Bebek bakıcısı Sevda...

128 10 2
                                    


Multimedia da Sevda ' nın iş görüşmesinde giydiği kıyafet var. İyi okumalar inşallah beğenirsiniz.

Sevda ' nın ağzından

Klasik olacak ama açtım gazeteyi kendime uygun iş ilanı aramaya başladım tabi arada aklım Recep İvedik sahnesine gitsede kendimi durdurmaya çalıştım sonuçta burda ciddi bişey yapıyorum dimi ama. Nesse ben böyle bakinirken ne kadar kendime göre olmasa da bir ilana gözüm kaydı. ''Çelik Malikâne'sine deneyimli ve kendine güvenen bakıcı aranıyor. Ücret dolgundur.Adres: ... Telefon No: ...''

Ah ahhh be Sevda sen bu hallere dusecekmiydin ne güzel üniversite ortamında akicaktin şimdi bebek bakıcısı Sevda oldun -,-. Neyse bunada şükür, arayalım bakalım şu yeri ;

" Merhabalar. İyi günler şey ben iş ilanı için aramistim."

" Tabi ki hemen yardimci olayim daha önce nerelerde calistiniz ? "

" Imm... Şey ben aslında bu sektörde yeniyim. Ama kesinlikle kendime güveniyorum sıkıntı olmaz yani."

" Anladım. Yalnız Kerem bey kesinlikle deneyimli olmasını istiyor."

Senin Kerem beyine de sanada töbe töbe tmm sakinim.

" Ya şimdi siz de öyle diyince sanki ben hiç çocuk bakmamisim gibi oldu ben bugüne bugün mahalledeki bebekli ablalar gezmelere gittiginde bebeğini emanet edicek kişiyim yani söyleyin Kerem beyinize bu işte benden iyisini bulamaz."

" Hanfendi bakın sizin gibi ya da sizden daha iyi bakıcı adayları var biz başvurunuzu değerlendirip arariz. İyi günler. "

"Durrrrr biliyorum, biliyorum aramicaniz bakın ben nie size dert anlatiyosam bu işe gerçekten ihtiyacım var ben Kerem beye anlatırım derdimi haydi size kolay gelsin."

Ben nie bu mendebura dert anlatiyosam almışlar bu sekilsizi, iğrenç sesi koymuslar telefonun başına konussun dursun, neymis efendim sozdon doho oyo bokocoloromoz vor boz sozo ororoz ha ha ararsin tabi neyse son çare bu Kerem beyle konuşmak, adrese gidelim bakem. Bende Sevda isem bu işi alırım.

........

Uzuuun bir yoldan sonra eve vardım ama nassıl bir ev o maşallah cidden zengin bunlar ve gerçekten ücret bayağı bir dolgun olacak. Evett son kez üstüme çeki düzen verip topuklu ayakkabilarimin sesi eşliğinde bahçe kapısından girdim bu sesi seviyom yaaa havalı duruyor yani bence nesse işte sonunda geldim ve zile bastım kapıyı bir bayan açtı üstünde ki kiyafete bakilirsa hizmetçi tmm çk zkym nesse...

"Buyrun kime bakmistiniz?"

"İş ilanı." Dedim kısaca zaten şu telefondaki mendebur yüzünden yeterince konuştum kalan konusmayi Kerem beycige harciyacagim.

"Hmm buyrun siz salona geçin ben de Kerem Beyi çağırıyim."

Çağır da gelsin şu kıymetli Kerem. Tabiki de başımı sallamakla yetindim. Hizmetçi gittiginde evi uzun uzun kestim döşeyen kişi bu işte iyi olmalı. Ben böyle kendi kendime konuşurken merdivenden bir daş indi o nassıl bişi yaaa nesse banane ya sanki bakıcıliğa değil Esra Erol' a geldim. Hemen kendimi toparlayip Kerem beycigin diyeceklerini bekledim.

"Merhabalar Ben Kerem Çetin. Buyrun çalışma odama geçelim orada konuşuruz." Derken bir yandanda merdivenlerden çıkıyordu. Başka zaman olsa ya sen beni ne zannettin lan diye bagirip çantami kafasına gömerdim de bu bir iş görüşmesi. Hemen fesat Sevdayı geri yolladım ve merdivenlerden çıkmaya başladım.

............

Benim için saatler gibi gelen dil dökme seansindan sonra Kerem beycigin yumusadigini anladim ama bir türlü kabul etmiyor ya deliricem şimdi ve son sozlerimide söylüyorum;

"Isterseniz şöyle yapalim ben 3 gün boyunca oğlunuza bakiyim deneme amaçlı ve sizin gözünüzün önünde ya da sizin başka guvendiginiz birinin önünde , eğer 3 gün sonra beni begenmezseniz zaten işe almazsınız. Zaten bu işe bu kadar ihtiyacım olmasa ve yapabilecegime inanmasam sizinle bu kadar konuşmazdım."

Ufacık bir sessizlikten sonra işte duymak istediğim o kelimeler döküldü daşın ağzından.

"Peki sana bir şans vericem ama o şansı kötü kullanip ya da oğluma en ufak bir zarar verirsen seni işe almamakla kalmam hayatı zindan ederim umarım işin ciddiyetini anlamissinizdir. "

Ovvvv bu çok sertti işte. Tirsmadim değil hani...

"Tamam kabul ediyorum sağolun."

Ne kadar kalkip hunharca dans etmek istesemde yapmadim, yapamadim adama acidim yani.

" Ayşe hanıma söyleyin size kalacağınız odayı göstersin. Şimdi çıkabilirsiniz. Ayrica da hemen işe başlıyorsunuz, Ayşe hanıma söyleyin Efe' nin odasını da göstersin. İyi şanslar. " diyip pis bir gülüş sergiledi. Takmiom nasil olsa 3 gün sonra da ben gülücem son gülen iyi güler.

Daşın konuşmalarından kapıda ki bayanin adının Ayşe, bebişin de Efe olduğunu öğrendim.

...........

Şu an da napiyorum biliyormusunuz odamda yatişdayim. Efe ' yi gördüm cidden çok tatlı yaa ama benim şimdilik tek düşündüğüm bu işi almam gerektiği yoksa cidden ailemle başım belada...

Bu Nassıl Bir AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin