1 𝕡𝕒𝕣𝕥 1

7.3K 205 82
                                    

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
პირველ რიგში მადლობა, რომ კითხულობთ. ჩემი ყველაზე დიდი თხოვნა იქნება, რომ ფიკი ბოლომდე წაიკითხოთ. ასევე მინდა გაგაბრთხილოთ, რომ ფიკი საერთოდ არ არის SOFT. აი საერთოდ. ახლა კი იმედი მაქვს ისიამოვნებთ. Love youu. Lets start.
************************************


💜💜💜

გამარჯობა, მე ჰესუ ვარ 18 წლის.
წარმოშობით იაპონელი ვარ თუმცა კორეაში დავიბადე და გავიზარდე.
მიყვარს სწავლა, ჩემი ოჯახი და ჩემი მეგობრები. და საერთოდაც ჩემი ცხოვრებით ძალიან კმაყოფილი ვარ.
სამწუხაროდ და-ძმა არ მყავს, მაგრამ ვცდილობ ეს დანაკლისი მეგობრებით ამოვინაზღაურო. ვფიქრობ გამომდის. ბევრი მეგობარი მყავს, თუმცა მათ შორის საუკეთესოს მხოლოდ ორს ვუწოდებ.
ესეანი იუნა და ჯივო არიან.

ჯივოს პირველი კლასიდან ვიცნობ. ხოლო იუნა მხოლოდ 6 თვეა რაც გავიცანი და დავახლოვდი მასთან საერთო ენა ძალიან მარტივად გამოვნახე. ძალიან ბევრი საერთოც აღმოგვაჩნდა.
აღმოჩნდა, რომ სამივეს არქიტრქტურის განხრით გვინდოდა სწავლის გაგრძელება.

მე და ჯივო ძალიან გახარებულები ვიყავით რადგან კიდევ ერთი თანამოაზრე ანუ იუნა გავიცანით.

საყვარელი გოგონაა ნაზი სტილით. არცისე მეამბოხეა. თუმცა უსამართლობას ვერ იტანს. სიმართლე გითხრათ მის ოჯახზე ბევრი არაფერი ვიცი. მხოლოდ ის ვიცი, რომ მამა არ ყავს. ასევე ყავს ერთი თავისზე 9-10 წლით უფროსი ძმა და დედა. მისი ოჯახის საქმიანობაზე იუნა საერთოდ არ საუბრობს. ჩვენც რა თქმა უნდა არ ვაძალებთ ამის გაკეთებას.

როგორც უკვე ვთქვი 18 წლის ვარ სკოლას სულ 3 დღეში ვამთავრებ. და გამოსაშვებ საღამოზე გოგონებთან ერთად მივდივარ. ძალიან ბედნიერი ვარ, რომ სკოლის დამთავრების შემდეგ კვლავ ერთად გავაგრძელებთ სწავლას.

Flashback
6 თვის წინ
თეჰიონის p.o.v.

იუნა ახალ სკოლაში გადავიდა. რაღაც მიზეზებიდან გამომდინარე.
ხვალ ის პირველად მიდის ახალ სკოლაში ამიტომ ერთერთ მცველს ვიბარებ და ჩემთვის ყველაზე ძვირფასი ადამიანის დასაცავად საჭირო საქმეს ვავალებ.

-ხვალ ჩემი და სკოლაში მიდის. ეს ერთი კვირა თვალი ადევნე და იმ ადამიანებზე მომაწოდე ინფორმაცია ვისთან ერთადაც ხშირად დაინახავ. უნდა ვიცოდე ვისთან არის ახლოს, ვისთან მეგობრობს. ან ის პიროვნებები რას წარმოადგენენ. მოკლედ ამს შენ მიხედავ. (V)

-გასაგებია ბოს. ერთ კვირაში ყველაფერი თქვენს მაგიდაზე იდება.
(მცველი)

-კარგი ახლა შეგიძლია წახვიდე.(v)

სკოლის საქმე მარტივად მოვაგვარე და ისევ თავით გადავეშვი სამუშაოში.

ერთი კვირის შემდეგ ინფორმაცია მართლაც ჩემს მაგიდაზე იყო.

FlaShback
1 კვირის შემდდეგ.

პირველი დოსიე გადავშალე და წავიკითხე.
=================================
სახელი: ჯივო

გვარი: ჯეონ

ასაკი:18

სიმაღლე: 1.67

დაბადების ადგილი: ბუსანი, კორეა

მშობლები: დედა-*****-ექიმი
მამა-******-ადვოკატი

ჰყავს თავისზე 15 წლით უმცროსი და
სახელად "ეუნჯი."

( ფ ო ტ ო )
=================================
აქ საეჭვო ვერაფერი ვნახე ამიტომ მეორე დოსიეს გადავხედე.

=================================

სახელი: ჰესუ

გვარი: მინ

ასაკი: 18

სიმაღლე: 1.63

დაბადების ადგილი: სეული, კორეა.

მშობლები:დედა-*****- ფსიქოლოგი
მამა-******-ინჟინერი.

( ფ ო ტ ო )

=================================

ეს უკანასკნელი ძალიან ლამაზი იყო.

მინდა.

ესღა ვთქვი და ერთერთ მცველს დავუძახე.

- ზუსტად 2 კვირა გაქვს. მინდა იუნას მეგობარ ჰესუზე ყველაფერი ვიცოდე. რას ჭამს, რას სვავს, სად დადის, რა უყვარს. საქმეს ახლავე შეუდგები. ახლა შეგიძლია წახვიდე.

პასუხს არ დავლოდებივარ მაშინვე გავუშვი და ისევ პატარა ჰესუს ფოტოს ჩავაცქერდი. ნეტა როგორი ხასიათები აქვს? ან... როგორ საუბრობს.
ვნახოთ ვინ ხარ მინ ჰესუ.

_________________________________________
მარწყვი ახალი ფიკით დაბრუნდა. თავებს კვირაში ორჯერ დავდებ. იმედი მაქვს მოგეწონებათ.
დაავოუთეთ და დააკომენტარეთ ფიკი.🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🥺❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

🔞🖤მესაკუთრე🖤🔞Where stories live. Discover now