1. FEJEZET

1.1K 74 16
                                    



október 25.-ét írunk.
ez az a nap, amikor dél-korea legnépszerűbb, s legtöbb bevételt nyerő lakberendezési cégének tulajdonosának, mr. lee-nek fia, lee minho 18 éves lett. immár friss felnőttkorúnak számít a fiú.
lee minho, akárki meglátja, első látásra szerelembe esik. népszerű a lányoknál, mindenben tökéletesen teljesít. szeret énekelni, illetve táncolni, kőgazdag, milliónyi barátja van, de van egy hatalmas titka, amiről senki sem tud.
a fiú biszexuális.

egy újabb átlagos napnak tűnt, úgy kezdődött mint mindegyik. szombati nap volt, minho, mint mindig, késő délelőttig az ágyában csak aludt. 11 óra körül megunva álmát kelt ki az ágyból, a reggeli rutinját gyorsan elvégezve, ment le reggelizni családjához. édesanyja, apukája, s öccse, felix már az asztalnál ültek, bár az étkezést nélküle nem kezdték el. fáradt "jó reggelt"-ekkel köszöntötték egymást, majd bele is kezdtek a jóízű étel fogyasztásába.

— fiam, úgy gondoltuk, hogy.. – kezdett bele lee asszony a mondandójába, férje felé nézve, utalva arra hogy folytassa. hamarosan minho és felix is felfigyelt rájuk.

— úgy gondoltuk, hogy szülinapod alkalmából, elutazunk a jeju-szigetre, családiasan, kettő egész hónapra. – egy biztos mosolyt villantva, nézett fiára lee úr, mire az említett fiú csak bólintott, azonban testvére nyavalyogni kezdett.

— ne már apa! tudod hogy van barátnőm, itt hagyjam két hónapra? azt már nem! – nyögte ki a fiú. bátyja már rájött, a bizonyos "barátnő" alatt a menő seo changbinra gondolt, minho évfolyamtársára. felix is biszexuális volt, bár jobban irányult a férfiak felé, amit csak bátyjának vallott be. igen közel álltak egymással az idősebbikkel, mindent elmondtak egymásnak. ám minho titkát senki sem tudta. még a testvére sem.

— akkor szólj annak a lánynak hogy várjon majd meg, és ne csaljon meg, mert ellátom a baját! – neveti az idősebb fiú, kihangsúlyozva a "lány" szót, mire felix csak elmosolyodik.

nos, akkor, hello, jeju-sziget, hamarosan találkozunk.

⤿ szöges ellentétek. ♡ 𝐦𝐢𝐧𝐬𝐮𝐧𝐠. [✔️]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt