— mindenkinek mindene megvan? – kérdezte lee asszony, a szokásos gondoskodó arckifejezésével, s édes hangnemével. kérdésére férje felől egy bólintást kapott, gyermekeitől pedig egy "igen, anyát".
méregdrága hátizsákjaikkal hátukon, bőröndjeiket maguk után húzva, pakolták be az említett tárgyakat a sokszemélyes, családi autó csomagtartójába. a kocsiban az idős, ötvenes házaspár ült elől, hátul pedig a fiatal 18 és 16 esztendős fiúk ücsörögtek, várva, hogy végre elindulhassanak úticéljuk felé, ami pár perc elteltével be is következett.
az úton minden rendben volt.
mivel megéheztek, beszereztek maguknak egy egész nagy zacskónyi mekit, bár az idősebbik fiúnak egész úton a fiatalabbik zokogását kellett hallgatnia. tudni illik, a fiú az út elején vett könnyes búcsút jóképű barátjától, seo changbintól, az instagramon keresztül, bár felix semmi pénzért nem akarta magára hagyni a fiút, még két percre sem, nemhogy két hónapra.
jól egymásra találtak, tűnődött el a középbarna hajú fiú, miközben könnyeiben fuldokló testvérét nézte, közben azt kívánva, bárcsak neki is lenne hasonló kapcsolata, majd egy reménytelen sóhajt hallatott.körülbelül 2 óra múlva értek csak a fővárosba, szöulba, azon belül pedig a reptérre. mivel igen jó anyagi helyzetben voltak, a magánrepülőt is megengedhették maguknak, ezért kihasználták az esélyt, szereztek egyet. miután leparkoltak, magukkal hurcolva bőröndjeiket, hátizsákjaikat, sietősen lépkedtek a saját repülőjük felé. felpakolgatva poggyászaikat, behuppanva kényelmes üléseikre, kezdődhetett az utazás.
hogy őszinték legyünk, minho nem igazán várta. mégis mit csinálhatnék kettő egész hónapig a jeju-szigeten, dél-korea másik felén? gondolta.
de nem is sejtette, hogy ami ott fog történni, akit ott fog megismerni, az egész életét megváltoztathatja.
ESTÁS LEYENDO
⤿ szöges ellentétek. ♡ 𝐦𝐢𝐧𝐬𝐮𝐧𝐠. [✔️]
Fanfic[BEFEJEZETT] ❝ amíg itt vagy velem, úgy érzem, mintha lebegnék. maradj itt velem örökké. ❞ melyben jisung szegény, minho gazdag, és egy tiltott kapcsolatba kezdenek. ⚠️;; -300 szavas részek -boys love main ship: minsung (lee know x han) alt ships:...