Tym razem to nie będzie wiersz. Pragnę podzielić się z Wami pewną historią z mojego życia.
Jak każdy człowiek miewam gorsze chwile, lecz wtedy to nie była chwila. Miałem osobisty problem z którym sam się zmagałem. Nie było łatwo, z czasem przeszło to w uzależnienie. Nie było to uzależnienie od komputera czy rzeczy materialnych, dało się z nim żyć. Jednak sprawiało ono, że czułem się przytłoczony. Nie wiedziałem co mam z tym zrobić i nie za bardzo chciałem pracować nad tym, powoli wrastało i zakorzeniało się to we mnie. Jednak z czasem starałem się na wszelkie sposoby wyrzucić to zło z mojego życia. Próbowałem na początku sam, raz, drugi, trzeci... nie wychodziło, to ciągle wracało.
Nie pamiętam już teraz, czy gdzieś usłyszałem ponownie, czy przypomniałem sobie o Nowennie Pompejańskiej. Co to jest? Matka Boża dała obietnicę, że każdy, kto odmówi przez 54 dni różaniec modląc się o konkretną łaskę, ten ją otrzyma. Cała nowenna pompejańska trwa więc 54 dni i dzieli się na dwie części po 27 dni. Nazywamy je częścią błagalną i dziękczynną. Aby się nie pogubić, warto zaznaczyć sobie w kalendarzu dni trwania nowenny – datę rozpoczęcia i zakończenia. Nowennę pompejańską odmawiamy w jednej intencji przez cały czas jej trwania. Nie wymieniamy listy intencji, ale jedną, najlepiej precyzyjną i konkretną prośbę. Każdego dnia odmawia się cały różaniec fatimski. Tajemnice radosne, chwalebne i bolesne.
Odmówiłem tą nowennę, nie było łatwo, ale trwałem. Matka Boża pomogła, lecz nie od razu. Otrzymałem Cud wyzwolenia z nałogu. Matka Boża mi pomogła. Moje życie stało się lepsze. Myślę, że sam nie dałbym rady.
Więcej o tej Nowennie przeczytasz tu:https://nowennapompejanska.info/jak-odmawiac-nowenne-pompejanska/
Bóg nie umarł! Chwalmy Go!
Dominik
YOU ARE READING
NOSTALGICZNA P O E Z J A
कविताMoje autorskie wiersze, prozy. Okładka książki, z grafiki google: https://www.google.com/search?q=nostalgia&tbm=isch&ved=2ahUKEwj6ne6Jg7HnAhVSprQKHXJODroQ2-cCegQIABAA&oq=nostalgia&gs_l=img.3..0l10.335.3763..4098...7.0..0.492.1868.3-4j1......0....1...