4

74 6 1
                                    

Jimin szemsz.

A zuhany hihetetlen jól esett testemnek és lelkemnek is egyaránt. Hajamba beletúrva léptem ki majd a törölközőért nyúltam de csak a levegőt kaptam el.
Mondd hogy álmodom és most fogok felkelni majd kinevetem az álmomba élő Jimint aki olyan béna ,hogy még egy törölközőt se tud bevinni magával.
-Bazdmeg. -Suttogtam magam elé és gyorsan az ajtóhoz nyomtam egyik fülem. A tévé megy tehát Suga valószínűleg lenn van és nézi azt.
Nagy levegő Jimin.
Le nyomtam a kilincset és a földet nézve kezdtem szaladni szobám ajtajához viszont valaminek neki is mentem sikeresen.
Vagyis valakinek. Suga fordult felém és mért végig. Gyorsan kezem magam elé téve vörös arccal megszólalni alig tudtam mire ő gyorsabban kapcsolt és került ki rengeteg elnézést kérve.
-Ne haragudj. -Fordult el.
-Törölköző. -Suttogtam majd be szaladtam szobámba és teljesen neki támaszkodtam a fa lapnak majd csak lecsúsztam róla.
Hangosan vettem a levegőt és oda kúsztam bőröndömhöz kihalásztam a törölközőt.
Gyorsan megtöröltem testem ,felvettem a pizsamám és bezuhantam az új ágyamba.
Minden erőmmel azon voltam minél előbb elnyomjon az álom. Olyan szinten megalázónak tartottam az előbb történt eseményeket ,hogy ma már nem is akarom látni Sugát. Bele se akarok gondolni milyen undorítónak tarthat most a sok heg és mindennel borított felső testem miatt.

Suga szemsz.

Lefelé mentem a lépcsőn egy pohár vízért. Ki kellett gombolnom az ingem nyakát mert hirtelen annyira meleg lett az egész lakásba mintha nyár lenne, pedig kinn elég hideg van.
Lehúztam a pohár tartalmát és megütött a tudat, hogy kell valami erősebb. Oda sétáltam a nappaliban lévő komódhoz. Poharamat tele töltöttem vodkával és lehúztam azt.
-Aish...-Húztam össze arcom mert inkább drogoztam régebben minthogy igyak de jobb átpártolni erre, jobban meg üt és nem okoz olyan könnyen függőséget. Bár ha érdekel a drogokkal sose volt konkrét problémám, alkalmakként csináltam de jobb ha eladom és hasznot húzok ebből is.
Szemem meg forgatva trappoltam fel a lépcsőn de út közbe kopogtattak.
Egy 180 fokos fordulatot vettem és néztem ki ki lehet az.
Hoseok volt. Róla annyit kell tudni ,hogy ő banda vezér és elég jóba vagyunk. Mindig tőlem vesz mindent és igazából el is ad egy csomó kurvát, mert én hányok azoktól a lányoktól. Viszont tőlem veszi a fegyvereket meg néha a drogot.
Kinyitottam az ajtót és a szokásos aranyos mosollyal fogadott. Hogy lehet ilyen boldog valaki.

-Szia Suga! Beszélhetnénk benn?-Bólintottam és beengedtem.
-Mi kell?-Tértem a tárgyra.
-Most választok. -Mondta és meg is indultunk az emeletre.
-Maradj csendben. Alszik. -Jelentettem ki a lépcső felénél.
-Ki? Namjoon?
-Egy angyal. -Mondtam és intettem a kezemmel ami azt jelentette ,hogy "ne kérdezz többet".
Felérve kinyitottam az egyik ajtót és beengedtem Hoseokot.
-Mihez kell?
-Jackson bandája. Újra baszakodnak az öcsémmel. Megmutatjuk, hogy jobb ha vissza fogják magukat, aztán ha eldurvulna a helyzet legyen mit használni. -Vonta meg vállát és válogatta tovább a fegyvereket.
Egy párat ki is választott aztán oda adta a szokásos hasi tasijából a több milliót.
Meghajoltam és már mentünk is ki. Nyilván vissza zártam az ajtót.
-Namjoon az angyal?-Mosolygott rám.
-Nem. De mondtam csönd. -Jelentettem ki és kiengedtem.
-Szép estét Suga Muga.
-Kapd be a faszom. -Csuktam be az ajtót. Persze ez magától záródik.
Felmentem a szobámba egy üveg vodkával és behuppantam az ágyba. Nincs kedvem fürödni, nincs kedvem semmihez. Elkezdtem inni a vodkát majd...

Jimin szemsz.

Álmosan keltem ki az ágyból és az órára pillantva vettem tudomásul ,hogy kilenc óra. Ásítottam egyet és megindultam lefelé.
Hallottam nincsen lenn senki ezért bátrabban indultam a konyhába.
Kivettem a hűtőből 6 tojást és neki álltam egy gyors rántottának.
Már a serpenyőben volt minden mikor hallottam lépteket. Ha vissza gondolok a tegnapra még mindig zavarba vagyok de nem tudok vele mit kezdeni, úgy kezelem mintha semmi nem történt volna. Remélem Suga is így fogja.
Haja kócos volt és egyik szeme még alig volt kinyitva. Dőlt belőle a pia szag és undorító foltok voltak ruháján.
-Kérsz másnaposságra levest?-Tettem fel a kérdést és szerintem még azt sem tudja hol van. Lehet látni rajta mennyire másnapos és őszintén nagyon uralkodok magamon ,hogy vissza fogjam a nevetésem.
-Igen, köszönöm. Ez rántotta?-Suga nem látod mi ez? Bólintottam.
-Nagyon undorítóan festhetek. -Mondta mire mosolyognom kellett.
-Tényleg. De nem te hanem inkább a ruhád. Ha tusolsz és mire vissza jössz készen lesz a leves.-Mosolyogtam még mindig. Nem is szoktál mosolyogni Jimin.
-Jó ötlet. -Állt fel majd megindult oda ahonnan jött.

Suga szemsz.

Úgy gondolom a másnaposság jó. Mindennek van következménye amit csinálsz és a jó után mindig valami rossz történik. Ez is ilyen.
Sikeresen zuhanyoztam és arra jutottam egyenlítenem kell Jiminnél. Tudom mennyire zavarban van még a tegnap miatt ezért van egy tökéletes tervem.
Felkaptam a fekete törölközőm és derekam köré tekertem ami alatt csurom vizes voltam.
Hajamról hatalmas cseppek engedtek maguknak utat.
Nagy levegő Suga.
Ahogy lementem a konyhába az asztalon a leves már várt azzal szembe Jimin ette a reggelijét de amint meglátott hangos köhögésben tört ki.
Oda mentem mögé ès megveregettem hátát amire csak amolyan "jól vagyok. Hagyd" legyintéssel legyintett.
-Bocsi, félre nyeltem. -Mondta teljesen zavarba.
-Figyelj én csak azt akartam ne legyen kellemetlen a tegnapi tehát egyenlítek. -Mondtam és ledobtam magamról a törölközőt.

Akkor is... //Yoonmin\\حيث تعيش القصص. اكتشف الآن