- ma mindenki külön alszik és nem akarok hisztit hallani -Hoongjoong elordította magát, mikor végre hazaértek a hosszú és kemény próbákkal teli nap után , ma az egész koreográfiát eltáncolták , mert holnap fellépnek és nem hiányzik , hogy valamelyik tag fáradtan keljen és búvalbaszott feje legyen egész nap.
-nem kell mondanod - Wooyoung leintette , szinte már vonszolta ólom súlyú lábait, annyira fáradt volt. Melette San szintén , pedig benne annyi energia van , hogy le kéne lőni, ahhoz hogy nyugton maradjon. Most Ő is fáradt volt.
Mindenki úgy ment aludni, ahogy eredetileg is voltak feloszva a szobatársak , egyik pár sem aludt egy szobában . Mindenkinek jót tett egy kiadós alvás, hogy holnapra 110% százalékosan teljesítsenek és boldogon energikusan nézzenek ki.
De , de mégis az egyik tag , nehezen vette a levegőt, forgolódott egyszemélyes ágyában , nem jött szemére az álom.
Annyira akarta a másikat , hogy fogait összeszorítva próbált nem gondolni rá és ahhoz , hogy elaludjon már kezdte számolni a birkákat. De ez sem segített. Szemei kipattantak hevesen lélegezve tornázta fel magát, kitakarózott ,majd letette hosszú lábait a padlóra , ami halk hangot adott ki magából, a ránehezedő súly miatt. Nem akarta felkelteni a másikat még véletlenül se , mert San egy árulkodós majom szerinte, szóval nem akart egy felesleges kört Hoongjoong papolásával , hogy ő a Leader , az van amit mond ,: nem vagy Wooyoung , hogy ne hallgass rám . Gondolta , és valószínüleg Hongi ezt mondta volna , de csak ha lebukik.
Mingi szobatársa Jongho , az meg úgy alszik mindig , mint egy élő hulla. Ha egyszer lefekszik , az reggelig fel sem kel, mégha valaki haldoklik sem.Yunho a célját megközelítve , meggondolta magát, már a kilincsen volt a keze , és csak az ajtó választotta el Mingitől, hogy védelmező karjaiba bujjon. Nem szabadna , gondolta mivel , ha ott alszik el , arra Hong mindenképp rájön , bár azon is elgondolkozott, hogy Hongjoong nem szól érte, ha meglátja őket, mert cukinak fogja találni és egy feladó sóhajjal kivételesen annyiban hagyja.
Yunho nem tudta mi lenne, ha..sok féle képpen végzőthet, ha szabályt szeg, de a vágy erősebb volt. Vállat vonva bement végre a szobába.Sötet volt , de mivel sokat aludt már Mingkivel , csukott szemmel is tudta volna , merre kell menni, de az éjszaka miatt be se kelett csuknia .
Büszke is volt magára, hogy semminek sem ütközött neki. A takarót sikeresen megtalálta és alatta Mingit is .
Felemelte a melegítő textilt és alá bujt. Yunho a másik fiú karjára simított..., hogy mennyire hiányzott neki, pedig csak pár órát voltak külön.
De legalább mostmár mindkét fiú ellazultan és ajak görbülettel aludhatott tovább. Mingi végig aludt, szemöldökráncolva , nem volt nyugodt , de lelke megkönyebbült miután végre szerelme ott volt vele , tudta Yunho van melette és senki más , érezte . Bárki kérdezni , hogyan , egyszerű lenne a válasz , majd meg tudod , ha szerelmes leszel.Miért is lenne oly' könnyű az élet , hogy csak egymáshoz bújva alusznak reggelig. A békébe bele kell kötnie Minginek a mocskos gondolatai , sajnos Yunho meg érzékeny minden apróságra, szóval nem hagyhatja figyelmen kívül , hogy Mingi keze a fenekén van és egyre jobban nyomja magához , hogy összeérjen tagjuk. Kétszeres izgalmat nyújthat Yuyunak . Puha fenekét markolássza , saját csípőjét pedig mozgatja , hogy többet érintkezzenek. Yunho gondolta ,mégis csak hallgatni kelett volna a Leaderre , de remélte is , hogy ha már ilyen szituálcióba került, hogy Mingi álmában is Yunho szerepel és nem más miatt nyögdécsel.
Yunho nem szerette az erőszakos felindulást, márpedig Mingitől mindig ezt kapta , legalább is a kevés alkalomkor, mikor szeretkeztek vagyis Yunho szeretkezni akart. Mings egy ártatlannak tűnő édes fiú, de amikor ideges , feszült , nem tudja mással levezetni csak szexel, de az is ,hogy Yuyu többször is elutasítja jobban feszülté teszi ,szexuálisan is.
Nehéz súly rakódik Mingire is ezáltal, hogy a munkában jól kell teljesíteni és kapcsolatában is, de a folyamatos visszautasítások miatt nehezen tud tartózkodni ,erőszak nélkül fellépni. Márpedig a színpadom minden fájdalmat, félelmet, szorongást el kell rejtenie , hamis mosoly mögé kell bújni.
Pedig Mingi a világnál is jobban szereti Yunhot, hisz ő a lelkitársa , az élete értelme.-Min..-gi alszol?- Yunho édes hangjával szólal meg , kezeit Mingi mellkasán tartva , hogy távol tartsa , de mind tudjuk , hogy ez nem lehetséges.
-hmmm- hümmög a matató fiú . Elmosolyodik, ezzel pedig le is bukik.
-ajj te , tudtam. Engedj el - Yunho hallkan próbálja belevinni összes mérgét mondatába, és egy enyhe csapást mér Mingi mellkasára mindkét kezével.
Ha már lebukott úgy van vele minek leplezze. Mingi kinyitja szemeit, amik csillognak még a sötétben is, majd Yuyu füléhez hajol- te jöttél ide, vállald is a felelősséget- azzal Yunhot kirázza a hideg. Mings csak kuncog a másik édes reakcióján. Szereti , hogy ennyire hat rá már csak ez is. Bár ki ne borzongana meg jól esően , ha Mingi csupán a közelébe lenne, nemhogy még meg is érintse, hát akkor purcanna ki az egész világ. Még jó , hogy szíve csak is Yunhoé és így van ez ellenkezőleg is.
-de tudod , hogy nem szabad, holnap korán kell kelnünk és én amúgy is csak alud...-na vajon miért nem tudta befejezni?
Mert Minki Yunho cseresznye ízű ajkait elhalgatatta a sajátjával.Yunho próbálta eltolni , de ahogy ez a hosszú csók lebénította , lassan szemeit is lehunyta és kezei is elgyengültek. Mindketten egymás hajában táncoltatták ujjaikat, selymes tincseket néha megtépve.
Majd levegő hiány miatt el kelett válni , amit Yun ki is használt és gyorsan a másik szájára tette kezét , nehogy újra egymásra cuppanjanak, mert akkor nincs menekvés. Végre Yunho szóhoz jutott. - légy gyengéd és most nem azt akarom , hogy szeretkezzünk, csak védj meg a karjaidban tartva . Mingi szeretlek, de fáj, hogy rajtam vezeted le a feszültséget. Nem haragszom meg soha, elviselem, de mégsem szeretem , ha az bánt akit nagyon szeretek- Yunho a legédesebben és legőszíntébb szavakat ejtette ki ajkain. Ahogy próbál nem csúnyán fogalmazni, mert még szóval sem akarja megbántani a másikat.
-Szeretlek, tudom bolond vagyok, nehéz el hinned- itt felkuncog- de próbálkozni fogok, hogy ne tegyelek tönkre. Yunho kérlek , ha bármi rosszat teszek veled, kérlek pofozz fel. -Mingi halál komoly szemeivel mondja. Úgy gondolja , talán egy pofon kijózanítja, és meglátja azt aki a legfontosabb előtte Yunhot, és a stress meg a megfelelési kényszer szerte foszlik , mert Yuyu az egyetlen akinek meg kell felelnie és , egyértelmű , hogy számára ő a tökéletes és nem dobja el mégha erőszakos is .
Mostmár rájött , hogy nem a rosszat , hanem a jót kell zéznie, vagyis Yunhot , najó és a csapat társait.-semmi akadája- nevet a legmagasabbik fiú, majd sóhajt egyet - haa, de szeretlek-érinti meg a másik hibátlan, selymes arcát.
-én is nagyon- nem sokat várva Mingi is szerelmet vall- akkor smacizva alszunk el?
Mert lehet elfelejtettem-mosoly fogacskáit mutatva.-jaj te , igen - Yunho megragadja arcát és maga cuppan rá.
Nos itt a válasz.
YOU ARE READING
Magán élet (Ateez ff.)
FanfictionAz atezz tagjai. Ahogyan elképzelem az életüket😏😏 ahogyan szeretném , hogy éljenek😳😳😳😳😋😋😋 Nem összefüggő történetek ! Semmi köze a való élethez , ha mégis valami stimmel az nem az én hibám!!🥴🥴🥴 ✨✨✨ Shippek: Seongjoong ✨ Woosan✨ Yungi✨...