#10

499 30 3
                                    

Pov Sapnap
Mezitím co jsme leželi s Karlem ve stejné posteli,tak jsem přemýšlel. Můj život bez něj si nedokážu představit a jen čekám na tu správnou chvíli a zeptám se ho jestli by semnou nebyl. Jsem rozrušený a nemůžu spát. On vedle mě spokojeně spí a já ho hladím ve vlasech. Je tak strašně roztomilý a tak nevinný. Je to až moc hezké. Nechci o něho přijít je to moje poslední naděje na lásku. Pomalu usínám a tak jsem si lehl a usnul jsem.

Pov Dream
Gogy je úžasná osoba. Chci tu pro něho být i v tom nejhorším. Miluju ho celým svým srdcem a jestli mi na něho někdo sáhne tak je po něm, protože si hlídám to co je moje. Bez něho už bych to nebyl já. Momentálně spí vedle mě a jelikož já nemůžu moc spát,protože jsem zahloubenej ve svých myšlenkách, tak jen čekám na ráno. Chci mu nachystat překvapení ale nevím jestli se mu bude líbit. Strašně chci aby byl jen šťastný,jenže je to těžký když je zrovna s takovým debilem jako jsem já. Nějakým zázrakem jsem usl. Ráno teda spíš odpoledne jsem se probudil a šel jsem hrát mezitím co Gogy stále spal já zapl Minecraft a šel jsem na Dsmp dodělávat a upravovat mapu. Zajímá mě co dělají ostatní.

Pov Gogy.
Vzbudil jsem se a viděl Claye jak hraje,tak jsem ho šel obejmout ze zadu jenže on to nečekal a lekl se. Dal jsem mu pusu na tvář a řekl jsem mu dobré ráno. On taky odvětil dobré ráno. Šel jsem do kuchyně udělat oběd protože na snídani je moc pozdě. Po hodině jsem uvařil. Donesl jsem to dreamovi do pokoje ať se nají a já udělal to samé.

Hrozně se omlouvám že je to tak krátké a vyšlo to po dlouhé době jenže jsem zapomněla přihlášení k tomuhle účtu.<3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 05, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

dreamnotfoundKde žijí příběhy. Začni objevovat