( Ameliyat günü geldi çatmıştı artık. Ameliyata girmek için hazırdı lar. )
Ferman : Hazır mısın?
Ali : Biraz korkuyorum.
Ferman : Ben yanındayım.
Ali : Hep mi?
Ferman : ??? Hep...
Ali : Sizi çok seviyorum.
Ferman : Bende... Bende seviyorum.
Ali : 😀
Ferman : Yani seni...
Ali : 🤩
Ferman : Hadi girelim artık.( Ali önden gider )
Ferman : Bu seninle son ameliyatımız.
( Ameliyata girerler. Tam 45 saat süren ameliyat başarıya ulaşmıştır. Ameliyat bittikten sonra soyunma odasına giderler. )
Ferman : İyi iş çıkardın. Ellerine sağlık!
Ali : Siz yanımda olmasaydınız yapamazdım! Asıl sizin elinize sağlık.
Ferman : Ali...
Ali : Efendim Ferman hocam?
Ferman : Bir gün gitsem... Naparsın?
Ali : Tövbe deyin ya.
Ferman : Hayır ondan değil tek başına yapabilir misin?
Ali : Tek başınayı bırak ameliyata bile giremem! Hem siz beni bırakmaz sınız. O yüzden içim rahat!
Ferman : Evet... Bırakmam...
Ali : Efendim?
Ferman : Yani şey bırakmam!
Ali : Bırakamaz sın zaten. Sensiz olmaz.( Herşeyden habersiz Ali üzerini giyinir. Fermanla beraber otele giderler )
Ferman : Sen dur eşyalarımızı alıp geliyorum.
Ali : Tamam...( Odaya çıkar. Ali nin ve kendisinin eşyalarını bavula koyar ve aşağı ya iner )
Ferman : Amerika yolculuğumuz burada sona ermiştir. Artık kendi ülkemize gidebiliriz.
( Tam gidecek Ken elini tutar Ferman'ın)
Ali : Hocam...
Ferman : Hıh?
Ali : Hani siz dediniz ya soyunma odasında gidersem diye.
Ferman : Eee?
Ali : Beni bırakmayacağınızı biliyorum ama bir düşündüm yinede.
Ferman : Evet?
Ali : Siz siz ben hiç olurum! Allah'tan sizin beni bırakmayacağınızı biliyorum.
Ferman : 🤷😕😩( Uçağa binerler )
Berhayat Hastanesi'nde
Nazlı : Açi.
Açelya : Şöyle kuzum?
Nazlı : Ali ler bugün geliyor du dimi?
Açelya : Evet. Niye?
Nazlı : Hiç...
Açelya : Takma kafana.
Nazlı : Bak Açi Ali geldiğinde araya girme çok pis küserim.
Açelya : Tamam kuzum sen hiç merak etme!( Ali uçakta uyuya kalmıştır. Bunu fırsat bilen Ferman gitmek için kalkar. )
Ferman : Özür dilerim...😩
( Uçaktan iner. Ali ise kuş gibi uyuyordu hiç bir şeyden habersizdi. )
( Berhayat Hastanesi'nde )
Beliz : Fermanlar işi halletmiş.
Tanju : Ali halletmiş desek daha doğru olur.
Beliz : Tanju!
Tanju : Ne yalan mı?
Beliz : Abi kardeşin arasını bozma!
Tanju : Ne kardeşi ya! Kusura bakma ama Ferman için diğer asistanlar neyse Ali de o. Bir şey olsa Ali den hemen vazgeçer.
Beliz : Ferman Ali yi kardeşi olarak görüyor. Ondan asla vazgeçmez!
Tanju : Yaw he he.( Uçakta )
Ali : Ne ara geldik ya? Uyumuşum...
Pilot : Herkes kemerlerini çıkartıp aşağıya insin geldik!
Ali : Ferman hocam gelmişiz!
( Yanına baktığında Fermanı göremez. )
Ali : Hocam... Nerdesiniz?
