Okuyucularim şimdi bn burda yeniyim yani yazarlikta biliyorum sıkıldığıniz yerler olucak belki okumayacaksiniz ama benim için 1 okuyucu bile yeter 1 kişi bile yb diye tuttursa mutlu olurum.Bi de kapaktaki Yusuf Çim kendisinin faniyim ve ondan yakisiklisini bulamadigimdan onu koydum bnde ve kapak icin kankim mynameiselif çok teşekkür ederim öpüldün. Neyse uzatmiyim iyi okumalar...
Kerem'in ağzından
Sabah Efe' nin ağlamasıyla uyandım hemen yanına gidip susturmaya çalıştım ne kadar oluyorsa işte... Ah be sevdiğim beni , oğlunu niye bırakıp gittin ki şimdi sen bakardın oğlumuza bende seni izlerdim, o güzelliğini izlerdim... Son bakıcı da gidince artık yeni birini bulma zamanı geldiğini anladım, ben nasıl bakardım ki Efe' ye. Baksam bile bir yere kadar anlamıyorum bu işlerden ona iyi bakıp büyütecek bir bakıcı bulmaliyim en kısa zamanda. Şirketteki asistanimi arayip gazeteye ilanı vermesini söyledim. Ayrıca da bir kaç ajansla konuşmasınında gerektiğini hatirlattim. Artık bekliyecektik iyi bir bakıcıyı...
Sevda' nın ağzından
-Bak kızım beni sinir etme lan sen kimsin de benim eşyalarimi her yere dagitiyosun durup dururken manyak misin yaa.
-Sende benim sevgilimi kesmeseydin Sevdacik sana bunun bedelini odetirim demistim daha bu başlangıç.
Allah'ım neydi günahım kırk yılın başında bir çocuk kesmisiz o da yani kesme olsa 2 gözlerimizle suzelim dedik nerden bilecektim ben onun sevgilisi olduğunu yani kestigimde kasları çocuk değil ki bence kaslari ayri bir canlı olmalı ne biliyim bir nüfusuna gecirsin yani o derece benim suçum yok onun suçu var o kadar kas yapmasaymis bizimde böyle gözümüz kayar.
Ben böyle kendi kendime düşünürken kızla saç başa girismisiz benim tırnaklar onun yüzünde iz bırakmış bu arada bir de tekme yedim tabi ahhhh o ne lan bu kız benim mememden ne istio ya işte şimdi sinirlendim artik nasıl sinirliysem kızın saçını bileklik yaptim elime dolamaktan. Kız bagiriyo birak diye ama yok nafile bırakmam bırakmam işte banane hı. Evet şimdi ayvayi yedik biricik yurt müdüremiz de gelio haydi hayırlısı acaba ne dicek ben gelişinden bir ceza sezdim ama neyse.
-Kızlarrr ne bu haliniz neyin kavgasini yapiyosunuz Sevda bırak sende arkadaşının saçını aa yeter bıktım ben sizin kavganizdan.
Bak bak ben sanki her gün kavga ediyorum hem niye birakicam banane o da bulasmasaydi kendi kasindi 20 yaşına gelmişim ilk defa bu kadar kavgada ileri gittim çaktirmayin. O ses ne lan ha bizim bileklikten gelio cirtlak Begüm' den...
- Ayy hocam bu canavarı alin sacimdan ahhh biraksana yaa
Biraksam mi birakiyim ya sonuçta benimde sevgilimin kaslarini biri kesse bende kizarim deliririm bakalım o günleri göremedik daha da.Artik bir gün sevgilim oldugunda neyse al bıraktık.
- Sevda, Begüm derhal odama çabuk
Uff off afff üfff yani tamam geliyoruz tamam ama şimdi ne ceza verecek acaba ben hayatimda ilk defa ceza alicam kesinlikle bugünün tarihini not etmeliyim kesinlikle...
......................................
Her türlü cezayı beklerdimde bunu beklemezdim ya işlerin bu kadar ileri gidecegini hiç dusunemedim kız ne yapti etti hocanin agzindan girdi burnundan çıktı beni attirdi ne yapicam ben şimdi anama babama anlatamam çok üzülürler ama ben ne yapicam şimdi hadi tamam bir ev tutarım şu an elimde olan parayla tutarimda sadece tutarım gerisi yok, iş bulmam lazım hemen ah ah yaktin beni kas yığını...
Arkadaşlar diğer bölümü yazarsam inşallah Sevda ' nın ev ve iş bulma serüveninden devam edicez YORUM ve VOTE lerinizi bekliyorum olumlu olumsuz her yoruma açığım ama EMEĞE SAYGI VOTEEEEE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Nassıl Bir Aşk
ChickLitO bir baba... Hayatının aşkını, kadınını kaybeden bir adam. Kadinindan kalan parçaya, çok sevdiği oğluna sıkı sıkı bağlanıp hayata devam etmeye çalışır. Nerden bilebilirdiki hiç bilmediği şeyleri bilecegini, duygularını kontrol edemeyeceğini... ( yo...