg. Bár hogy őszinte legyek nagyon rosszul esett, hogy pont ő nem mondott semmit, pedig.. neki akartam tetszeni.
De nem gondoltam hogy az este majd ezt fogja hozni...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Munka a Leclerc rezidencián
FanficLuna Elizabeth Parker vagyok. Anyám magyar, apám angol és én is Angliában láttam meg a napvilágot. Monacóba kezdem idén az egyetemet, így munkát kellett találnom. Így ismertem meg a sokak által ismert Forma 1-és pilótát... Charles Leclerct.