bu bölümü yazmamda yardımcı olan B_BlackMalfoy'a ithaf ediyorum teşekkür ederim 💚🐍
"O zaman ödevlerine veda et Byers üç parşömen rulosu İksir Tarihi ödevi. Bunu istemezsin."
"Ödevlerimi bana ver Malfoy!" dedi. Ama vermedim, uğraşacaktım.
"Veririm ama bir şartla Byers. Benim ödevimi de yapacaksın." dediğimde yüzündeki ifade inanılmazdı.
Tabii ki kimse kendi ödevinin mahvolmasını ve başkasının ödevini de yapmayı istemezdi. Bana doğru geliyordu ve istediğim şey tam olarak buydu. Onu kendime yaklaştırmak.
Geldi ve iki adım önümde durdu. Kolunu uzattı, elini açtı ve ödevini istedi. Vermedim. Tekrar istedi, vermedim. Tekrar ve tekrar. Şimdi aradaki iki adımı ben kapatmıştım.
Biraz üzerine eğilip fısıldayarak konuşmaya başladım. Kalbi çok hızlı atıyordu. Fark edilebilir derecede hızlı. Bundan memnun olmamın yanı sıra şaşırmıştım. Daha önce birileriyle hiç bu kadar yakın olmamış mıydı?
"Ee Byers ödevimi yapacak mısın yoksa seninkini mi alayım? Belki ikimizin adını yazarız ha, ne dersin?"
"Ödevimi ver Malfoy! Senin ödevini yapmayacağım. Git kendine başka birini bul! Mesela, umm hah buldum Astoria'ya ne dersin? Zaten sen ne dersen köpeğin gibi yapmıyor mu?"
"Olabilir ama ben senin yapmanı istiyorum Aslancık." dedim biraz daha boynuna yaklaşarak. Kesik kesik nefes alıyordu.
"Malfoy ödevimi verir misin? Tamam, ödevini yaparım ama benim de bir şartım var."
"Neymiş o şart Aslancık?"
"Bana bir daha bulanık demeyeceksin!" dediğinde boynuna dudağımı sürterek yüzünü görmek için kafamı kaldırdım. Nefesini tutmuştu.
"Demek bulanık dememi istemiyorsun? Peki o zaman Aslancık. Ödevimi sen getir."
Son cümleyi söylerken bu defa dudağına yaklaşmıştım.
"Ne o Aslancık nefessiz kaldın. Ah tabii, karşında Draco Malfoy var ve sen bu çocuktan hoşlanıyorsun." dediğimde gözleri büyümüştü.
"Neden senden hoşlanacakmışım Malfoy?"
Konuşmadım ve çok az hareket etmeme rağmen dudaklarına ulaştım. Önce öyle kaldı. Sonra beni omuzlarımdan ittirdi.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun Malfoy!? Biraz önce ilk öpücüğümü çaldın aptal herif!"
"Hadi ama Aslancık, kesin daha önce de birileri seni öpmüştür." Gözleri dolmaya başladığında. Kendimi kötü hissetmeye başladım. Ama hemen tekrar Malfoy kimliğine büründüm.
"Ağlamaya mı başlayacaksın? Nerde sizin o cesaretiniz? Senden daha iyi bir şey beklerdim Byers, senin bir şey olduğunu sanmıştım. Ama sen de o işe yaramaz arkadaşların gibiymişsin. Hiç cesaretin yok değil mi?" Bir Gryffindor'a bunu söylemek hiç doğru değildi, her an her laneti yiyebilirdim.
Daha sonra arkamı döndüm ve ilerlemeye başladım. Yavaş ilerliyordum çünkü geleceğini biliyordum. Haklıydım.
"Sen bana ne hakla cesaretin yok dersin?" dedi ve beni kendine çevirdi. Bir anda dudaklarıma yapıştı. Şimdi donma sırası bendeydi. Geri çekildi ve benim dediğimi dedi.
"Senden daha iyi bir şey beklerdim Malfoy, senin bir şey olduğunu sanmıştım." dedi ve kahkaha attı.
Onu gülerken görünce mutlu olduğumu hissettim. Dersin yarısı bitmişti ve ben derse girmeyecektim.
Sonraki günü iple çekiyordum. Çünkü o gün bütün derslerimiz Gryffindor'la ortaktı. Ve ben tabii ki hepsinde
Y/N'yi izleyecektim.Akşam yatakhaneye gittiğimde Theodore, Blaise ve Pansy oturmuş sohbet ediyorlardı. Yanlarına gittim ve oturdum. İlgilenmiyordum ama sonra birinin adını duymamla ilgimi onlara yönelttim.
"Duydunuz mu Y/N Byers, Ron ile çıkmaya başlamış." dedi Pansy. Ne yani ben onu öptükten sonra Weasel'a mı koşmuştu?
"Bence Byers Weasel'ı sevmiyor. Hem ben Weasley oğlanıyla Granger'ı shipliyorum." dedi Thedore Nott. İnandım buna çünkü Tehodore'un tahminleri hep doğru çıkardı. Geleceği mi görüyor bu çocuk?
"Bence yakışmamışlar, hem zaten onlar kardeş gibi değiller mi? Neden böyle bir şeye karar vermişler? Saçmalık." dedi Blaise. Ona da hak verdim. Sanki benim adıma konuşuyorlar, düşüncelerimi seslendiriyorlardı.
Uyumak için yukarı çıktım ve içeri girdiğimde penceremde cama vuran bir baykuş görmeyi beklemiyordum.
arkadaşlar bölümü nasıl buldunuz? umarım iyi gidiyorumdur. beğenmediğiniz, mantıksız bulduğunuz yer varsa bana bildirin lütfen. Ron ve pansy'nin çocuğu olsun mu? ismi ne olsun? lütfen fikrinizi belirtin.
sizi çok seven Çatlak Yazarınız Leli :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scorpius İçin Flashback °Draco and Y/N• ⚕
FanfictionDraco ve Y/N Scorpius'a nasıl tanışıp bu günlere geldiklerini anlatıyorlardı. flashback #1 scorpiusmalfoy #3