(Ez a rész 18+-os jelenetet tartalmaz. Köszönöm a figyelmet😌)
-Hongjoongie most , hogy végre itthon vagy mit szólnál ha...- Seonghwa édesen kullog Hongie mögött miután hazaérkeztek. Éppen megakarta egy kicsit puhítani a legkisebbet, hogy ágyba vihesse , de Hongjoong egyből leállítja
-Seonghwa fáradt vagyok , nem akarok ma már semmit sem csinálni csak aludni.
-oh , igen persze én is ezt akartam mondani- dehogy akarta . Végre hosszú idő után kielégíthette volna vágyait , de Hong megint kicseszett vele, így Seonghwa kezdi elveszíteni a türelmét.
Most még nagy nehezen lenyeli a békát, de ha továbbra is elutasító lesz a másik , nem tudom mihez fog folyamodni az idősebbik.-aludjunk baba-Seonghwa mosolyogva néz kedvesére, Hongjoong pedig hálásan néz vissza rá.
Mikor már az ágyban voltak Seonghwa szemére nem jött az álom, csak forgolódott az ágyban.
Nem bírt aludni azzal a ténnyel, hogy Hongie ott volt melette , de nem nyúlhat hozzá. Egy apró érintés és elszakad a cérna.Megsimizte az arcát , majd szőke hajába is beletúrt , figyelve a másik reakcióját felébred e erre , de semmi jele nem volt annak , hogy ébren lenne.
Seonghwa merészebben lejebb csúsztatta a kezét Hong karjára , azt is megcirógatva , méglejebb vezette kezét és nagyot nyelve a fenekét is megfogta. Szaggatottan fújta ki a levegőt, nehezen bírta , hogy ne vesse rá magát , félő volt , hogy a végén szíve hangos dobogása fogja felébreszteni a kisebbiket.
Hongie édesen szuszogó arcát nézve elgondolkozott. Igazságtalannak tartotta , hogy ennyire nyugodtan képes aludni a másik melette , ő pedig szenved .
Ennyi volt , elege volt már mindenből , mindig az van amit a másik akart , szóval most leszarva mi lesz a következménye , kihasználja azt , hogy Hongjoong végre melette van.
Ujjait az alvó fiú szájába csúsztatva nyálazta be , remélve , hogy Hongie arról álmodik , hogy éppen leszopja a Hyungját. Hong összehúzott szemöldökkel szopkodta az ujjait , aminek örült az idősebb.
Majd ujjait kivéve szájából a saját ajkait helyezte rá és lassan kezdte el mozgatni.
Az ujjak átkerültek a szuszogó pizsama nadrágjába és csupasz fenekébe markoltak.
A szőke édesen felnyögött, amitől Seonghwa farka is majd megőrült, pedig még bele sem kezdett rendesen a játékba . Ideje abba hagyni a vacakolást.Kettejük ajkai elváltak egymástól és Hwa lejebb csusszant az ágyon , ahogy az ujjai is . Bedugta fenekébe először az egyiket , vigyázva arra , nehogy felkeljen , meg persze azért is , hogy ne fájjon neki. Seonghwa belebújt a kisebbik mellkasába és beszívta finom illatát. Valamennyire nyugtatni is akarta magát , nehogy megdugja az alvó fiút. Hiába akarta most keményen.. khm... nem tehette meg .
Elkezte maszírozni nadrágon keresztűl Hongi kisebbik énjét és ujjaival is egyre merészebben tágította csöpp fenekét. Az alvó nagyon élvezte amit vele művelnek , mert minden másodpercben nyögések hagyták el ajkait.
Seonghwa mosolyogva felhajtotta a pólóját és bekapta bimbijét is , hogy több gyönyört nyújthasson annak akit szeret.
Hongjoong megtalálta a másik haját és erősen belekapva húzta magához közelebb. Lábait összedörzsölve , szenvedve várta , hogy elmenjen végre.Seonghwanak is feszített már a nadrága ezért szerette volna , ha a kicsi elélvezne , mert még magán is segítenie kell. Ujjait mélyebbre tuszkolva kereste a másik gyönyörét , Hongi pedig a másik pólójába markolva , nyöszörögve küszködött.
YOU ARE READING
Magán élet (Ateez ff.)
FanfictionAz atezz tagjai. Ahogyan elképzelem az életüket😏😏 ahogyan szeretném , hogy éljenek😳😳😳😳😋😋😋 Nem összefüggő történetek ! Semmi köze a való élethez , ha mégis valami stimmel az nem az én hibám!!🥴🥴🥴 ✨✨✨ Shippek: Seongjoong ✨ Woosan✨ Yungi✨...