1

501 17 0
                                    

-vajon mit csinálhat Seonghwa a szobájában egyedül?- kérdezi Wooyoung

-biztos sír Hoongjoong után -mondja vállat vonva Mingi.

-nem kéne idehívni hozzánk?- ismét Wooyoung szólal fel aggodalma miatt.

-hagyjuk most egyedül Woo . Csak nézzük a tévét- San megcirógatja párja karját.

-de mindig magányosan van ilyenkor mikor Hyung nincs itthon. Ne hívjuk haza?

-miért kéne , hogy kielégíthesse Seonghwát ? Nyílván azért ilyen , mert egy ideje már nem fektethette maga alá Hongjoongot. -San egy kicsit durván fogalmazott , ezért Woo besértődött és elhúzódott mellőle.

-igen? És amikor te hisztizel amiért nem szoplak le , az nem ugyanaz- Wooyoung felemelte a hangját és puffogva kel fel a kanapéról. Belül most forrong és legszívesebben megütné Sant.
San meg hírtelen megijedt ,nem gondolkodott és rosszat szólt, pedig nem szereti megbántani a másikat.

-én nem úgy gondoltam..

-ó persze -Woo megforgatja a szemét.

-fogjátok már be , ha nem zavarna nekem még annyi sem jut , hogy leszopjanak-Jongho is felemelte a hangját Hyungjaival szemben.
Mingi csak röhögve helyeseli Jongho szerencsétlenségét.
Jongho Yeosangra pillant , amit a másik észre is vesz , ezért felhúzza szemöldökét.

-rám ne nézz-mondja Yeo.

-most miért?-szomorodik el a legfiatalabb.

-mert nekem nincs kedvem ahhoz , hogy kapcsolatosdit játszak-Yeosang vállat von és ő is feláll . Elrontották a filmes estét , szóval inkább elmegy a szobájába.

-Wooyoung jössz játszani?-de még megkérdezi legjobb barátját, mert nem akarja , hogy tovább folytatódjon a vita Woosan páros közt.

-jah-azzal ketten el is mentek játszani.

-ezt jól megcsináltad San , te is Jongho-Yunho rázza a fejét.

-én mit csináltam? Nem én vágtam mindenki fejéhez , hogy Seonghwa Hyung mennyire kanos és csak "arra" kell neki Hongjoong Hyung.-Jongho ismét felháborodik.

-de-de..- Sannak elfogytak a kifogásai , szóval igaza van a másiknak.

-igen , nem kéne vádaskodni a másik felett . Ti  majdnem mindennap csináljátok , te is ugyanolyan kanos vagy-Most valószínüleg Yunho ezzel bántotta meg Sant.

-te meg csak féltékeny vagy , mert ti nem csináljátok Mingivel- San végül csak nem hagyja magát.

Yunhot ez nagyon rosszul érinti , de San ezt nem tudhatta. Yunho könnyes szemeivel fordul a párja felé.
-vajon kinek a hibája?...-ezután ő is elvonul.

-fasza , kössz fiúk- és Mingi is elmegy , hogy megvígasztalhassa Yuyut, így ketten maradtak.

Jongho és San egymásra néznek.
-felém nincs valami sértésed? -kérdezi a legfiatalabb.
Sannie sóhajtva megrázza a fejét.-akkor mentem.

És San egyedül maradt amit jobbnak is lát, minthogy megint kinyissa a száját és valami durva hagyja el , aminek lehet egy pofon lesz a vége vagy szex megvonás amit a legrosszabb rémálmának tart, de így is legalább 2 napot megvon tőle Woo.

...
Míg a vita lezajlott eközben a két fiú, akik előbb hagyták el a helyszínt játék közben beszédbe elegyedtek.

-nagyon haragszol Sanra?-próbálja tapintatosan kérdezni Yeo. Woo csak vállat von.

-nem , mert bolond és tudom , hogy nem gondolkozik mielőtt válaszol. Csak nem veszi észre , hogy ugyanolyan , mint Seonghwa.

-vagy csak azért nem mersz haragudni, mert nem mered elmondani neki , hogy kavartunk és még mindig bűntudatod van- Yeosang válasza után Wooyoung egyből felé kapta a fejét.

-de, megigérted azt ,hogy soha többet nem hozzuk fel.

-igen , ezt csak úgy mondtam-Sangie vállat von.

-ne ijezgess akkor meg. És te nem akarsz esélyt adni Jonghonak? -na ez jó kérdés . Yeo gondolkodni kezdett.

-talán... ha nagyon próbálkozik.

-miért nem akarsz kapcsolatot?

