5

294 19 2
                                    

- megtennél nekem egy kis szívességet?

-nem , és nem fogsz semmivel sem megvesztegetni.

-mondták már , hogy mennyire gonosz vagy te.?

-nem , én mindig gonosz vagyok.

-ez volt ám az értelmes beszélgetés.

-mondtam hozzám hiába jöttél Hyung - Mondta Jongho a banda legidősebb tagjának.

-és , ha azt mondom , hogy Yeosangal kapcsolatos? -erre felcsillantak a szemei. Méghogy semmivel sem lehet megvesztegetni. Hisz mindenkinek vannak gyenge pontjai , ezt csak mégjobban azt mutatja mi is csak emberek vagyunk , félelmekkel, hibákkal .

-attól függ miről lenne szó, DE ! Ettől még nem biztos.

-megmondanád neki, hogy hiába ragaszt ki cetliket mindenhová, nem fog kapni a szülinapjára egy kiskutyát. - Seonghwa gond terhelten maszírozta homlokát. Szeretne megadni mindent a tagoknak, de ez nem tőle függ , és azért vannak határok. No meg van benne egy kis önzőség is , mert minden bizonnyal a kutya szar takarítás is rá maradna , ami még egy okot ad , hogy állat nem léphet a lakásba.

-na nem , nem fogom összetörni én a szívét. Nem baszol ki velem.

-ne már, rád hallgat....

-mi , mi , mi . Honnan veszed ezt? Még együtt sem vagyunk , ha meg rászólok , ezek után biztos nem is.-forgat szemet a legfiatalabb.

-Csak annyit kell mondanod, kérjen mást a szülinapjára,..valami teljesíthetőt- most Seonghwa játszik szemeivel .

-nem éri ez meg nekem- néz laposan Jongho , az ígyis kicsi szemeivel.

Az idősebb felsóhajt- haa, cserébe kérhetsz te is valamit, de az se haladja túl a határokat. - egyből felcsillantak a maknea szemei.

-hát az úgy már mindjárt más . Akkor nem kérek semmit csupán egy napot , amikor kettesben lehetek Yeosanggal a házban , ti pedig elmentek valamerre- vigyorog már-már pofátlanúl idősebb tagjára.
Seonghwa rábólint , csak siessen már , mert holnap után már ünneplik Yeo szülinapját, szóval ideje lenne síetni , hogy az ajándékot amit a hülye kutyán kívül akar , megvegyék a többi taggal és ne legyen az , hogy síetniük kell vásárolni , Yeosangie pedig szomorú lesz , ha utolsó pillanatra hagyják a fontos eseményt .
És így is szomorú lesz , mert nem azt kapja , amit akar.

-Yeosangie , drágaságom - Jongho szépen már meg is indul kedvese szobájába , aki Wooyounggal játszik mindig, minden szabadidejében . -Woo kimennél egy olyan 10 percre ?

Young csak szemöldökráncolva nézi a furcsán jókedvű fiatalabbra , de még Yeosang is , mégis tetszik neki, hogy most nincs zavarban előtte, mindjárt gondolta , szét is nyitja neki a lábát , el ne szalassza a magabiztos Jonghot .
De vissza kell fognia magát, ne mutassa ki , hogy már réges rég megszerezte Jongho a szívét , hadd teperjen csak .

-hát jó, ha bármi van sikíts-Wooyoung ránéz legjobb barátjára míg az egy like jelet mutat kezével.

-mit akarsz ? -Yeo hangsúlya nem volt udvarias , egy kicsit túltolta a bunkózást , fogadhatta volna kedvesebben is a fiatalabbat.
Egy kicsit meglepődött , de arra fogta rossz napja van biztos . Hát még milyen rossz lesz , ha megtudja nem azt kap amit akar.
De Jongho eljött idáig, szemben áll Yeosangal és beszélni fog vele . Nem lehet annyira félős , hisz mindig is beszéltek , együtt hülyéskedtek , csak most annyival más, hogy már erős érzelmek kötik őket egymáshoz, csak még nem tudják kezelni.

Mély levegő..

-szóval ..., nem kaphatsz kutyát , de megkaphatsz engem - gyorsan elhadarta és már meg is indult a prédája felé, hogy válaszolni se legyen ideje. Szíve a torkában dobogott , de hála teste nem bénult le az izgatottságtól .
Yeo ténylegesen fel sem fogta mi történik itt , már Jongho elkapta karját és az ágyra húzta .
Annyival reagálta le, hogy szemei tágra nyíltak.

Jongho már az ájulás szélén állt , mégis kezei közé fogta a másik arcát és megcsókolta .
Beleszusszantott a csókba és bátrabb üzemmódba kapcsolt, főleg miután Yeo is visszacsókolt .

Yeosang is kezdetleges zavarát jól maga mögött hagyta és elkezte a fiatalabb oldalát simogatni , majd a pólóját fel is húzta .
A másik felfogta , felegyenesedett a póló pedig el lett hajítva , de a másiké is sorra került .
Miután a hófehér bőr Jonho szeme elé került , be akarta színezni , megjelölni az eddig érintetlen területet , ami mostmár az övé. Mint mikor lehullott az első hó, és ami elsőnek tökre tegye fehér simaságát a te lábad legyen ne másé.

Egy utolsó szájra puszi után elkezdett lentebb haladni . A nyakát megszimatolta , finom Yeosang illata volt. Yeo pedig haját tépte.
Méglejebb a mellkasát nyálas csókokkal hintette , bimbijét sem hagyta ki , körülötte szívás foltokat hagyott , megharapdálta a kavicsokat .
Alhasánál is egy erősebb szívás miatt Yeosang teste megremegett , annyira élvezte ezeket az apróságokat , de mégis hatalmas öröm volt benne.

-Jo-jongho , tedd be . -erre az említett felkapta a fejét és teljesen paradícsom vörösbe váltott át . Mondani akart valamit , de csak tátogott. Yeo csak szemöldök ráncolva nézte , és gondolta , hát ennek meg mi baja?

-mi van ? Mostmár ne hagyj fél munkát .

-én , én ...

-jaj, te . Felizgatsz aztán meg hírtelen visszajön a szende szűz éned? Nem csinálhatod ezt velem , ha én kellek neked , akkor bizony férfinak kell lenned , nem kisfiúnak . Nekem olyan valaki kell , aki jól megbasz , és nem hagyna itt felizgatott állapotban.

A fiatalabb lehajtotta fejét , kezeit ökölbe szorította. -sajnálom , i-igazad van , de félek , hogy összetörlek vagy , hogy csalódsz bennem és úgy sem fogok kelleni. Én is szégyenlem , hogy ennyire félős vagyok, próbálkozom a kedvedre tenni, de nem megy . Bocsáss meg. - néz fel boci szemeivel . Yeo felkuncog .

-nem baj , szeretem a félős , aranyos Jonhot is és az állatot is szeretném . Attól ne félj , hogy összetört , mert hát azért eléggé jó erőben vagyok , szóval ez lehetetlen. Attól se félj, hogy nem tudsz kielégíteni, mert az érintésed is elég és elnéző is lennék , mert még szűz vagy .
Ha meg elsőre nem megy , ne állj meg , majd én irányítok , mint most.-  kezeit Jonho nyaka köré fűzte és lehúzta az ágyra . Fordított a helyzeten és most a kis gyámoltalan került alulra . Yeosang ráült nemesebbik részére és fenekével elkezdett dörgölözni hozzá. Lehajolt a másik füléhez és belesuttogta - élvezni fogom, hogy én lehetek az első , aki elveszi az ártatlanságod- fogott nyaka köré ujjacskáival .

-neked adom mindenem, mert szeretlek . - Jongho szemei csillogtak , őszinte és tiszta volt.
Yeosang meglepődött felemelkedett és egymás szemébe bámultak . Elmosolyodott.

-ez úgy lenne fair , ha én is oda adnék mindent -vigyorog szemtelenül, de csak a móka kedvéért- de nincs mit oda adnom , mivel már a tiéd vagyok mindenestől.

-k-komoly...an? - édes kis maknea . Ettől mégjobban ellágyul a nehezen megkapható fiú is .

-komolyan . Én is szeretlek .

-aaa-akkor , nem baj , ha nem kapsz kutyát , elég vagyok én is? -Yeosang kicsit elgondolkodott, majd sóhajtott.

-jó , nem baj. De akkor te leszel a kis kutyám, kapsz egy nyakörvet .- mosolyog.

-jó , benne vagyok.

-mi? -lepődik meg . Oh , hát nem gondolta komolyan . A mocskos gondolatok egyből ellepték az agyát és még el is pirult. -màrmint jóó .

Magán élet (Ateez ff.)Where stories live. Discover now