Ariana Harris. Wysoka i szczupła dziewczyna w wieku 13 lat. Ma jasną cerę, zielone oczy i bardzo długie kręcone brązowe włosy. Jest bardzo piękna. Talentów też ma niemało. Jest ona bowiem jedną z najpopularniejszych osób w świecie muzyki. Mimo polsko-hiszpańskich korzeni jej muzyka jest znana wszędzie a w szczególności w Azji południowo-wschodniej. Jest piosenkarką, raperką, tancerką i akrobatką. W wolnym czasie gotuje i jeździ konno. ładnie gra na pianinie i na gitarze. Urodziła się w Hiszpanii, wychowała w Polsce a od ośmiu lat mieszka w Korei Południowej. Dziewczyna ma jeszcze jedną pasję. Mianowicie piłkę nożną. Grała w dziecięcej reprezentacji Korei przez cztery lata. Te cztery lata były dla tej drużyny najlepsze. W ciągu nich wygrywali Międzynarodowy Turniej Strefy Footballu. Po czterech zwycięstwach nadal byli otwarci na nowe znajomości i często rozmawiali z fanami- sława nie zaćmiła im oczu. Niestety. Ariana doznała kontuzji nogi w wyniku czego nie mogła grać. Było to przed rozpoczęciem kolejnego turnieju więc Korea mogła się przygotować na nadchodzące mecze ale bez dziewczyny było im trudno. W ostateczności drużyna nadal utrzymuje się na szczytach ale nie wygrali jeszcze Turnieju po stracie zawodniczki. Ariana nie mogła długo grać i za namową sióstr zostawiła piłkę nożną i zaczęła rozwijać karierę muzyczną. W sercu jednak nadal ma ten sport. Jest spokojna, cicha, miła, pomocna i przyjacielska. Ma siostrę bliźniaczkę Alexandrę.
Alexandra Harris. Siostra bliźniaczka Ariany. Wspiera siostrę we wszystkim co ona robi. Często grały razem w piłkę. Też jest piosenkarką. Z charakteru troszkę przypomina Arianę ale nie jest tak nieśmiała jak ona. Nie zazdrości siostrze większej popularności. Śpiewa, tańczy i gra w piłkę nożną.
Fushi Harris. Średniego wzrostu szesnastolatka o różowych włosach. Starsza siostra Ariany. Bardzo zazdrości jej wyglądu i talentu muzycznego. Wykorzystując kontuzję Ariany namówiła ją do odejścia z drużyny. Sama piłki nożnej nienawidzi ale stwierdziła, że Ariana będzie mniej znana bo gra w reprezentacji Korei dała jej wielu fanów. Jest piosenkarką. Fushi jest wredna, nieczuła i zapatrzona w siebie.
Olivia Harris. Dziewiętnastolatka o czarnych włosach i czarnych oczach. Jest bardzo ładna. Ma talent do śpiewania i jak siostry jest piosenkarką. Dziewczyna lubi piłkę nożną i bardzo kibicowała siostrze gdy ta grała w reprezentacji. Są bardzo zżyte. Po kontuzji Ariany dziewczyna poprosiła ją by dla bezpieczeństwa zrezygnowała ale poprosiła ją także by kiedyś wróciła do gry w piłkę nożną. Dziewczyna jest roskliwa i bardzo dba o Arianę. Niestety często kuci się z Fushi, którą siostry nie obchodzą. Olivia jest odpowiedzialna i zachowaniem bardzo przypomina Arianę. Z wyglądu jest bardzo podobna do mamy.
Zuzanna Harris. Polka o urodzie chińskiej. Matka dziewczyn. Czasami bywa nadopiekuńcza. Jest mądra i pasjonuje się sztuką malarstwa. Po niej córki odziedziczyły talent muzyczny.
CZYTASZ
Zajrzeć w głąb serca- Inazuma eleven [ZAKOŃCZONE]
FantasyAriana Harris. Jej mama to Polka a tata jest w połowie Polakiem w połowie Hiszpanem. Urodziła się w Hiszpanii, wychowała w Polsce a od ośmiu lat mieszka w Korei Południowej. Ma dwie starsze siostry i siostrę bliźniaczkę. To bardzo piękna dziewczynka...