-Mi a fasz Suga? Miért ennyire fontos az exed halála ennyi év után?-Hallom hangján nem érti mi történik és ,hogy össze van zavarodva. Hoseok néha akkora barom.-Mert kaptunk tőle egy halálos fenyegetést és az egyik szálítonkat is ő nyírta ki tehát még van kérdésed Hoseok?-Mosolyogtam a legvégén pedig semmi vicceset nem láttam, de tudom milyen fejet vághat most és az viszont rohadt vicces.
-Durva. Oké megnézem mit tehetek az ügy érdekében de mindenképp kéne nekem Namjoon száma ,mert mindig tudni akarom hol van éppen Jungkook.-Ejtette ki könnyedén szavait mintha az idő járásról beszélnénk holott éppen egy gyilkosságot tervezünk. Bár már megszoktam.
-Oké küldöm, csá.-Dobtam neki szavaimat és gyorsan kinyomtam a telefont.Jimin ballagott le e lépcsőn mikor pont elküldtem a számot Hoseoknak. Becsúsztattam zsebembe a telefont majd a kis barnára emeltem fejem.
-Szép jó reggelt Chim.-Mosolyogtam rá.
-Chim?-Húzta fel egyik szemöldökét ami miatt majdnem elröhögtem magam.-Így állunk Yoongs?
-Váo Jimin most nagyon egyedi becenevet adtál nekem.-Morogtam neki.
-Tudom ,hogy tetszik.-Kacsintott rám miközben leült velem szembe a kis kávéját szorongatva.
-Ez jobban tetszett.-Viszonoztam a kis kacsintást.-Menjünk ma valahova Yoongs.-Jelentette ki. Pedig nem jó ötlet mivel ha utcára megyünk konkrétan céltábla lesz Jimin fején. Viszont ha nemet mondok rá fog kérdezni miért féltem ennyire, és nyílván nem mondhatom meg neki ,hogy "hallod az exem ki akar nyírni" és ott van az a bolond apja is aki nagyon eltűnt az utóbbi időbe.
-Van a közelben egy park, Park Jimin.-Mosolyogtam el magamon milyen vicces ember vagyok.
-És én vagyok az egyedi, szerinted ezt a kis szójátékot hányan mondták már nekem?-Dobtam neki egy puszit a levegőbe.
-De ilyen helyesek mondják neked?-Mosolyogtam önelégülten. Válaszul csak egy szemforgatást kaptam majd fogta magát és a kis kávét és megcélozta a konyhát. Azt hiszi majd egyedül itt hagyhat amikor olyan feneke van a pizsama gatyájában is ,hogy sok kurva megirigyelhetné. Tehát felálltam és utána indultam. Nekem háttal áll és éppen valamit csinál. Mögé osontam és átöleltem őt hátulról, beszívtam shamponjának illatát, és adtam neki egy puszit.
-Olyan édes vagy.-Suttogtam fülébe és megfordítottam ,hogy velem szembe legyen. Adtam neki egy csókot amit ő azonnal viszonzott is. Derekán pihennek kezeim míg ő kicsi mancsai tarkómon találták meg helyüket. Lassan váltunk el és még zárás képen adott egy puszit arcomra.
-Menj tusolni és menjünk.-Fordult vissza.
Jimin szemsz.
Olyan 3 óra múlva el is készültünk mindketten majd elhagytuk a házat. Nem igazán volt beszédes kedvébe a fekete de most jó is volt így. Adott esélyt arra ,hogy biztonságban érezzem magam a néma társaságában is.
Egy hosszú utcán mentünk át amit elég sok ház ölelt körül. Mellettem csoszogott a porcelán baba és tanulmányozta a környéket.
-Mikor voltál itt utoljára?-Fordítottam felé arcom.
-Talán 2 éve.-Vonta meg vállát és sétált tovább.
-Ha itt lemegyünk balra akkor ott lesz a park.-Búgta rekedtes hangján amire én bólintottam egyet.Követtem őt pedig egymás mellett mentünk.
Hirtelen egy kicsit hideg tapintás fogta körbe egyik mancsom és kellett egy 10 másodperc mire eljutott agyamig hogy most Yoongi megfogta a kezem.
-Nem félsz ,hogy elítélnek?-Böktem felé a kérdésem.
-Egyáltalán nem, tudod Jimin rólam tudják, hogy meleg vagyok. -Mosolygott vissza rám.Annyi minden történik velem mióta ismerem őt. Tudom ,hogy ő akkor is velem maradna ha én nem kételkednék benne, olyan mintha tényleg mindig figyelne rám és óvna mindentől. Mellette úgy érzem magam mint egy kincs amit félt és mégis nagyon szeret.
-Akarsz enni valamit?-Kérdezte mikor realizáltam ,hogy itt vannak ilyen kis bódék.
-Csak akkor eszek ha eszel velem. -Mosolyogtam mint egy kisgyerek a végére.
-Nyílván eszek.-Bólintott egyet.
-Akkor együnk egy hot dogot. -Jelentettem ki majd elindultunk a kis árushoz.
Mikor oda értünk Suga elmondta mit kérünk és nagyon gyorsan készen is lett az étel.
YOU ARE READING
Akkor is... //Yoonmin\\
Fanfictionnem banda tagok. A karakterek kitaláltak ,semmi köze nincs a valósághoz. -Nem lesz semmi baj Jimin én itt vagyok.-Tartottam kezembe apró kis törékeny testét és néztem ahogy a pólóján keresztül át folyik a vörös folyadék. Szemembe egy céltalan könn...