4. FEJEZET

674 54 8
                                    

ahogy a szőke fiú hazaért, kíváncsian fordult a nyomógombos telefonja felé.

"vajon ki telefonszáma lehet ez?"

legalább kétmilliószor átfutott az agyán ez a kérdés, mire bepötyögte a számot a kezébe éppen beférő őskori telefonba.
egy nagy levegővétel kíséretében, bátor elhatározásra jutott; felhívom, s ezzel már tárcsázta is a számot.
úgy fél perc múlva, egy mély hangú, szöuli akcentusban beszélő férfi szólt bele a telefonba.

— szia, lee minho vagyok. remélem hogy az a srác kapta meg a számom akinek szántam

— m-milyen fiút vártál? – dadogta a fiatalabbik fiú kissé szégyenlősen

— szőke haj, kissé vékony, 168 centi körül lehet, és olyan az arca akár egy mókusé.

jisung a tükörben tanulmányozta a felsorolt vonásait. mikor rájött, hogy az illető róla beszél, válaszol.

— igen, én vagyok.

s ezzel kezdődött el beszélgetésük.
napokig, majdnem egy héten át mindennap beszélgettek egymással, amíg minho randira nem hívta jisungot. mindketten borzasztóan izgatottak voltak, és még ha csak egyszer is találkoztak, úgy érezték, mintha évek óta ismernék egymást.

jisung, mivel minho borzasztóan megtetszett neki, a legjobbat akarta kihozni magából, de ahhoz egy teljes kinézetváltoztatás kellett. így azonnal tárcsázta hyunjin számát.

((ez olyan short lett aaa,, ne haragudjatok,, a következő fejezet hosszabb lesz ㅜㅡㅜ))

⤿ szöges ellentétek. ♡ 𝐦𝐢𝐧𝐬𝐮𝐧𝐠. [✔️]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin