1#

2.5K 117 9
                                    

                               George

ráno jsem se probudil s tím že za 2 hodiny se mám sejít na letišti se Sapnapem a Big Q. Rychle jsem se šel osprchovat a upravit se ať vypadám jako člověk. Vzal jsem na sebe Dreamovu mikinu a nějaký roztrhaný kalhoty. Musím uznat že Dreamova mikina je hrozně pohodlná. Zbývala mi hodina a půl tak jsem si šel posílat snapy s Dreamem. Musím uznat že se mi Dream líbí... Jeho smích je tak hrozně dokonalej.. Až jsme si po půl hodně přestali snapovat tak jsem se s ním rozloučil a jel jsem na letiště za těma dvouma.  Viděl jsem sapnapa a šel jsem za ním,pozdravili jsme se a čekali jsme ještě 15 minut než se tu ukáže Quackity. Myslel jsem hodně na Dreama a těšil jsem se až zase budeme streamovat. Sapnap se mě ptal jak se mám a takový věci který nejsou potřebné vědět. Až přišel big Q. Tak jsme šli do města a tam dělali blbosti a natáčeli vlogy a všechno možné. Pak jsme se bavili na téma že vyprankujeme zase bbh. (Badboyhalo) a že ho musíme donutit nadávat. Tak jsme si koupili zmrzlinu já si koupil jahodovou,sap měl cokoládovou a big Q.vanilkovou.Samozřejmě by to nebyl Quackity kdyby mi ji netrefil do obličeje. Takže to vypadalo jako kdyby se mi někdo ehm na obličej. Začali si to oba fotit a poslali to Dreamovi. Pak mi Dream napsal na instagram že by chtěl aby ta zmrzlina byla jeho ehm...
Já zrudl jak rajče a usmál jsem se. Sap a Q. Se divily čemu se tak směju ale já jim to neřekl a trefil jsem mojí zmrzlinu Quackitymu do obličeje. Všichni se tam smáli a my šli na pláž. Mezi cestou jsme potkali tunu fanoušků tak jsme se jim podepisovali a další věci. Až když jsme byly na pláži tak jsme si šli zaplavat. Q. a Sap se mě snažili utopit jenže marně. A když byl večer tak jsme jeli ke mne domů a povídali si... Provedl jsem je domem a šel jsem se osprchovat. Pak jsem sešel dolů se dívat na televizi a ty dva idioti mi stihli vyžrat polovinu lednice, takže  to abych šel do obchodu nakoupit jídlo ráno. Já zapl televizi a koukli jsme se na nějaký random filmy a když jsme zjistili že je 1 ráno všichni jsme šli spát.. Oni dva spali v jedné místnosti a já spal u sebe v pokoji. Měl jsem sen o tom že jsem viděl Dreama. Na streamech nechci přiznat že se mi Dream líbí aby mě pak lidi nenáviděli.. Navíc Dream není  gay a myslím si že není ani bi takže u něho nemám šanci ale i tak ho strašně miluju a znamená pro mě opravdu hodně nu.










Ahujte tohle je konec první kapitoly vím že někdo dreamnotfound neshipuje a taky se omlouvám za to že to nedává smysl a asi se to nedá moc číst ale to se zlepší a prosila bych abyste mi ukazali že v tom mám pokračovat... 🥺 mám vás ráda a ahuj...🥺🥺

dreamnotfoundKde žijí příběhy. Začni objevovat