Yeni bölüm geldi eheeheehe
Yazım hatam ya da yanlışım varsa lütfen söylemekten çekinmeyin.
.
.
."Torn"u söylemeyi denemek için Simon'ın Marbella'daki evine gittik, ama konsantre olamadık. Birlikte küçük ama prova yapmıştık, ama o anda Louis yoktu...hastanedeydi çünkü geçen gün sahilde bir deniz kestanesi tarafından ısırılmıştı.
Sahilde hepimiz biraz daha iyi tanıştık, ama hala aramızda pek güven yoktu. En çok güvendiğim kişi Louis'ydi. Her zaman saçma sapan şeyler hakkında konuşuyordu, çok komikti ve herkesi güldürüyordu. Zayn utangaç ve ciddiydi, Liam yaşına göre çok olgundu ve Niall çok tatlıydı. Ben...ben kim olduğumu bilmiyorum...beni nasıl tarif edeceklerini bilmiyorum.
Sahilden sonraki gün, zatne Simon'ın evindeydik. Louis olmadan şarkı söyleyemeyeceğimizi bilerek performanstan kısa bir süre önce beklemeye karar verdik. Onun iyi yürüyemeyerek eve girdiğini gördük ve hepimiz ona sarılmak için koştuk ve onu performansa götürdük.
Nicole ve Simon'ın karşısında "Torn"u söyledik. Hepimiz çok gergindik, bizim bir grup olarak kalacağımızı veya grup olamayacağımızı söyleyeceklerdi.
"Sonra görüşürüz." dedi Simon gülümseyerek.
O gerçekten gülümsedi mi ?
Oradan ayrıldık ve beklemeye başladık.
Bu arada, sahilde yürüyüşe çıktık ve kayalara oturduk.
"Prova yapmak için fazla zamanımız olmadı." dedi Liam endişeyle kafasına dokunarak.
"Ne diyeceğini düşünüyorsunuz?" diye sordu Zayn, kayadan atlayarak.
"Eğer hayır derse, evime botla gideceğim çünkü ağlayacağım." dedi Niall, kumlara bakarak. "Bize verilen küçük bir umudun geri alınması bizim için çok ağır olur...tıpkı X Factor'e gelen diğer gruplar gibi..."
"Oh, evet, onları gördüm." dedi Zayn.
Louis ve ben düşünürken sessizdik. Louis'nin ne düşündüğünü bilmiyorum, ama
Eski gruplar hakkında konuştuğumızda, Louis aynı şeylerin bizim başımıza gelmeyeceğini umuyordu.
Bizi jürilerin evine geri çağırdılar. Hepimiz tırnaklarımızı kemiriyorduk.
Simon bize düşünceli bir şekilde baktı. Kafamdaki tüm sesler yüzünden ne dediğini duymuyordum. Louis eliyle omuzuma dokunduğunu neden rahatladığımı merak ediyorum. Konuşmayı anlamaya çalışmak istediğimde herkes zıplıyor ve sarılıyorlardu. Ben de Simon'a sıkıca sarıldım.
"Aman Tanrım." dedi Niall "Aman Tanrım" alnındaki kolu ile.
Sonunda, ağlayan bendim, Niall değil.
"Bir yer gidecek miyiz?, Ünlü olacak mıyız, ? Dünya turumuz olacak mı, Kendi şarkılarımızı yazacak mıyız, Konser verecek miyiz, Arkadaşlarımızı kaybedecek miyiz?" diye sordu Zayn cevaplarını beklemeden.
"Sence grupta olduğumuz sürece kız arkadaşımız olamayacak mı?" diye sordu Zayn binlerce sorudan sonra.
"Şu an bu en son düşüneceğim şey bu," diye cevap verdi Liam.
"Hiçbir zaman aşkta şanslı olmadım, şu an da bunun olacağını düşünmüyorum," diye güldü Niall.
Zavallı Niall,
Hala bir şey söylemediğimiz için, üçü bize baktı.
Louis bana baktı, komik? Neden bu hoşuma gitti?
"Ve neden bizi terk edip gitmesinler?" diye sordum Louis bana kaşlarını çatarak bakarken. Neden cevabım yanlıştı?
Sonra bir çocuk bizimle röportaj yaptı, ama Louis çok tuhaftı sonra...bana tekrar bakmadı.
.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Larry Stylinson
FanfictionBu kitapta, 2010'un başından beri X Factor'de One Direction'ın tarihini yazacağım. Sanırım bütün Larrieler, Larry'nin hiç görülmeyen sahnelerin ardında olan her şeyi bilmek için çok meraklı. Bence hepimiz youtube'da "iconic Larry Stylinson moments"l...