#13

79 13 10
                                    

3 yıl önce yazmaya başladığım bu fanfic'in bu kadar okunmasını beklemiyordum lsnsmsnssk

Birkaç gün önce şans eseri bu hesabımı buldum ve bu hikayeyi hatırladım. Taslaklarda birkaç bir şey yazılı onları düzenleyerek atacağım. Bekleyenlerden de özür dilerim dkdjsksj

.
.
.
.

Ölümcül karar:

Bu kadar küçük olan iki yatakta nasıl uyuyabilirdik?

"Erkekler gibi bunu yapacağız." dedi Liam.

"Benim uykum yok." dedi Niall. Sarhoşmuş gibi görünüyordu. "Botun üstüne oturmak istiyorum."

"Peki ya düşersen?" diye sordu Louis. "ya biri seni iterse?"

Niall Louis'yi ittirdi.

"Niall,Zayn ve ben beraber uyuyacağız. Louis ve Harry siz de ikiniz." dedi Liam.

Şaşkın görünüyorduk. Kimse yatağını paylaşmak istemiyordu ama fazla bir seçeneğimiz de yoktu.

"İstersen yerde uyuyabildirim." dedim.

"Hayır!" diye bağırdı Louis. "Sorun değil. Yapabildiğimiz kadar uyumaya çalışırız."

Oturma odasına girdik. Zayn ve Niall koltukta oturuyorlardı. Liam, Louis ve ben ise yerde. Şimdi etraf daha karanlıktı.

"Bir şey düşündüm.. ama beğenicek misiniz bilmiyorum." dedi Niall mutfak masasından bir şişe alarak.

'One Thing'

"Harry?" dedi Niall bana bakarak.

"Ah.. üzgünüm.. telefonumdan bir şeye bakıyordum, dalmışım." dedim 'One Thing' i yazmayı bitirir bitirmez. İyi görünüyordu. Oldukça iyi.

Niall şişeyi ortamıza koydu.

"Eskiden okulda arkadaşlarımla oynardık. Oldukça eğlenceliydi... Doğruluk mu Cesaret mi?" dedi Niall. "Ama 'hayır' demek yok. Bir tanesini seçmelisin ve onu yapmalısın yoksa... üstündeki bir parça kıyafeti çıkartmak zorundasın."

İlgimizi çekmiş gibi görünüyordu ve Niall gülümsedi. Bir el feneri yaktı ve yüzünün altına koydu.

"Hadi başlayalım." dedi Niall şişeyi çevirirken.

Şişe Zayn'i işaret etti. Zayn'ın suratı şaşırmış bir ifadeye dönüştü.

"Ben mi?" diye sordu Zayn. "Oh, olamaz."

"Olur olur." dedi Niall. "Tamam bir düşünelim... Doğruluk mu cesaret mi?"

"Doğruluk." dedi Zayn. Kimse cesareti seçmezdi. Deli olman lazımdı.

"Hmm tamam... Hayatında en rezil olduğun an neydi?" diye sordu Niall. Liam öksürmeye başladı. Bu beklenmedikti.

Zayn düşündü.

"Bir keresinde... Okulumdan bir kıza çıkma teklifi etmiştim ve tüm arkadaşları önünde teklifimi geri çevirdi."

"Ahh.." dedi Niall yüzünü buruşturarak.

"Başlı başına bir rezaletti." dedi Zayn.

Onu biraç kere bir kızın aradığını biliyorduk ama kim olduğunu hiç öğrenemedik.

"Sıradaki." dedi Liam ve sonucunda Louis'yi işaret edecek olan şişeyi çevirdi.

"Doğruluk mu cesaret mi?" diye sordu Niall.

"Cesaret." dedi Louis. Her zamanki gibi bad boyu oynuyordu.

"Hmm.. bir bakalım... kendini Zayn ile şu odaya 3 dakikalığına kilitle." dedi Niall gülerek.

"pardon nE?" dedi Zayn.

"Orda ne yapıcam?" diye sordu Louis.

"Hiç amerikan filmleri izlemedin mi?" dedi Niall ve onlara doğru sırıttı. "Ne? O bir erkek. Hadi ama."

"Alt tarafı saçma bir oyun. 3 dakika. Hadi." dedi Liam. "Benim okulumda hep oluyordu, herkes belli aralıklarla bir odaya gidiyordu ve millet gülüyordu. Eğer itiraz ederseniz bu akşam gerçekten sıkılcılaşabilir."

"Tamam o zaman." dedi Zayn içeri girerken.

Louis durdu ve bana baktı.

"Ne bekliyorsun?" diye sordu Niall. "Bir dahaki sefer Liamil ilgili bir şey seçerim haha."

Louis bana bir cevap beklermişcesine baktı. Ona tuhaf bakışlarla karşılık verdi. Sonuçta bu bir oyundu, değil mi? Hem o sadece Zayn'di... Bilitsiniz Zayn Zayn'dir.

Louis arkasını döndü ve odaya girdi. İyi zaman mı geçiriyordu? Belki ben de denemeliydim...bu kadar endişelenmeyi bırak.  Orada ne olabilirdi ki?

Larry Stylinson Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin