3 AY SONRA;
( Aradan tam 3 ay geçmiş ti. Arda amcasından, Rüzgar ise yetimhaneden kurtulmuştu. Arda Ali nin abisi, Rüzgar da Ferman'ın kardeşi idi. Herkes dağılmış tı. Bu saatten sonra AlFer olması biraz imkansız dı. Arda Ali nin evine yerleşmişti adeta. )
( Kahvaltı yapıyorlardı. )
Ali : Ov mis gibi olmuş :D
Arda : Gerçekten beğendin mi ya 🤣
Ali : Gayet güzel olmuş. Hem benim yalan söylememe gibi bir özelliğim var onun için endişelenmene gerek yok!( Sessizlik Oluşur. )
Ali : Arda abi.
Arda : Hıh? (Peynir sokar ağzına.)
Ali : Sen... Yani otizmli olmama rağmen beni kardeşin olarak görüyor sun?
Arda : Ali o nasıl söz ya! Bak baştan uyarayım otizmli olman beni alakadar etmez!
Ali : :D
Arda : İçin Ferah olsun yani. Tamam?
Ali : Tamam :)
Arda : Hadi şimdi soğutmadan yiyelim.( Onlar kahvaltısını ederken Ferman ve Rüzgar da alışverişe çıkmışlardı. Rüzgar içindi bu alışveriş. Her yeri gezer tozar lar. Sonunda acıktıkları için kenarda köfteci ye giderler. )
Ferman : Baya iyi gezdik.
Rüzgar : Evet. Senin sayende abi.
Ferman : Sen yeter ki iste.
Rüzgar : 3 ay oldu ama ben sana çok bağlandım Ferman abi.
Ferman : Yalan yok... Bende sana bağlandım :)
Rüzgar : Oley köfteler geldii!( İkili yemeğini yerken o sıra Açnaz da hastane de dir. )
Nazlı : Ya sen şu Rüzgar ve Arda için ne diyosun?
Açelya : Resmen AlFer devri bitti yeni kardeşler devri başlıyor :D
Nazlı : Yuh olsun ama Ferman hocaya da. Yani Amerika'ya gittin 2 gün olmamış hemen yeni birini kapmış!
Açelya : Adam hızlı.
Nazlı : Baya hızlı. 🤣
Açelya : Eee bunlar unuttu mu şimdi birbirlerini?
Nazlı : Yok be... Unutur mu onlar birbirlerini kızım? İmkanı yok! Hayır bi kere onlar birbirleri için yaratılmış.
Açelya : Öyle diyosun?
Nazlı : Öyle diyorum. Onlar birbiri olmadan yapamazlar şuraya yazıyorum demedi demez sin.
Açelya : Demem :)
Nazlı : Gel alnından öpcem!( Öper. )
Nazlı : Şapşik :D
( Adil & Beliz sahnesi )
Beliz : Hocam napsak bilemedim ikisi de birbirlerine inat başkalarına abim kardeşim diyor.
Adil : Onlar asla ayrılmaz!
Beliz : Bende onu diyorum hocam birbirlerine olan sevgilerine rağmen böyle bir ateşin içine atıyolar kendilerini! Ferman gece yatağın dan sıçrayarak uyanıyor! Kendisine itiraf edemese de kalbi hâlâ Ali de atıyo!
Adil : Arda ve Rüzgara çok yazık! Hele Rüzgar daha çok küçük! Onu bu oyuna alet etmesine izin veremem!
Beliz : Napıcaz peki hocam?
Adil : Sevdiğini itiraf ettireceğiz Ferman'a! Ali ye bir adım atsa Ali zaten koşa koşa gelir.
Beliz : O zaman ben herkesi toplayıp plandan bahsediyorum.
Adil : Memnun olurum :)( Beliz Adilin odasın dan çıkar koridora gelir. )
Beliz : Gülin herkesi topla Açelya falan toplantı odasında bekliyorum!
Gülin : Hemen Beliz hanım!( Asistan odasında )
Gülin : Beliz hanım toplantı salonunda bekliyor hepinizi.
Açelya : Neden?
Gülin : Sormadım hadi!
Nazlı : Allah Allah?! Sen biliyo musun?
Doruk : Yok Nerden bilicem?( Toplantı Salonunda )
Beliz : Hepiniz niye çağırıldığınızı merak ediyorsunuz dur. Konu Ferman ile Ali...
Doruk : Ferman hoca ile Ali ne alaka?
Beliz : Anlatıcam.( Herkes merakla Belize bakar. )
Beliz : Onların aralarında ki bağın herkes farkında...
Doruk : Olmaz olur mu bütün dünya biliyo 🤣
Beliz : Aydınlatıcı bilgin için sağol Doruk!!
Doruk : Pardon Beliz hanım!!( Dik gözle bakar. )
Beliz : Devam ediyorum. Evet onların arası hoca öğrenci ilişkisinden fazla! Onların kardeş olduklarını biliyoruz. Ama onlar bilmiyor! Doğrusu ikisi de birbirlerini seviyor söylüyemiyor lar. Onlara bu konuda yardımcı olucaz.
Nazlı : Nasıl yani Beliz hanım?
Beliz : Şöyle yani sen geçenlerde Ferman'a Ali nin komada olduğunu söylediğinde ne kadar endişelenmişti. Onun gibi birşey. Adımı Ferman'ın atması gerekiyor. Yoksa Ali zaten dünden razı.( Kendi aralarında konuşurlar. )
Beliz : Eee kavuşturalım mı şu abi kardeşi?
Nazlı : Geç bile kaldık!
Beliz : O zamann...( Ellerini uzatırlar. )
Beliz : AlFer görevimize BAŞLIYORUZ!!!
Devam Edecek...
Yazar: Ela Maviş
Başroller: Ali Ferman
Yardımcı Karakterler: Nazlı
Açi Demir Doruk VB.Açıklama!
Bu hikaye tamamen hayal ürünüdür,
Gerçeklikle hiçbir alakası yoktur!(KENDİ UYDURDUĞUM ABİ KARDEŞ İLİŞKİSİ OLUŞMAKTADIR BİLİP BİLMEDEN YORUM YAPMAYIN!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANILMIŞIM KARDEŞİM
RomanceMucize Doktor 48.Bölüm ve sonrası kendi istediğim şeyleri yazıyorum. AlFer üzerine kuruludur.