Yardımcı Pilot : Bey fendi iner misiniz artık!
Ali : Ama... Burada abim vardı gördünüz mü?
Yardımcı Pilot : He o buraya bindi ama sonradan geri indi.
Ali : 🤷👀🙁 NE!( Tam geçicek Ken montunun cebinden bir kağıt düşer. Ve onu alır. Okumaya başlar... )
( Her satırını okuduk ça gözyaşları akmaya başlar. )
Ali : B - bu nasıl olur ya? 💔 A ama b bu olamaz çünkü o beni çok sever. Yani hanım efendi buna inanmamı beklemeyin benden! Ferman hoca bu beni bırakır mı Allah aşkına. O beni bırakmaz! Yapmaz yapmaz o bunu asla yapmaz! O bensiz yapamaz... Bana dedi ki.. dedi ki.. "Ali" dedi "Ben seni bırakmam" dedi söz de verdi. Yok. Yok o beni bırakmadı söz verdi.
( Kahkaha atmaya başlar )
Ali : O bir keresinde de beni bırakmaya kalktı biliyor musunuz? 😂😂 Ama bırakmadı... Bırakamadı! O şimdi şimdi... Bu kapıdan içeri girecek sjssnjs 😂😂😂 Ferman hoca bu şaka yapmayı çok sever sjsjsjs 😂😂😅 hatta bir keresinde beni birileri patakladı Ferman hoca geldi beni kurtardı. Yani o beni çok sever. Çok sever o beni... 💔😭 ABİ!..
( 20:00 da Hastaneye gelir. Kahkaha atarak hemde. )
Nazlı : Şuna bak ya kahkaha atıyor birde.
Ali : Nazlı Nazlı... Biliyor musun Ferman hoca beni bırakmış mış 😂 oyun yapıyor oyun! Benim onu ne kadar çok sevdiğimi öğrenmek için test yapıyor o bi nevi. Shsjsjsjsj( Nazlı şaşkınlıkla Ali yi izler. )
Ali : Mektubunda şey yazıyo... Şey şey ımm Hah! "Özür dilerim kardeşim" yazıyor senki sonsuza kadar gitmiş gelmeyecek miş gibi 😅
Nazlı : Ne saçmalıyorsun sen ya!( Elindeki mektubu alır okur. )
Nazlı : B bu nasıl olur...
Ali : Beni kandırıyor aklınca. Ama Nazlı o gitmedi şaka yapıyor o. Şaka yapmaya bayılır. Bak birazdan şu kapıdan içeri girecek sksksjsj😂😂😅
Nazlı : Hocam...
Ali : Nazlı üzülme üzülme gelecek o birazdan. Biz şey yapalım... Ne yapalım biz... Heh onun sevdiği yemekten yapalım abim gelicek birazdan karnı acıkmıştır yesin!
Nazlı : Ali kendine gel!
Ali : O gitmedi gelicek sarma seviyordu o dimi?( Ali ye sert bir tokat atar )
Ali : 💔🙁👀🤷😩 ABİİ!
Nazlı : Gel buraya!( Sarılırlar. )
Ali : 😭💔💔🙍
( Özüne dönmüştü. Gerçekler ona tokat gibi çarpmıştı. Ama yapacak birşey yok.. o gitmişti... )
Yazar: Ela Maviş
Başroller : Ali Ferman
Yardımcı Karakterler: Nazlı
Açı Doruk Demir VB.Açıklama!
Bu hikaye tamamen hayal ürünüdür,
Gerçeklikle hiçbir alakası yoktur!(KENDİ UYDURDUĞUM ABİ KARDEŞ İLİŞKİSİ OLUŞMAKTADIR BİLİP BİLMEDEN YORUM YAPMAYIN!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANILMIŞIM KARDEŞİM
RomanceMucize Doktor 48.Bölüm ve sonrası kendi istediğim şeyleri yazıyorum. AlFer üzerine kuruludur.