Hastane Kanadı'nda işimiz bittikten sonra Y/N ile beraber konuşarak ilerlemiştik. Gryffindor kulesine geldiğimizde gülümsüyordu.
"Teşekkür ederim Draco."
"Rica ederim Y/N."
'Rica ederim Y/N, bu benim için bir zevkti.'
Sus iç ses.
"Draco."
'Awww Drakie bak kız sana nasıl da tatlı seslendiiii.'
"Efendim Y/N."
"Beni neden kurtardın?"
"Çook uzun bir hikaye daha sonra anlatırım. Olmaz mı?"
"Tamam... Ama bir şey daha var."
'Çok güzel. Tam da Draco gitmek istemiyordu zaten.'
"Sor bakalım Bayan Çok Soru."
"Şimdi ben seni affettim, ama çocuklar bunu bilmiyor. Biz şimdi düşman değiliz. Ama sen Harry ve Ron ile konuşmadın. Tabii bir de Hermione ve Neville var. Sen onlarla düşmanken biz nasıl düşman olmayacağız?
"Şöyle ki, ben artık onlarla uğraşmayacağım. Sen de söyle senden özür dilediğimi."
"Peki. İyi geceler Drakie."
"Drakie mi?"
"Evet Drakie, Drakie."
"İyi hadi öyle olsun. İyi geceler Jane Byers."
Tekrar ortak salonuma yürümeye başladığımda gerçekten çok mutluydum. Y/N'yi kucağıma aldım sonuçta. Sevdiğim kızla ilgilenebildim.
Ortak Salon'da tek başıma yarım saat kadar oturduktan sonra yatağıma gittim ve kendimi huzurlu uykunun kollarına bıraktım.
Sabah ilk ders Biçim Değiştirme'ydi ve Gryffindor'la ortaktı. Artık sevdiğim kız ile istediğim gibi konuşabilirdim.
Uyandığımda saat 06:30'du. Dersin başlamasına bir buçuk saat vardı. Kalktım, giyindim ve bahçeye çıkmak için zindanlardan çıktım.
Kütüphaneden kitap düşme sesi geldiğinde oraya yöneldim. İçeri başımı uzatıp baktığımda karşımda bir adet Y/N Jane Byers duruyordu.
Arkası dönük olduğu için beni görmemişti. Sessizce yaklaştım ve aramızda bir adım kalınca durdum.
"Paaat!"
"Aaaahhh!"
Hızla arkasına döndü ve asasını boynuma dayadı.
"Hey hey! Sakin ol Y/N."
"Sen ne yaptığını sanıyorsun Malfoy?"
"Malfoy mu olduk şimdi de?"
"Evet Malfoy. Nasıl korktum haberin var mı? Aptal."
"Bu kadar korkmazsın sanmıştım. Özür dilerim."
"Özrün kabul... edil- medi."
"Ah hadi ama Y/N edildi diyecektin."
"Hayır canım gayette edilmedi diyecektim."
'Canım? Canım. CANIM?!'
Abartma iç ses lafın gelişi söyledi.
"Kendimi affettirmek için ne yapabilirim Miss Byers?"
"Sıcak çikolata, çikolatalı pasta, çikolata ve çikolatalı kurbağa istiyorum. Bir de şey istiyorum, balkabağı suyu."
Yüzünü soktuğu şekle bakan dayanamazdı. Büyük gözler, büzülmüş ağız ve yukarı doğru çatılmış kaşlar.
Biraz oyunun ne kadar zararı olabilirdi ki?
"Off çok fazla şey istedin nasıl getireceğim bunları?"
"Getir işte Malfoy!"
"İyi bekle."
"Çabuk ol Malfoy!"
Kütüphaneden çıkıp mutfağa doğru ilerledim. İçeriye girmeden bir cin çağırıp istediklerimi söyledim. Getirdiğinde tekrar kütüphanenin yoluna koyuldum.
Acaba neden bu kadar çikolata istedi?
'Krizi gelmiş olabilir.'
Olabilir.
Kütüphaneye girdiğimde masada bir sürü kitap açıktı ve Y/N birinin üstünde uyuyordu. Çok tatlıydı.
Yanına gidip tepsiyi masaya koydum ve onu izlemeye başladım. Elimi saçına doladım ve oynamaya başladım. Hissetmemesine özen gösteriyordum.
Daha sonra yeni gelmiş gibi yaparak uyandırdım. Beni görmeden çikolataları gördüğü için konuşmadan çikolataları kendine çekti hızlıca.
"Yavaş ol Byers bir yere kaçmıyorlar."
"Çok teşekkür ederim Draco."
"Oh be! Malfoy gitti Draco geldi."
"Kes sesini!"
"Yine ne yaptım?"
"Sus çikolatalarımı sessiz bir ortamda tadını çıkararak yemek istiyorum. Konuşma."
"Off peki."
Çikolatalarını bitirene kadar onu izledim. Yerken çok mutlu oluyordu. Çikolatayı çok seviyordu. Tıpkı benim onu sevdiğim gibi, gördüğünde bile mutlu oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scorpius İçin Flashback °Draco and Y/N• ⚕
FanfictionDraco ve Y/N Scorpius'a nasıl tanışıp bu günlere geldiklerini anlatıyorlardı. flashback #1 scorpiusmalfoy #3