#9

717 41 5
                                    

Dream pov
Jeli jsme domu a Gogy mi usl v autě. Moc ho miluju a znamená pro mě všechno. Reálně jsem si myslel že on ke mě nic cítit nebude, ale byl to pravý opak. Mezitím jsme se dostali k Gogymu, jsem ho hladil po vláskách a on spal. Pak jsme byli u jeho domu a vzal jsem ho do náručí a vzal jsem ho do pokoje. Je tak krásný když spí. Šel jsem do koupelny a osprchoval jsem se a pak se převlékl. Lehl jsem si vedle něho a objal ho. Hladil jsem ho po boku a díval jsem se na něj. Je tak hot a zároveň cute že to ani nejde. Zčervenal jsem protože se otočil a dal mi pusu na pusu ze spaní. Je tak strašně hot. Chci ho obejmout a už nikdy nepustit. Pláuju si ho v budoucnu vzít. Miluju ho tak moc. Nikdo nemůže popsat jak moc šťastný jsem... Je to úžasný pocit vědět o že je tak skvělá osoba semnou.

Karl Pov..
Lehl jsem si na postel.. Přijel za mnou Nick a lehl si za mě na postel. Byl tak hezký.. Ano,chci ho je tak cute a prostě celkově tu dobu co se známe mi přirostl k srdci a bere mě takovýho jaký jsem. Včera jsme streamovali a hráli just dance. Chci vědět jestli mě chce taky.. Chováme se jako ve vztahu ale přitom jsme jenom kamarádi... Upřímně jen čekám kdy dostanu šanci mu říct že ho chci... Ale to bohužel nevýjde on by semnou nebyl.. Necítí to co cítím já a to mě mrzí. Fakt ho miluju a nechci o něho přijít.

Omlouvám se že jste museli tak dlouho čekat na něco co stejně je krátký jenže nemám vůbec čas 🥺❤️❤️

dreamnotfoundKde žijí příběhy. Začni objevovat