3. FEJEZET

727 67 24
                                    


han jisung.
a jeju-szigeten él édesanyjával, nem túl jó anyagi körülmények közt. tündéri 16 éves fiú, minden tantárgyból jeles az iskolában, kevés baráttal azonban, de számára tökéletes az élet, még ha ugyanazt kell hordania és ennie nap mint nap. mindenkinek vannak titkai, han jisungnak, egy kisbolt tulajdonosának fiának is lehetnek. ez a titok is majdnem ugyanakkora mint a gazdag cég vezetőinek fiainak, bár kicsit más. han jisung meleg.

ugyanúgy kezdődött ez a nap mint a többi.
vasárnap. másnap bekell mennie a gimnáziumba, de ma is dolgoznia kell. édesanyja egy kisboltot vezet, bár nem megy túl jól az üzlet, ezért hogy kicsiny családja megélhetését biztosítsa, két munkát is vállalt. néha az anyukája közértjében dolgozott kasszásként, néha pedig részmunkaidőben dolgozott egy népszerűbb ruhaboltban. a szőke fiúnak alig volt szabadideje emiatt, mellesleg vasárnap is bekell járnia dolgozni. szeretett volna több időt tölteni hyunjinnal, jeonginnal és channal, de esélye sem volt erre a sok munka és tanulás mellett.
aznap is reggel hatkor kelt, felvette a mindennap használt ingjét és szakadt farmerjét, egy bakancsot vett mellé. tudni illik, nem használt telefont, a lakbért is alig tudták fizetni édesanyjával. csak egy nyomógombos nokia telefonnal rendelkezett, amit 2 éve vett, mivel éppen levolt árazva. jól megfontolta hogy magával vigye-e, majd a kabátja zsebébe süllyesztette pénztárcája mellé.

mint minden egyes nap, kabátjában és bakancsában indult tömegközlekedéssel a legközelebbi bevásárlóközpont felé. a mozgólépcsőn fel, balra, előre, a mozgólépcsőn fel, jobbra, és már ott is volt a híres, jó minőségű, ám drága ruhákat gyártó üzlet. jisungot ide csak a jó tanulmányai, és átlaga miatt vették fel, illetve, igaz, hogy a fiút elsőre csak egy csóró senkinek néznék, de belülről áradt belőle a jólelkűség, és a gondoskodás, s a főnöke pont ezért is fizette havonta.

tik-tak
tik-tak
tik-tak
tik-tak
tik-tak
tik-tak
tik-tak

— hamarosan lejár a munkaidőd, már csak egy fél óra és mehetsz haza! – szólt jisungnak főnöke a raktárból, mire az említett fiú csak halkan bólintott.
kevés vásárló volt, idősebb nők, férfiak, gyermekek egyaránt. senki sem volt az ő korosztálya, hisz ennyi esztendősen ki hordana valami elegáns, drága zakót, vagy egy giccses, hatalmas női válltáskát?
így hát unottan várta munkaideje végét, közben kisegítve néhány elveszettnek tűnő vásárlót, a pénztár és a ruhaállványok mellett folyamatosan robogva.
azonban hamarosan lépteket hallott a bejárat felől.
felfordította a fejét, hogy szokásosan üdvözölje a valószínűleg középkorú nőt, férfit, vagy aranyos kisgyereket, de az akkor betoppanó személy egyikre sem hasonlított a felsoroltak közül. a sármos, középbarna hajú fiú megfizethetetlenül drága szettjére, majd vonzó arcára pillantott. már a látványtól is majd elvörösödött. a tekintete megállt az igen magas férfin, észre sem véve, hogy előtte felbukkant a kasszánál egy korabeli fiú.

— hé! hé aranyhaj! itt vagyok! ne a bátyámat bámuld! – azonban jisung még erre sem figyelt fel. mint kiderült, felix volt az, ki őt szólongatta. az utóbbi a névtáblájára nézett, majd egy nagy levegőt vett, s kifújva azt, tölcsért alakítva kezeivel szája előtt, hangosan kezdte ordibálni.

— HAN JISUNG, FIGYELJ MÁR IDE! – jisung felix felé fordította tekintetét, megrázva fejét.

— ne haragudjon, elkalandoztam.. – motyogta maga elé szégyenlősen az alacsonyabbik. — miben segíthetek?

— oh, csak azt szeretném megkérdezni, hogy milyen méretű ez a póló – mutatta felix a fiú felé az egyszerű, fehér színben mutatkozó pólót. jisung kivette kezéből, majd jól megnézve azt, vissza is adta.
— m-es, uram.

— nagyszerű, köszönjük! – mondta felix, miután bátyja kifizette neki ruháit.
— m-mi köszönjük a vásárlást! – szólt utánuk jisung, félénken dadogva. körülnézett a boltban, majd mivel nem talált senkit, egy aprót sóhajtva nézett végig a pénztárpulton, mire egy blokkot talált. végigfuttatva szemeit rajta, talált valami szokatlant.
egy telefonszám, egy mosolygós fejjel ellátva.

"xxx-xxx-xxx-xxx hívj fel :)"

⤿ szöges ellentétek. ♡ 𝐦𝐢𝐧𝐬𝐮𝐧𝐠. [✔️]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora