3

343 18 0
                                    

Wooyoungi nem tudott San nélkül aludni , nem volt melette a másik , hogy melegítse a hátát és védelmezze a gonosztól.
Forgolódott , szemei olyannyira nyitva voltak, mint a baglyoknak esténként.

Kivételesen most nem Yeosangra gondolt és a kis bakijukra , -ami ezentűl hármójuk kis titka lesz Jonghoval együtt-, hanem Sanra gondolt , mert nem volt melette és érezte az egyedüllét felemészti őt. Ez a másik ok , hogy miért nem tud a lepcses szájura haragudni. A többi ok maradjon titok.

Örízzünk még párat...

Wooyoung inkább úgy döntött, hogy leköltözik a kanapéra Sannie mellé és akkor is ott alszik , ha egyszer le is esik. Arra meg nem is gondolt , hogy felkeltse a másikat és együtt ágyba bújjanak. Inkább a nyomorgás a szűk kanapén.

Lassan lépkedett, nehogy a padló hangos recsegése esetleg felkeltse a többieket.
Mikor meglátta a magasabbat felsóhajtott, megnyugodott.
San egy díszpárnát szorongatva aludt, kapott valamelyik tagtol takarót is , ezért biztonságban volt, az esetleges megfázástól.

Woo most magára haragudott, mert még arra sem gondolt, hogy párjának egy paplant hozzon, hogy ne fázzon.
Megint felsóhajtott, már mindegy volt.

Óvatosan kivette a másik kezéből a párnát és helyette magát csúsztatta oda. San mintha megérezte volna a másik közelségét, arrébb kúszott, -már amennyire tudott -hogy több helyet adjon Wooyoungnak.
Erre csak elmosolyodott és karját átlendítette az izmosabb fiú derekán és lábával is átölelte. San is ugyanezt tette , csak kezével , mert lábait lefogták.  Young-ah belebujt Sannie nyakhajlatába és egy puszit is adott neki, majd mostmár nyugodtan aludhatott.
Mintha a tudata tudná, hogy csak San mellett aludhat.

A reggeli balhét megsem hallották, oly békésen aludtak , hogy bűn lett volna felkelteni őket, így lemaradtak a drámáról amit a Seongjong páros művelt. Pedig nem volt alacsonyan a hangerejük, sőt a maradék 4 tag még hallgatózott is az ajtó előtt. Kiváncsiak voltak , min veszekednek , hisz ritkán volt mikor Seonghwa felemelte a hangját , de akkor sem mondatokban kiabált.

Yunho fülig pirulva hallgatta az egész veszekedést, mert elhangzott olyan ami , az ártatlan szívének kicsit sok volt.
Ő is szomorú volt, füle az ajtóra tapadva, de tekintete végig Mingit nézte , a másik csak Jonghoval viccelődtek , Yeosang meg csak ott volt , csak nem akart kimaradni , pedig nem érdekelte mi történik, de sosem szerette , ha kihagyják valamiből.

Ha már Yeosang, térjünk vissza a tegnap estére.
Miután a két mamlasz elhagyta a szobát Jongho ezzerrel verdeső szívvel ment Yeo után , aki magabiztosabban lépkedett nem úgy mint, a legfiatalabb, akinek úgy remegtek a lábai , mint a ma született őzikének.

Nem tudta mit tegyen, pedig az elején annyira izgatott volt , most meg homlokáról folyik az izzadság és csak egy helyben áll a szoba közepén.
Yeo sóhajta, mintha unatkozna , viszont belül vigyorogva megragadta a másik kezét és az ágyra hajította , majd az ölébe ült.
Jongho az ágyon elfeküdt , a huncutabb pedig kezeivel megtámazkodott a legfiatalabb térdén és fenekét kezte el mozgatni az félős kisfiú ágyékán. Jogho paradícsom vörös arcát eltakarta, már szédült is annyira melege volt.

Yeosang ezt észrevette.
-leálljak?- kérdezte és minden tettét abbahagyta , saját kezét a másikéra tette és próbálta lefeszíteni arcáról, majd tudta , hogy nem fog menni , ezért hagyta. Az alma fiúval nem tud erősködni.

-n-nem csak egy kicsit fel kell készülnöm- Jongho elvékonyodott hangon nyögte ki ezt a mondatot és mély levegőt vett. Sangie csak szemet forgatva leszállt és az ágyra ült a haldokló mellé.

-szerintem meg hagyjuk , mert a végén én duglak meg és nem fordítva, de abban semmi móka-tetetett szomorsággal elkezdett köröket rajzolgatni Jongho combjára.

Yeo nagyon ravasz pedig, annyira élvezte minden percét, hogy ennyire hatni tud a másikra, hogy mégis ő irányít, de nem lenne top az biztos.
Tetszett , hogy Wooyoungra is mai napig hatással van és örült, hogy felpezsdíthette a régi emlékeket, vagy amikor rajta kapták őket, furcsa érzés kerítette hatalmába, annyira jól érezte magát ezekben a pillanatokban. Lehet benne van a vágy , hogy írányíthat másokat, kötelen rángathat bárkit, ő a középpont és minden szem rászegeződik. Utálják és szeretik egyaránt, mégis boldogan vívja ki ezeket az érzéseket másokból.
Valami megmagyarázhatatlan történik.

Esze ágában sincs szétválasztani Woosant , csak szórakozni akart , és amíg tud fog is. Reméljük San nem jön rá.

-sajnálom-Jongho felkel az ágyról és lehajtott fejjel ül tovább, majd kezét rácsúsztatja a másikéra.
Yeosang nevetve veszi el kezét.

-miért kérsz bocsánatot?-Jongho döbbenetében felnéz a hófehér arcú, de vörös ajkakkal mosolygó fiúra.

-nem tudom-megrántja vállát. Yeosang nevetése miatt pulzusa normalizálódott és visszatért a magabiztos régi Jongho. Kínosan érezte magát, mert máshogy közeledtek egymáshoz, vagyis csak Yeosang próbálkozott, ő pedig lefagyott. Új volt neki , és nem tudta kezelni. Most , hogy már csak egymás melett vannak és beszélgetnek , már nem volt feszült vagy kipirult. Félő , ha úgy maradt volna , hívhatták volna a mentőket, hogy hőgutát kapott az este közepén , holott Yeosang a túl fényes.

-elmeséled , hogy lettetek barátok vagy mik , mi volt köztetek Wooyoungal, mert több, mint barátság az biztos?-kérdezi végül a kiváncsi , tudni akarja minden áron, miben jobb Wooyoung és akkor később próbál máshogy cselekedni, mert biztos , hogy Yeosangot ágyba viszi egyszer vagy többször, nem is, inkább az tetszene neki a legjobban, ha egy párkapcsolatba rángathatná a szabadon élő fiút és magához láncólná, mocskosan szerelmessé tenné.

-miért ne-Yeo lábait török űlésbe helyezi az ágyon, kezeit meg maga mögé teszi és mesélésbe kezd.-a suliban nem nagyon voltak barátaim , mert ugye év eleje van új iskola meg minden, senki sem ismeri a másikat és csak úgy ismerkedhetsz, ha odamész valakihez, nekem meg nem volt az erősségem , hogy másokhoz szóljak. Mindegy is , ez lényegtelen, de amikor egyedül akartam lenni vagyis nem majmokkal együtt az osztályban  , felmentem a tetőre friss levegőt szívni, de amikor kinyitottam az ajtót , pont akkor jött egy erősebb szellő és Wooyoung is fent volt, és hát annyira drámai , annyira elbűvölő volt , ahogy ott áll es nézi az eget, a haját hátrafújja a szél és a sima arcát telibe látatja, olyan magával ragadó volt, hogy képes voltam először az életben más felé is nyitni.

-szóval szerelem első látásra?-Jongho kérdezi összehúzott szemekkel.

-dehogy-legyint Yeo-hadd meséljek. Tehàt megkérdeztem , hogy nem akar a baràtom lenni, de ezt úgy , hogy én még mindig az ajtóban állva kiabáltam neki. Felèm fordult először döbbenten , majd elmosolyodva nèzett rám. Majd együtt lógtunk ,valahogy egymásba gabalyodtunk , neki megtetszettem , azért mert ugyanolyan furcsa vagyok, mint ő , ezt mondta, aztán rávettem erre meg arra, de végül tudta, hogy nem fogom viszont szeretni , ezért nem feküdtünk le , mert ő szerette volna olyannak adni magát, akit teljes szívéből szeret és a másik is ugyanúgy vagy jobban szereti. Így legjobb barik maradtunk , majd jött az Idol lét és sokat kelett gyakorolnunk meg egyéb, de ez tudod mivel jár, ezután meg időnk se lett volna kiverni egymásnak.

-értem- végül csak ennyit tudott kinyögni a legfiatalabb.

-elmodhatok még egy titkot?-kérdezi kacsintva az idősebb.

-persze, húzom a strigulákat a titkoknak.-mosolygott az alma fiú.

-én is viszont szerettem Wooyoungot, de ha esetleg összejövünk és szakítunk nem lesz többet a barátom és még túl fiatalok voltunk ,nem akartam barát nélkül átvészelni az iskolát, nem akartam nélküle élni , ezért biztosra mentem , hogy örökre együtt maradhassunk , örök barátok lettünk, így nem kell elválnunk egymástól. Most pedig örülök, hogy együtt van Sannal , de tényleg.-mosolyodik el az emlékekre.

-még mindig szereted?

-nem, már nem szabad szeretnem.

Jongho szemei bekönnyesedtek és a másik keze után kapott-akkor elérem , hogy belém szeress - csupán ennyit mondott, majd a másik ajkai után kapott. Belül, majd meg halt, de ha nem tette volna meg lehet bánta volna.
Végül egymást csókolva zárták az éjszakát.

Magán élet (Ateez ff.)Where stories live. Discover now