-szeretek azt csinálni amit akarok.-Yeosang Wooyoung felé fordul és vészesen közelhajol hozzá , ajkaik majdnem összérnek. Woo bepánikol és hátrébb húzódik , de szíve mégis ezerrel verdes. Valójában nem akar elhajolni , de neki már párja van és nem hagyhatja, hogy a régi jó emlékek megbojgassák a kapcsolatát.

-mi-mit csinálsz?-Wooyoung dadogva és elpirulva nyel egyet. Nem mer rászólni a másikra , hogy fejezze be . Sajna az is benne van , hogy tudni is akarja mi lesz ennek a vége.

-én? Csak játszok.-Yeo sunyin elmosolyodik, majd elhajol Wooyoungtól és kihasználva , hogy nem figyel a másik , gyorsan legyőzi a karakterét a játékban.

Wooyoung hitetlenkedve kel fel a padlóról , amihez jó közel volt már préselve -ne már , ezt most direkt csináltad-Yeosang csak nevetve éljenzi a győzelmét.

-miért , talán szeretted volna , ha megcsókollak?- Sangie perverzen elmosolyodik.

-pff én dehogy-Wooyoung karba tett kezekkel fordul el. De Yeosang itt nem hagyja abba a kötekedést. Megragadja a másik karját , és az arcára fog. Wooyoung fel sem fogta mi történik , de már Yeosang az ajkaira tapadt.

Wooyoung nem húzódik el , hanem egyre mohobbá válik és Yeosang hajába tép. A másik csak elmosolyodik, imádta mindig is , hogy barátját könnyen rá tudja venni mindenre.
  Yeo egy ideje már nem volt senkivel ,szóval mégha egy csókról is van szó, határozottan jól esett neki.

Wooyoung kezdett egyre tovább menni , már nyelves csókot váltottak és Yeosang oldalát simogatta a pólója alatt. Már éppen nyúlt volna a nadrágához...

-ti meg mit csináltok? -a hírtelen hangra  mindketten megrémültek és amilyen gyorsan akarta Woo kigombolni Yeosang nadrágját olyan gyorsan is húzódott el tőle, majd szájára tette remegő kezét.
Wooyoung ahhoz képest , hogy kapcsolatban van , eléggé beindult, még jó , hogy időben leállították.

-én .. mi ... nem csináltunk semmit- Wooyoung nem tudta mit mondjon, annyira szégyelte magát. Végül is nem sok mindent csináltak, de valamit igen ,az biztos.

-semmit?  Nekem nem úgy tűnik , majdnem dugtatok , jézusom- Jongho erősen markolja az ajtó kilincsét. Most nagyon mérges és csalódott is egyben , bár nem tudja miért háborodott fel ennyire, hiszen Yeosanggal nincs kapcsolatban , mégis rosszul esik neki , hogy egy másik fiút csókol.

-ssshh, hallkabban már-Yeosang befogja Jongho száját- mindent megmagyarázok csak ne ordibálj.

Wooyoung kétségbeesetten nézett Jonghora , mire az említett látta Woo szemében a félelmet , jobbnak látta , ha lenyugszik.

-Jongho , ha tartod a szád akkor lefekszem veled- Ennyit a kemény próbálkozásról...

Jongho szeme egyből felcsillant és hevesen bólogatni kezdett. Belement , habár így sem akart semmit sem mondani Sannak , de hamár kap is érte valamit , akkor már miért ne. Yeosang csak nevetve rázza a fejét.

-menjünk a szobámba . Wooyoung te meg ne aggódj , minden rendben lesz—Yeosang biztatóan nézett barátjára és Jonghot kitessékelte a szobából, hogy átmenjenek a sajátjukba , hogy a fiú megkapja amit akar .

Wooyoung szívverése  nem akart normalizálódni , ezért a földre zuhant , mellkasára szorítva tenyerét ,gondolkozott. Remélte , hogy San nem tudja meg, de ha nem is , akkor a bűntudata örökké üldözni fogja.

Szegény San pedig annyira elfáradt , hogy a kanapén elszundizott , szóval a hangzavart megsem hallotta.

Seonghwa egyedül volt a szobájában , így nem tudott semmit sem csinálni csak aludni. Minnél hamarabb akart lefeküdni , hogy mire felkel itt legyen a reggel és újra láthassa a törpe szerelmét.
Seonghwának tényleg hiányzott a testi kapcsolat , de nem azért mert csak a vágyát szerette volna csillapítani , egyszerűen csak megőrült attól, ha megérinthette a másik testét , Hongjoongnak annyira érzékeny és őszinte teste van , amiért a másik odáig meg vissza van, így nehezen tudja visszafogni magát.

Nem kell rá haragudni , csupán betegesen szerelmes és ez alól a többi tag sem kivétel.

Magán élet (Ateez ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora