Wanda Maximoff
| 394 szó|Sziasztook! Meghoztam még egy részt, ami kérésére készült,remélem tetszeni fog😌💗
(itt még él Pietro, és a Kapitány oldalán áll)
(T/N) - neved
Nem rég óta vagyok én is Bosszúálló. Apa nem akart belekeverni engem is a Sokoviai dolgokba, ezért még várt egy kicsit, hogy én is a csapat tagja lehessek. Ma engedik haza a csapat másik felét. Egyikükkel sem találkoztam még személyesen, csak Peterrel. Elvileg nemsoká megérkeznek, ezért elmentem lezuhanyoztam, majd átöltöztem.
-Miss Stark, megjöttek- hallottam PÉNTEK hangját.
-Köszi PÉNTEK- válaszoltam az MI-nak, majd lementem a nappaliba. Gyorsan odaálltam apa mellé. Először Amerika Kapitány lépett ki a liftből, őt követte egy barna hajú férfi, akinek azt hiszem Bucky a neve. Utána jött egy barna bőrű férfi fekete hajjal, majd egy világos barna hajú. Őt ismertem egyedül látásról, ő Clint Barton. Őt követte egy fekete hajú. Végül egy vörös hajú lány, és egy hidrogénszőke hajú fiú. Ők velem egyidősek lehettek. Mindenki köszöntött mindenkit, majd apa egyszer csak megszólalt.
- Figyelem mindenki! Ő itt a lányom (T/N) Stark, aki mostantól a csapat tagja.- mindenki köszönt nekem, amit viszonoztam is.
Timeskip, mert egy örökkévalóság mire kijön a WandaVision következő része...
Már 3 hete vagyok Bosszúálló, és mindenkivel megbarátkoztam. Kivéve Wandával. Hiába nyitok felé, olyan mintha valamiért haragudna rám. Ma szerencsére csak kettesben maradunk a toronyban, így megragadom az alkalmat. Eddig mindig talált valami kiutat, hogy ne kelljen beszélnie velem. A többiek már elmentek, ezért odamentem a lányhoz aki éppen a kanapén olvasott, és megkocogtattam a vállát.
-Szia. Van kedved csinálni valamit? Ha már úgy sincsenek itt a többiek.- tettem fel a kérdést.
-Nem. -kaptam választ. -veled főleg nem. -ez nagyon szíven ütött. Nem értettem, miért gyűlöl ennyire.
-Miért gyűlölsz? -ültem le mellé a kanapéra. Ő csak értetlenül nézett rám, majd letette a könyvet. -akármikor csinálni szeretnék veled valamit, te folyton találsz valami kiutat, hogy ne kelljen-szöktek könnyek a szemembe -mit tettem? -láttam, hogy neki is legördült egy csepp az arcán.
-Én csak... -kezdett bele-féltem, hogy elveszítem Pietrot. Nem így akarta, hogy megtudd, de nagyon kedvel téged (T/N). Egyedül csak ő maradt nekem, és attól féltem, ha összejöttök, akkor... -csuklott el a hangja, de nem hagytam befejezni, azonnal megöleltem.
-Ne aggódj e miatt -próbáltam nyugtatni.- velem bármikor bármit megoszthatsz ha szeretnél-simogattam a hátát. Mikor sikerült kicsit megnyugtatnom, beszélgetni kezdtünk. Csak úgy repültek a percek, majd az órák. Beszélgetésünkből Steve hangja zökkentett ki.
-Látom jól megvagytok. Ennek örülök. -jött oda, és ölelt át mindkettőnket.
Timeskip, mert véletlen Thor kávét adott Pietronak...
1 hónap telt el azóta, és Wandával elválaszthatatlanok lettünk. Minden megoldódott, nem veszítette el Pít, és mégis összejöttünk. Peter is csatlakozott hozzánk, és így négyen töltöttük minden délutánunkat. Ennél jobban nem is alakulhatott volna.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 [𝐇𝐮𝐧𝐠𝐚𝐫𝐢𝐚𝐧]
Hayran KurguHello Hello! Ez itt a nemtudomhánymilliomodik Marvel Oneshotos könyv. Itt is kicsi novellákat olvashattok a kedvenc karaktereimmel, színészeimmel. Van egy Bucky Barnes oneshotos könyvem is, ha szeretnél, olvass bele. Kérésre is írok, szóval nyugodta...