Sevda ' nın ağzından
Dün çok garipti gerçekten. Öyle ki ne zaman sabah oldu anlamadım. Doğrusu Kerem Beyin hali içimi burktu. Cidden acı çekiyor ve zorlukla baş ediyordu bu acılarla. Ya da baş etmeye çalışıyor diyelim. Bana o iki soruyu sorduktan sonra kalkıp odasına gitmişti. Ölüm günü mü? Doğum günü mü? Ne demeye çalıştı pek anlamadım doğrusu. Tek bildiğim şey sadece Kerem Beyin karısını çok sevdiği bundan dolayı da tahmin ettiğim şey karısının gittiği. Ama nasıl ? ve neden ? bilemiyorum doğrusu...
..........
Acilen Kerem Beyin beni çağırdığıni öğrendiğim an Efe' yi Ayşe ablaya bıraktığım gibi Kerem Beyin odasına koştum. Ne dicek yine yaa. Yine çalışmadığım yerden sormasa bari soruları. Ben böyle kendi kendime düşünürken odanın önüne geldim.Ellerimin titremesinden kapının kulpunu zorlukla açtım diyebilirim. Tabi Kerem Beyin gir sesini duymadan kapı kulpunu zorlamadim. İlla o ses duyulmalı yani nesse... Içeri korkarak ve kendime acıyarak girdim. Ne hâle düştüm benn şu halime bak Kerem Bey böö dese bayilicak gibiyim. Tabi demedi ama bana ciddi bir konuşmayı başlatacak kelimeleri söyledi.
''Otur Sevda. Seninle çok önemli bişi konuşacağım "
Hemen oturdum ilk gözüme çarpan yere. Tırsmadım değil hani. Yani ne biliyim ben böyle ciddi ortamlarda bayılacak gibi oluyorum. Aşırı korkuyorum. Sonuçta ben her olaya iyi tarafından bakan, her işi dalgaya vuran biriyim. Her neyse ben Kerem Beyin ne diyeceğini bilemedigimden oluşan kararsızlık , korku ve heyecan duygusuyla yerimde kıpırdandım.
'' Evet Sevda seni buraya neden bu kadar acele çağırdığımı merak ediyorsun anlaşılan. Üzgünüm ama sana iyi haberler vermeyeceğim . Ayrıca da uzun konuşmayacağım. Kısa ve net. Kovuldun. ''
Bir saniye ben şoka giriyorum sanırım. Ovv. Bu cidden kısa oldu. Ayrıca fazlası ile şaşkınım şu an. Yavaş yavaş sinirleniyorum da. Lann sen beni kovacan ve ben itiraz etmeden durucam öyle mi bi de ozon konosmoyocogom diyo seni pislik. Tamam sakinim.
" Hadi kovuldun diyorum duymuyor musun sen ? "
" Duydum duydum ama bana , beni neden kovduğunuzu söyleyin öyle gidiyim. En azından suçumu bileyim öyle değil mi?"
Sevgili (!) patronuma ne kadar sakince cevap versemde iç alemim için aynı durum söz konusu değil. Ben ne yaptim ki ona. Sadece bir doğum günü partisi düzenledim. Üstüne oğlunu mutlu ettim. Ne yaptım ki kovulacak kadar? Bana göre koca bir hiç ancak patronuma göre kötü bir şey yapmışım. Ben kendimce düşünürken patron bozuntusu da derin düşüncelerle etrafa bakınıyordu. Tam o sırada Efe' nin ağlama sesleri her yere yayıldı. Kerem Bey'in aniden yerinden kalkmasıyla bende kalktım. Tabi ben kalkana kadar Kerem Bey odadan çıktı. Bende peşinden fırladım. Gördüğüm manzara beni şoka uğrattı. Efe Kerem Bey'in kucağında kıpkırmızı olmuş ağlıyordu. Ne oldu bu çocuğa şimdi? Kerem Bey hemen arabaya atladı ve hastaneye gitti ancak ben öylece kaldım. Nereye gitmeliyim,ne yapmalıyım, Efe'ye ne oldu? Bütün sorular adeta beynimi yerinden çıkartacak kadar baskı uyguluyordu. Ayşe ablanın omzuma dokunması bile beni kendime getiremedi. Dolu dolu olan gözlerimle Ayşe ablaya döndüm. O da bana ağlamaklı bakıyordu. Aslında yapmam gereken belliydi. Sonuçta kovulmuştum değil mi?
.............
Bavulumuda alıp son kez etrafıma baktım. Oysa bu bebek bakıcılığı işini sevmiştim. Şimdi ne yapacağım ben? Ayşe ablaya da sarılıp evden çıktım. Kafamı dağıtması ve aileme ne diyeceğimi kararlaştırması için bir kafeye girdim ve sıcak çikolata sipariş ettim. Beni kendime getirirdi. Yani sanırım. Şu son bi ay da neler yaşadım öyle ya. Ne güzel yurttan okula, okuldan yurda geçinip gidiyordum. Ah o kas yığını yok mu suç onda. İyi çocuktu sanki ama Begüm'e nassıl katlanıyor anlamıyorum. Ne demişler gönül bu otada.. Nesse işte. Sonunda sıcak çikolatam da geldiğine göre sakinleşebilirim. Tam ağzıma götürüyordum ki o büyülü anı bozdular. Kafamı kaldırdığımda gördüğüm kişi ağzımı bir karış açtırdı. Üstelik çikolatamı elime döküyordum. Uff. İyi insan lafın üstüne gelir değilde, iti an çomağı hazırlalık bi insan. Kas yığını... Dünya ne kadarda küçük değil mi?
- "Sen o kızsın değil mi?Naber? "
-"Sana oturmanı söyleyen kim?"
-"Merak etme fazla durmayacağım. Sadeceee... Begümle kavga etmişsiniz ve yurttan atılmışsın."
-"Evet öyle oldu da niye kötü kötü gülüyosun ki yani o yüz ifadesi ne öyle? "
-"Daha önce hiç kızlar benim için kavga etmedi de."
-"Hiiiç boşuna sevinme senin meraklın değilim sadece sevgilin yanlış anladı beni o kadar."
-"Begüm artık sevgilim değil merak etme."
-"Aaaa niye merak edicem canım git yenisini bul haydi."
-"Peki gidiyorum ama bu birbirimizi son görüşümüz olmayacak bilesin."
-"Ya manyak mısın ne içtin sen? Benim seninle hiiiiç işim olmaz git başka kızlara."
-"Tamam kızma deli kız. Bu arada bu bavul ne, ev arıyosan bana gelebilirsin yani."
-"Tövbe tövbe git işine ben yanındaki kızlara benzemem."
-"Türk filmi style diyosun. Peki peki ben gidiyorum. Makasımı da alırım ama."
-"Ahhh. Kırcam o elini hayvan herif yanağım çıktı. Hem sen ne hakla bana dokunuyorsun, pislik."
-"Hayvan değil Sevda hanım, Yağız."
-"Sen benim adımı nerden biliyosun be."
-"Ee benim için kavga eden kızın ismini bilmeliyim değil mi? Neyse görüşürüz."
Ya ben ne çektim. Çikolatam da soğudu. Pislik herif...Çikolatamın intikamını alıcam senden. Nesse Allah'tan her şekilde güzel bu nimet.
Tam ağzıma götürecekken telefonum titremeye başladı. Aaaa ama yani ağzımı bozucam ha. Kim bu meymenetsiz? Oha patroncuk arıyor. Ne oldu ki acaba?
-"Alo Kerem Bey?"-"Sevda hemen eve gel. Çabuk gelirsen çok iyi olur."
-"Peki Kerem Bey."
Telefonumu kapattığım gibi ayağa fırladım.Abovv. Koş Sevda koş. Beni de telaşa soktu bu adam ya. Elimi bavuluma attım ki aklıma bir zamanlar sıcak olan çikolatam geldi. Onu içmeden hiç bir yere gitmem vallahi. O dizilerdeki gibi değilim ki ben bırakıp gideyim. Para verdim ben ona. Hem çikolata bu boruma be. Son hız çikolatamı kafama diktim ve hesabı ödeyip çıktım bakalım bu sefer ne olacak. Hayırlısı...
Umarım beğenmişsinizdir. Uzun bir aradan sonra yeniden yazdım. :) Haydi pamuk eller votelereee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Nassıl Bir Aşk
Chick-LitO bir baba... Hayatının aşkını, kadınını kaybeden bir adam. Kadinindan kalan parçaya, çok sevdiği oğluna sıkı sıkı bağlanıp hayata devam etmeye çalışır. Nerden bilebilirdiki hiç bilmediği şeyleri bilecegini, duygularını kontrol edemeyeceğini... ( yo...